کمپانی سامسونگ که یکی از قویترین عرضه کننده های گوشی های هوشمند و تبلت به حساب می‌آید، اخیراً اطلاعاتی پیرامون پرچمدار بعدی خود یعنی گلکسی اس 9 ارائه داده است این گوشی هوشمند سری گلکسی بوده و پرچمدار بعدی سامسونگ به حساب می‌آید و دارای امکانات فراوانی می باشد که یکی از آنها طبق شنیده‌ها گلکسی S9 سامسونگ و بلندگوهای استریو است. تعمیر گوشی سامسونگ و به طور کلی تعمیرات موبایل مانند تعمیر گوشی گلکسی اس 9 نیازمند قطعات اصلی و اورجینال میباشد در آقای تعمیرات موبایل این مورد تضمین میگردد.

خبر گلکسی S9 سامسونگ و بلندگوهای استریو از کجا است؟

اما اطلاعات مربوط به بلندگوهای استریوی گلکسی اس 9 از کجا آمده است یکی از افشاگرانه مورد اعتماد تصویری را انتشار نموده است که نشان می دهد فبلت پرچمدار سامسونگ همان گلکسی اس ۹ و گلکسی اس 9 پلاس می باشد از بلندگوهای استریو برخوردار است ولی سال گذشته که در مراسم رونمایی از پرچمدار قبلی سامسونگ که هشتمین نسل آن به حساب می‌آمد اخبار بسیار متنوعی پیرامون بلندگوهای استریوی هارمن به گوش رسید که نهایتاً در جعبه این دستگاه‌ها هدفون های با کیفیت AKG پیدا شد و به این اخبار ها پایان داد و احتمال اینکه سامسونگ در گلکسی است نه خود از بلندگوهای استریو استفاده کند به دور نیست. مطالعه پردازنده اسنپدراگون 670 می تواند برای شما نیز جالب باشد.

البته تا رونمایی از این محصول جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 9 سامسونگ و بلندگوهای استریو زمان زیادی باقی نمانده است اما تصاویر انشار داده شده توسط Ice Universe ادعا می‌کنند که بلندگوهای این فبلت از بلندگوهای استریو بهره می برد البته قابل ذکر است که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند اکثرا از بلندگوهای استریو استفاده می کنند که این امر یک کار عادی برای سامسونگ به حساب می آید.

بخوانید  تعویض هارد گوشی سامسونگ

خدمات تعمیرات تبلت و تعمیرات لپ تاپ

آقای تعمیرات موبایل که توانایی تعمیر هر گونه تجهیزات الکترونیکی را دارا می باشد با ارائه خدمات تعمیرات تبلت و تعمیرات لپ تاپ در تلاش است که خدمات مناسب و قدرتمندی را به کاربران خود ارائه نمایید. تعمیرات تجهیزات الکترونیکی نیازمند قطعات اصلی و اورجینال می باشد که این مرکز با همکاری واردکنندگان قطعات تجهیزات الکترونیکی این ویژگی را تضمین می نماید. گارانتی 20 روزه تعمیرات بخشی از ویژگی های این مرکز است که در راستای خدمت رسانی مناسب تر به مشتریان ارائه می گردد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها