[metaslider id=225]
آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات تبلت ، آموزش تخصصی تعمیر موبایل

آموزش تعمیرات موبایل

امروزه با پیشرفت فناوری شاهد تعدد دستگاه های الکترونیکی هستیم که روز به روز نیز بر انواع آن افزوده می شود. اگر بخواهیم یک نمونه آن را ذکر کنیم باید به گوشی های هوشمند و تلبت اشاره نمود. هرچه تعداد این دستگاه افزایش یابد، تعداد دستگاه های خراب نیز افزایش یافته و طبع آن آموزش تعمیرات موبایل نیز برای تعمیرکاران و علاقمندان حائز اهمیت می گردد. آموزش تعمیرات موبایل نیازمند شرایطی می باشد که میتوان به آنها اشاره نمود. اگر فردی بخواهد یک تعمیرکار حرفه ای و با تخصص فراوان شود بهتر است زیر دست یک تعمیرکار موبایل آموزش ببیند. در آقای تعمیرات موبایل کلیه افرادی که در دوره های آموزش تعمیرات نرم افزار و آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل و تبلت شرکت می کنند توسط اساتید تعمیرکار آموزش دیده و در طول دوره می توانند کلیه ترفندها و نکته ها را فرا بگیرند.

دوره آموزش تعمیرات تبلت نیز همانند آموزش تعمیرات موبایل می باشد که افراد در پایان دوره می توانند کلیه تبلت های موجود در بازار را تعمیر نمایند. در دوره ای که توسط این مرکز ارائه می گردد مبتنی بر یک چارت درسی مشخص و منظم می باشد که در آن کلیه مباحث مربوط به تعمیرات گوشی و تبلت لحاظ گردیده است. یادگیری کلیه مباحث مرتبط با تعمیرات تجهیزات موبایل را می تواند از ویژگی های آقای تعمیرات موبایل دانست. این مجموعه توانسته است با تربیت تعمیرکاران ماهر و وارد نمودن آن ها به بازار کار قدم شایسته ای در خدمت رسانی به این عزیزان برداشته است. آموزش تخصصی تعمیرات موبایل در واقع نامی درست تری می باشد که باید به این دوره های آموزشی نسبت داده شود.

آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات تبلت ، آموزش تخصصی تعمیر موبایل

اساتید دوره های آموزش تعمیرات موبایل و تبلت

اگر بخواهیم به اساتید دوره های آموزش تعمیرات موبایل و تبلت اشاره کنیم باید عرض کنیم که این افراد از مهندسان و با تجربه های تعمیرات موبایل و تبلت می باشند. انجام سال ها تعمیرات قطعات و دستگاه های الکترونیک نظیر تعمیر لپ تاپ، موبایل، تبلت، کامپیوتر و … این اساتید را به تکنسین های متخصص در این حوزه تبدیل نموده است که اکنون با انتقال این تجربه به کارآموزان خود در تلاش هستند که نهایت یادگیری را به این افراد انتقال بدهند و آنان را در ورود به بازار کار یاری و کمک نمایند.

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

دوره آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل که در این مجموعه برگزار می گردد شامل کلیه مباحث مرتبط با انواع نرم افزارهای موبایل، روش های ساده راه اندازی مجدد موبایل، شناخت و آموزش انواع باکس ها، کار با تجهیزات کارگاه، رفع عیب سریال های موبایل، آموزش رفع عیب لوگو، آموزش نحوه Flash در انواع مدل های موبایل، روش بک آپ گیری، ریستور کردن، نحوه روت نمودن گوشی، آموزش تعمیرات انواع ایرادات آنتن و … از جمله مباحثی می باشد که در این دوره به افراد آموزش داده می شود. شما می تواند تماس با ما گرفته و اطلاعات کامل تری را دریافت کنید.

آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل

دوره آموزش تعمیرات سخت افزار موبایل نیز شامل کلیه مباحث مرتبط با آموزش تعمیرات موبایل در حوزه سخت افزار می باشد. افرادی که در این دوره شرکت می کنند پس از به پایان رسانده دوره به یک تعمیرکار سخت افزار قوی و با تجربه تبدیل می گردند که می تواند به راحتی وارد بازار کار بشوند. در ادامه به تعداد از سرفصل های دوره تعمیر سخت افزار موبایل اشاره می کنیم. نحوه باز نمودن گوشی، معرفی انواع قطعات، بلوک منبع تغذیه و شارژینگ، آموزش نحوه تعویض قطعات معیوب، نقشه خوانی، تعویض انواع آی سی، پایه سازی و شابلون زنی، برطرف نمودن ایرادات دوربین، بررسی سنسور دوربین، آموزش پرش آنتن، تعویض سوکت شارژ، تعویض تاچ و ال سی دی، تعویض برد و … از مباحثی می باشد که در این دوره به افراد آموزش داده می شود.

نکته قابل توجه این می باشد که این مجموعه یک تعمیرگاه مجاز موبایل و تبلت می باشد که به آموزش تعمیرات موبایل پرداخته و این سبب گردیده است دوره های این مجموعه از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و افراد بتوانند به یک تعمیرکار ماهر تبدیل بشوند. از خدمات دیگری که توسط این مجموعه ارائه می گردد تعمیر موبایل در محل می باشد که با اعزام پیک رایگان شرکت به محل افراد نسبت به تحویل دستگاه وی اقدام نموده و پس از آوردن به تعمیرگاه و انجام روند تعمیر، مجدد به صورت کاملا رایگان و از طریق پیک به محل افراد باز گردانده می گردد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها