قیمت گلکسی M15 سامسونگ در اروپا مشخص شد. در این مطلب علاوه بر پرداختن به مشخصات گلکسی M15 به قیمت سامسونگ گلکسی M15 نیز اشاره ی کوچکی خواهیم داشت. با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

گلکسی M15 سامسونگ ابتدا در ماه مارس به طور رسمی معرفی شد. و سپس در اوایل این ماه راهی هند شد و اکنون ظاهراً در حال آماده شدن برای ایستگاه بعدی در تور جهانی خود است: اروپا و …

قیمت گوشی گلکسی A35 و A55.

قیمت سامسونگ گلکسی M15

قیمت گلکسی M15

فروشگاه سامسونگ در لهستان، گوشی  M15 را فهرست کرده است. و اگرچه هنوز نمی توانید یکی از آن ها را بخرید، قیمت  آن مشخص است: PLN 699 است که در حال حاضر حدود 161 یورو می شود. بنابراین ما انتظار داریم که قیمت منطقه یورو 159 یورو یا 169 یورو باشد. با این مقدار پول ، نسخه ای با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی را دریافت می کنید.

هنوز مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی در اروپا به فروش می رسد، اما نمی تواند مدت زیادی از آن باقی مانده باشد.

گلکسی M15 دارای صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی 90 هرتزی AMOLED، Dimensity 6100+ SoC، سیستم دوربین سه گانه پشتی (50 مگاپیکسل اصلی، 5 مگاپیکسل فوق عریض، 2 مگاپیکسل ماکرو)، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است. با پشتیبانی از شارژ سیمی 25 واتی. اندروید 14 با One UI 6 به بالا اجرا می میکند.

تعمیرات سخت افزاری یا نرم افزاری گوشی سامسونگ خود را با خیال آسوده به ما بسپارید و ظرف کمترین زمان از ما تحویل بگیرید.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A01

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها