سطح رندرهای Samsung Galaxy F55 با مشخصات کلیدی در Geekbench ظاهر می شود. در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات کلیدی گلکسی f55 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارد.

مشخصات گوشی گلکسی C55 را میتوانید در این مطلب ببینید.

مشخصات کلیدی گلکسی F55

تصاویر سامسونگ گلکسی F55

سامسونگ گلکسی F55 که در چند ماه گذشته در مورد آن زیاد میشنویم، در این ماه در هند عرضه می شود. این برند هنوز لیست مشخصات گلکسی F55 را توضیح نداده است، اما به لطف Geekbench، اکنون میدانیم که این گوشی هوشمند از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 بهره می برد.

لیست Geekbench سامسونگ گلکسی F55؛ کد مدل ورزشی SM-E556B همچنین نشان میدهد که این گوشی هوشمند با 8 گیگابایت رم و اندروید 14 عرضه خواهد شد. در تست های تک هسته ای و چند هسته ای Geekbench به ترتیب امتیاز 843 و 2307 را به دست آورد. این میزان نسبتاً پایین‌تر از امتیازی است که گوشی‌های دارای تراشه یکسان در تست‌های ما کسب کردند.

با این حال، این واحد خاص می تواند یک سیستم عامل پیش از انتشار را اجرا کند. و نسخه فروشگاهی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد. تیزر به اشتراک گذاشته شده توسط سامسونگ هند، اخیراً نشان میدهد که گلکسی F55 با دوربین های سه گانه پشتی، روکش چرم گیاهی و دو گزینه رنگی که یکی از آنها نارنجی است عرضه خواهد شد.

مشخصات سامسونگ گلکسی F55

انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی F55 یک گلکسی C55 با برند جدید باشد که نسخه‌ای از گلکسی M55 است. که در حال حاضر در هند موجود است. این یعنی اینکه باید انتظار داشته باشید که گلکسی F55 با صفحه نمایش 6.7 اینچی FullHD+ 120 هرتز AMOLED، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 45 واتی و اسکنر اثرانگشت زیر نمایشگر عرضه شود.

بخوانید  حلقه ی شگفت انگیز سامسونگ گلکسی رسمی شد

تنظیمات دوربین سه گانه در پشت با یک دوربین 50 مگاپیکسلی نمایان خواهد بود. در حالی که دوربین سلفی از سنسور 50 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در اینده خبرهای بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد که پوشش خواهیم داد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها