Samsung Galaxy Z Fold6: آنچه تاکنون اتفاق افتاده. در این مطلب با مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 6 آشنا خواهیم شد. در ادامه با ما همراه باشید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

از آنجایی که سری گلکسی اس اکنون از نسل های قبلی خود پیشی گرفته، سامسونگ برای گوشی های تاشوی 2024 خود، Z Flip6 و Galaxy Z Fold6  جاه طلبی های بلندی دارد. همه شایعات حاکی از آن است که در حال بزرگ‌ترین اصلاحات این مجموعه هستند.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ در مرکز اقای تعمیرات موبایل.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی Z Fold 6

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی Z Fold 6

در ماه جولای راه اندازی می شود. سامسونگ،  گلکسی زد فولد 6 را در کنار گلکسی زد فلیپ 6، سری جدید گلکسی واچ 7 و حلقه جدید گلکسی را در ماه جولای عرضه خواهد کرد. گزارش ها به 10 جولای اشاره می کنند که درست قبل از شروع بازی های المپیک تابستانی در 26 جولای است.

گلکسی Z Fold6 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی در راه است.

سامسونگ برای اولین بار سری گلکسی زد فولد را به دو قسمت تقسیم میکند. برای مدتی مشخص نبود که آیا یک فولد معمولی و یک فولد ارزان‌تر دریافت می‌کنیم یا یک Fold و یک Fold Ultra، اما به نظر می‌رسد اکنون که یک Galaxy Z Fold6 Ultra رده بالاتر عرضه می‌شود. معتبرترین گزارش‌ها به Galaxy Z Fold6 Ultra نازک‌تر و سبک‌تر با تنظیمات دوربین بهتر اشاره می‌کنند. به احتمال زیاد Ultra دوربین 200 مگاپیکسلی ISOCELL HP2 را از Galaxy S24 Ultra دریافت خواهد کرد، اما در مورد بقیه تنظیمات دوربین خبری نیست.

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 6

سامسونگ گلکسی زد فولد 6

شایعات دیگر به گلکسی Z Fold6 اولترا نازک تر و سبک تر اشاره می کنند. وزن آن احتمالا 239 گرم است. که به طور قابل توجهی کمتر از وزن 253 گرمی Fold5 است. علاوه بر این، Ultra ممکن است مانند Galaxy S24 Ultra از تیتانیوم استفاده کند. ضخامت Ultra Fold در صورت باز شدن فقط 5.6 میلی متر و در صورت تا شدن 12.1 میلی متر خواهد بود که از 6.1 میلی متر و 13.4 میلی متر در Fold5 فعلی کمتر است.

بخوانید  اوپو K12x با شارژ سریع 80 واتی وارد بازار شد

یک Galaxy Z Fold6 ارزانتر با دوربین Z Fold5
مشخص نیست که آیا یک Galaxy Z Fold6 معمولی را در Ultra خواهیم دید یا یک Galaxy Z Fold FE. برخی گزارش های معتبر در مورد FE وجود دارد، اما بعید به نظر می رسد سامسونگ از مدل استاندارد صرف نظر کند. هر نامی که باشد، مدل ارزان‌تر، بسته به نوع بازار، از تراشه‌های اگزینوس و اسنپدراگون با 12 گیگابایت رم ثابت و 256 یا 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌کند.

طراحی

مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 6

سامسونگ هر سال طراحی گلکسی زد فولد را به طور جزئی تغییر میدهد. اما بسیار محافظه کارانه است و اخیراً از رقبا عقب است. امسال، تغییرات اساسی بیشتری را شاهد خواهیم بود. انتظار می‌رود گلکسی Z Fold6 تا شده قاب نازک‌تر 11 میلی‌متری را امکان‌پذیر کند. رندرهای اولیه دستگاهی تقریباً مشابه با گلکسی زد فولد 5 را نشان میدهند، اما با اضلاع صاف‌تر و واضح‌تر.

این رندرها نیز دارای ابعاد هستند. 153.5 x 132.5 x 6.1 میلی متر. CAD نمایه 6.1 میلی متری را ارائه می دهد. پوشش صفحه نمایش کمی معمولی‌تر می‌شود. در مقایسه با صفحه نمایش 6.2 اینچی Fold5 23.1:9، یک واحد 6.3 اینچی 22:9 خواهد بود. انتظار می رود صفحه نمایش داخلی مورب 7.6 اینچی را حفظ کند.

این Galaxy Z Fold6 احتمالاً دقیقاً از همان تنظیمات دوربین Galaxy Z Fold5 استفاده می کند. یعنی اینکه دوربین 50 مگاپیکسلی 1/1.56 اینچی ISOCELL GN3 با زوم 3 برابری 10 مگاپیکسلی 1/3.94 اینچی و دوربین های فوق عریض 12 مگاپیکسلی 1/3.06 اینچی دارد. سلفی پانچ 10 مگاپیکسلی 1/3 اینچی و یک عکس دوربین سلفی زیر نمایشگر 16 مگاپیکسلی 1/3 اینچی این لیست را کامل میکند.

بخوانید  مشخصات احتمالی گوشی وان پلاس 12 همراه با تصاویر

قیمت

گزارشات میگوید که این گوشی با قیمت 799 دلار عرضه میشود. با توجه به اینکه Galaxy Z Fold5 تقریباً دو برابر آن قیمت دارد، ارزش شگفت انگیزی است. البته 799 دلار می تواند به 1000 یورو تبدیل شود.

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 6
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها