مشخصات احتمالی وان پلاس 12 لو رفت. در این مطلب  به بررسی ویژگی ها و مشخصات این گوشی از وان پلاس میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های وان پلاس در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

OnePlus 11 که در حال حاضر پرچمدار این شرکت چینی است، در ماه ژانویه عرضه شد. همانطور که مشخص است، جانشین آن در حال حاضر در حال رونمایی است و بدون تعجب، OnePlus 12 نام خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده از یک منبع قابل اعتماد، OnePlus 12 در ماه دسامبر در چین عرضه خواهد شد. انتشار جهانی ممکن است چند هفته (یا ماه) پس از آن اتفاق بیفتد.

مشخصات احتمالی وان پلاس 12

Oneplus 12

این گوشی در حال حاضر در فرم نمونه مهندسی قرار دارد و در این فرم از چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 Gen 3، صفحه نمایش لمسی 6.7 اینچی QHD OLED با نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 وات بهره می برد.

وان پلاس 12 دارای سه دوربین پشتی است: دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و زوم پریسکوپ 64 مگاپیکسلی که اولین دوربین در سری وان پلاس خواهد بود. اگرچه قطعا اولین دوربین اوپو نیست. جدای از آن، در نگاه اول به‌نظر نمی‌رسد که ارتقاء سخت‌افزاری هیجان‌انگیزی وجود داشته باشد.

صفحه‌نمایش به اندازه صفحه‌ی قبلی خود، با وضوح و نرخ تازه‌سازی یکسان است و استفاده از تراشه‌های نسل بعدی تقریباً برابر است. به خاطر داشته باشید که ما هنوز در اوایل چرخه توسعه این گوشی هستیم، چون که تا زمان عرضه واقعی آن هفت ماه فاصله دارد، بنابراین ممکن است همه چیز از هم اکنون تا آن زمان تغییر کند. و البته به محض اینکه مشخصات جدیدی را داشته باشیم، جزئیات بیشتری را به شما ارائه خواهیم کرد.

بخوانید  معرفی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی M14 5G

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها