نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی در ایران

تعمیر انواع گوشی های شیائومی با استفاده از قطعات اورجینال

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

اکسسوری بی نظیر

جذاب تر از این نداریم

کیفیت صفحه نمایش و جنس بنده

واضح تر از این نمیشه

باتری قدرتمند

همیشه شارژ بمانید

همیشه خنک

انتقال حرارت حرفه ای برای اینکه گوشیت داغ نکنه

نمایندگی تعمیرات شیائومی

تعمیر گوشی های شیاومی

شیاومی اسمی که طی چندسال اخیر بسیار به گوش تان خورده است نام شرکت چینی است که این شرکت در زمینه طراحی و تولید محصولات الکترونیکی فعالیت دارد  و  میشود گفت یکی از بزرگترین شرکتها در زمینه ی فروش و طراحی تلفن های هوشمند و لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی مصرفی میباشد و دفتر مرکزی آن در شهر پکن چین است.

این برند در سرتاسر کشورهای آسیایی . اروپایی و سایر نقاط جهان نفوذ کرده است و طرفداران خود را پیدا کرده است و در کشور ایران هم خیلی زود بازار  خود را پیدا کرد و ب رقیبی  سر سخت برای رقیبان خود تبدیل شد و همچنین خدمات پس از فروش آن و خدمات تعمیرات و لوازم جانبی این برند بسیار زود وارد بازار شد و بسیار خدمات خوبی را ارایه میدهد و این یکی از مزیتهای خوب این برند میباشد و همین هم یکی از دلایل گسترش و افزایش فروشش در سرتاسر کشور میباشد .برند شیاومی که ظرف مدت کم حضور خود در  بازار موبایل به صورت چشمگیری پله های پیشرفت را پشت سر گذاشت و با سرعت روز به روز به طرفداران آن اضافه میشود و دلایل بسیاری هم دارد که  یکی دیگر از دلایل مهم  آن  مقرون به صرفه بودن محصولات  این شرکت نسبت به رقبا میباشد.

 

شیائومی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده گوشی های تلفن همراه و تجهیزات الکترونیکی است که توانسته سهم بزرگی از بازار تلفن همراه را به خود اختصاص دهد ، این شرکت نسبتا نوپای  چینی با تولید انواع دستگاه های تلفن همراه و همچنین تجهیزات ارتباطی و خانه هوشمند یکی از محبوب ترین برند های حال حاضر ایران و دیگر کشور ها میباشد.

شیائومی توانسته با تولید انواع گوشی های هوشمند به صرفه و قدرتمند مشتریان زیادی را به خود جلب کند و یکی از پرفروش ترین شرکت های تلفن همراه هوشمند در سال های اخیر شناخته شود. همچنین شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۵ رکورد بیشترین فروش تلفن همراه در ۲۴ ساعت را به نام خود ثبت کرد.

 

تعمیرموبایل تخصصی برند شیاومی

تعمیرات تخصصی موبایل  شیاومی که برندی تقریبا نو ظهور میباشد  و تعمیر آن بایستی به تکنسینهای متخصص سپرده شود که از تخصص و مهارت بالایی برخوردار باشند و تمامی مباحث تعمیر دستگاه که شامل : تعویض تاچ و ال سی دی .تعویض باتری  . تعمیر آی سی هارد.  تعویض آی سی شارژ .  آی سی تغذیه .  مدار آنتن   . ایراد بیس باند  .  تعمیر  بردشارژ یا  سوکت شارژ، تعمیرقسمتهای مربوط به صدای  گوشی  و…میباشد را به صورت کامل مسلط و با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما عزیزان تعمیر نماییند او از خدمات نوین مجموعه ما اینست که مرکز  آقای تعمیرات موبایل تعمیرات موبایل علاوه بر گوشی های شیاومی دیگر محصولات برند شیاومی همچون هدفون و هدست وهندزفری های این برند را هم برایتان تعمیر مینماید.

 

رفع مشکل نرم افزاری موبایل گوشی های شیاومی

گوشی‌های برند شیاومی هم همانند دیگر برندهای همواره دچار انواع مشکلات نرم‌افزاری خواهند شد که  برخی از آن ایرادات و   بسیار راحتی و در مدت زمان  بسیار کم  قابل حل است  اما برخی  از ایرادات نرم‌افزاری به زمان  بیشتر و متخصص آن نیازمند است  حتی برخی موارد این خرابی‌ها و مشکلات  باگ گوشی  تشخیص داده میشود غیر قابل حل میباشد که در همه برندها معمول است این باگ و میشود گفت در برند شیاومی کمی بیشتر است متاسفانه و در برند  آیفون میشود گفت کمترین باگ را داراست  بیشتر چالشهایی  که افراد دراین قسمت  نرم‌افزاری با گوشی های خود روبرو می‌شوند مشکل در نصب و راه اندازی نرم‌افزارهای گوشی . هنگ کردن . به‌روز نشدن سیستم عامل‌ .عدم  کارصحیح  رابط کاربری . مشکل در دانلود فایل‌ها. عدم وصل موبایل به اینترنت و  خاموشی ناگهانی یا ریستکردن گوشی به صورت خودکار  پشت سر هم  و…. میباشد که استفاده کنندگان از آن باهاش مواجه میشوند.و بایستی این را هم یاداور شویم که هرچه جلو تر میرویم شرکتها ایرادات و باگها را کمتر نموده اند و در نسلهای جدیدتر گوشی ها احتمالا حذف خواهد شد و یا ب حداقل خواهد رسید.  و اما نتیجه میگیریم در صورتی که به هر  مشکل نرم‌افزاری در گوشی همراه خود که برند شیاومی است برخوردید گوشی خود را به نرم افزار کاران متخصص مجموعه آقای تعمیرات موبایل سپرده تا با عالی ترین سطح ممکن ایراد دستگاهتان را رفع نمایند.

 

 

 

رفع ایراد سخت افزاری موبایل شیاومی

به جز صدمات و اسیب زدنها  موارد دیگری همچون نداشتن آگاهی از نحوه استفاده درست از گوشی میتواند دلیل خراب شدن گوشی های  و همچنین گوشی های شیاومی باشد

 

به طور مثال یکی از مشکلات نرم افزاری که باعث ایراد سخت افزار میشود که کاربران متوجه آن نیستند دانلود یک سری اپلیکیشن و بد افزارهایی است  که کاربر بدون اطلاع از مضر بودن  یا نبودن آنها  پای بد افزارها را به گوشی باز میکنند و در برخی موارد باعث شیوع ایرادات سخت افزاری دستگاه میشود و یک سری مواقع که گوشی پس از چندین بار هگ کردن  ریستارت میشود و یا خاموش میشود یکی از دلایل آن میتواند همین مباحث باشد که چونکه پیش گیری نشده به این مرحله رسیده و باعث وقوع ایراد سخت افزاری در دستگاه میشود.و به همین دلیل است که تاکید میشود که در نصب برنامه ها و اپلیکیشنها دقت نمایید و هر برنامه ای را روی دستگاه نصب نکنید ایرادات سخت افزاری دستگاه بسیار متعدد میبباشد که در زیر به تک تک آنها پرداخته خواهد شد

 

انواع  مشکلات سخت‌افزار که برای گوشی های شیاومی در اکثر مواقع اتفاق می‌افتدعبارت انداز:

1- ایراد صفحه نمایش و رفتن تصویر شیاومی

2- خاموشی نا بهنگام گوشی شیاومی

3- آبخوردگی گوشی شیاومی

4-ضربه خوردگی دستگاه شیاومی

5-عدم آنتن دهی گوشی شیاومی

6- ایراد در دوربینهای گوشی شیاومی

7-ایراد باتری گوشی شیاومی

8- ایراد هارد گوشی شیاومی

9-ایراد cpuگوشی شیاومی

10-ایراد در فریم گوشی شیاومی

و ایرادات بسیار متعددی  که میتواند برای دارندگان گوشی های شیاومی پیش بیاییدرا ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با حداقل زمان و هزینه و با بالاتری کیفیت ممکن برای شما عزیزان  تعمیر نموده و حس خوب رضایت را برای شما به ارمغان خواهیم آورد.

 

 

_ تعمیر صفحه نمایش (تاچ ال سی دی) گوشی شیاومی

میشود گفت اولین و بیشترین ایراد چه برای گوشی های شیاومی و یا گوشی های دیگر ایراد صفحه نمایش یا همان تاچ ال سی دی میباشد چراکه در برخورد با آب و مایعات و یا ضربهخوردگی اولین قطعه صفحه نمایش در معرض آسیب قرار دارد اما هیچ جای نگرانی نیست پس از اینکه مشکلی برای ال سی دی گوشیتان پیش آمد فقط کافیست که با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال تعویض ال سی دی شما را انجام دهند و گوشی تان را به چرخه استفاده برگردانند .

_ خاموشی نابهنگام گوشی موبایل شیاومی

یکی از دیگر مشکلاتی که گوشی را از چرخه استفاده تا زمان تعمیر آن خارج میکند خاموش شدن گوشی میباشد که گوشی های شیاومی هم ازاین استثنا خارج نیستند و در این موارد باید دقتت نمایید که دستگاه را به متخصص این کار تحویل نمایید تا مراحل تعمیر روی آن صورت پذیرد وگرنه چچنانچه متخصص نباشد مشکلات متعددی گریبان دستگاهتان را خواهد گرفت.

 
 

_ عدم آنتن دهی در گوشی شیاومی

در این موارد بایستی در اولین مرحله گوشی را خاموش وسپس رو شن و یا ریستارت نمود احتمال دارد که ایراد رفع شود در صورت رفع نشدن و نیامدن انتن گوشی باید توسط نرم افزار کار متخصص گوشی فلش شود و چنانچه بازهم ایراد انتن دستگاه رفع نشد باید دستگاه باز شود و مدار انتن ان مورد تعمیر قرار گیرد.
 

_مشکل هاد گوشی شیاومی

روی آرم شیاومی ماندن گوشی . ریستارت کردن . خاموش شدن و هنگ بسیار زیاد دستگاه از جمله ایراداتی میباشد که مربوط به خرابی هارد گوشی شیاومی است و تعمیر هارد گوشیهای شیاومی مستلزم داشتن ابزار و تکنولوژی به روز در کنار تخصص و مهارت لازم است که همین امر باعث میشود که استفاده کنندگان از آن را مجاب میکند ک دنبال مرکز بسیار حرفه ای و باسابقه باشند تا باخیال آسوده دستگاه خود را تعمیر نماییند.

_آبخوردگی گوشی شیاومی

آبخوردگی و یا نفوذ مایعات در گوشی یکی از مشکلات رایجی است که برای هر گوشی ممکن است اتفاق بیافتد و برای گوشی های شیاومی هم همینطور  و وجود آب در گوشی باعث اختلالاتی میشود و در برخی موارد منتهی به خاموش شدن گوشی میشود و از همین رو بایستی حتما گوشی ابخورده را به یک مرکز معتبر جهت سرویس و رفع ایرادات احتمالی نشان داد.

 

 

 

_ایرادشارژ نشدن گوشی های شیاومی

شارژ نشدن گوشی اکثر مواقع بخاطر معیوب بودن سوکت شارژ یا برد شارژ دستگاه میباشد و خرابی این قطعات هم در بیشتر موارد به خاطر استفاده نادرست در زمان شارژر وصل نمودن به گوشی و کشیدن شارژر از دستگاه اتفاق می افتد و تا زمان تعمیر و تعویض سوکت شارژ و در برخی مدلها برد شارژ ایراد بر طرف نخواهد شد.

 

_ایراد باتری گوشی شیاومی

برند شیاومی نسبت به برندهای دیگر از باتری های بسیار عالی و پر طرفداری برخوردار است اما این دلیل بر خراب بودن باتری دستگاه نمیشود در برخی موارد دستگاه بسیار زود شارژ خالی میکند و یا خاموش میشود و یا باتری که باد کرده است ویا باتری دستگاه داغ میکند  بایستی باتری دستگاه تعویض گردد و این مهم نیازمند مرکزی معتبر با باتری هایی اورجینال میباشد و ما به شما مرکز آقای تعمیرات موبایل را پیشنهاد میکنیم که تمامی باتری های این دستگاه دارای ضمانت سه ماه و شش ماه هستند ودر صورت هرگونه مشکل بدون هیچ قید و شرطی و بدون هیچ هزینه ای باتری تعویض میگردد و مجددا باتری گارانتی خواهد شد.

_ایراد دوربینهای گوشی شیاومی

دوربین یکی از قطعات حساس گوشی میباشد که با کوچکترین ضربه و یا آبخوردگی مورد آسیب قرار گرفته و بایستی تعمیر و یا تعویض شود و استفاده از دوربین اورجینال در دستگاه کیفیت را به مانند قبل خواهید داشت در غیر اینصورت و استفاده از دوربین های فیک و غیر اورجینال بازار کیفیت بسیار متفاوت (پایین) خواهد بود.

 

_ایراد در فریم گوشی شیاومی

اکثر مواقعی که گوشی ضربه خوردگی شدید دارد یکی از قطعات مورد اسیب فریم دستگاه میباشد و بایستی فریم تعویض گردد و استفاده از فریم اورجینال و درب پشت اورجینال بسیار مهم است.

 

_تعمیر cpuگوشی های شیاومی

cpu گوشی که جز اصلی ترین قسمتهای برد موبایل محسوب میشود و تعمیر ان مستلزم مهارت و تکنولوژی و سابقه کاری بالا میباشد و همچنین ارانتی پس از تعمیر این قطعه جز واجبات این تعمیر میباشد.و باید توجه نمود که به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.د.

 

 

_  تعمیر گلس فنی گوشی شیاومی

در برخی موارد که گوشی شیاومی شما دچار ضربه خورده است و صفحه نمایش شکسته است ولی تصویر آن سالم است و تاچ دستگاه کار میکند نیاز به تعویض تاچ و ال سی دی نمی باشد ( البته در برخی مدلهایش) و با تعویض گلس فنی یا همان شیشه رویی ال سی دی میشود هزینه تعمیر را به نصف کاهش داد و این کار مستلزم داشتن تجهیزات مربوط به این کار میباشد که داشتن دستگاه گلس میباشد که مجموعه آقای تعمیرات موبایل این تجهیزات را دارا میباشد و در خدمت شما عزیزان میباشد تا با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ال سی دی شما را تعمیر نموده و حس خوب رضایت را تجربه نمایید.

آیا میشود گوشی های شیاومی را  به مراکز غیر معتبر جهت تعمیر داد؟؟

دادن گوشی به مراکزی که از تجربه کافی برخوردار نیستند و یا متخصص تعمیر شیاومی نباشند باعث ایجاد مشکلات بیشتر و یا تعمیر به مرحله ای سختر میرود چراکه نداشتن تخصص باعث گره خوردن کار و ایجاد مشکلات بیشتر میشود به علاوه  اینکه باعث:

_افزایش هزینهای تعمیر دستگاه

_از قطعات غیر اورجینال استفاده خواهد شد

_ایجاد دوباره ایراد تعمیر شده در مدتی پس از تعمیر

_خدایی نکرده اسیب زدن به قطعات دیگر گوشی

_نداشتن گارانتی خدمات انجام شده

 

 

ارتباط با مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل

شما عزیزان می توانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

  • سنسور اثر انگشت دقیق
  • دوربین سلفی توانمند
  • دوربین خوب با لنز دوگانه
  • نمایشگر بسیار با کیفیت
  • طراحی زیبا و به‌روز
  • سخت افزار قدرتمند
  • پشتیبانی از قابلیت تشخیص چهره توسط مادون قرمز
  • باتری قدرتمند
  • رابط کاربری غنی از امکانات
  • پیدا کردن علت داغ شدن گوشی شیائومی و تعمیر آن قسمت
  • ارائه خدمات مربوط به تعویض هارد xiaomi
  • تعمیر کلیه گوشی های آبخورده xiaomi
  • رفع مشکل ریست شدن گوشی xiaomi
  • تعویض قاب گوشی شیائومی
  • بررسی و رفع هنگ گوشی شیائومی
  • تعمیر هارد گوشی شیائومی
  • برطرف کردن ایرادات نرم افزاری و هنگ کردن گوشی Xiaomi
  • تعمیر ایراد خاموشی ناگهانی گوشی
  • برطرف کردن مشکل تخلیه شارژ باطری
  • تعمیر کلیه گوشی های ضربه خورده xiaomi
  • رفع مشکل هندزفری
  • تعویض ال سی دی گوشی شیائومی
  • رفع ایرادات پر شدن حافظه گوشی
  • تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شائومی
  • تعویض اسپیکر گوشی شائومی
  • بازیابی اطلاعات از دست رفته گوشی xiaomi

اطمینان از خدمات تعمیرات گوشی شیائومی

من زبانه # 3 محتوا هستم. برای تغییر این متن روی دکمه ویرایش کلیک کنید. قطره باران می تواند شنیده ضربه زدن به پنجره، که باعث شده او را بسیار ناراحت کننده احساس. در مورد اینکه اگر کمی طولانی بخوابم، این همه مزخرف را فراموش میکنم.

ال سی دی

باتری

برد شارژ

دوربین جلو و عقب

سوکت شارژ

شارژر

لوازم جانبی

پاوربانک

تعمیر تخصصی سخت افزار موبایل شیائومی

تعمیرات تخصصی تلفن های همراه شیائومی با استفاده از قطعات ۱۰۰٪ اورجینال و تضمین کیفیت خدمات در سراسر ایران

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها