تعمیرات گوشی موبایل | تعمیر انواع گوشی موبایل با قطعات اورجینال

تعمیرات موبایل

تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که در مجموعه آقای تعمیرات موبایل به کاربران ارائه می گردد. این مجموعه با اتکا به نیروی قوی و متخصص در حوزه تعمیرات گوشی موبایل توانسته است خدمات شایسته و ارزش مندی را به مشتریان و کاربران خود ارائه نماید. تعمیرات گوشی موبایل امروزه به یکی از تخصصی ترین شغل های دنیا تبدیل شده است و اگر گوشی موبایل توسط شخص تازه کار و غیر متخصص مورد تعمیر قرار گیرد حتما با ایرادات دیگری نیز همراه می گردد.

آقای تعمیرات موبایل یکی از مجهزترین مجموعه های تعمیرات موبایل در کشور محسوب می گردد که با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته قادر به برطرف نمودن هرگونه مشکل سخت افزاری می باشد. اگر تصمیم دارید به تعمیرات گوشی موبایل بپردازید باید به خدت شما عرض کنیم که این مجموعه بهترین مکان برای تعمیرات گوشی موبایل شما محسوب می گردد.

این مجموعه با همکاری فروشندگان قطعات تعمیرات گوشی موبایل و تعمیرات تبلت، استفاده از قطعات اورجینال را در تعمیرات گوشی موبایل و سایر حوزه همانند تعمیرات لپ تاپ خود تضمین می نماید و با گارانتی تعمیرات خود، این اطمینان را به شما می دهد که در صورت خرابی گوشی شما پس از تعمیر بدون تحمیل هزینه ای به شما، قادر به انجام تعمیرات گوشی موبایل شما می باشد. آقای تعمیرات موبایل استفاده از تعمیرکاران متخصص و با تجربه در حوزه تعمیرات موبایل را جز اولویت خدمات خود قرار داده است تا افراد بتوانند با اطمینان کامل به تعمیرات گوشی موبایل شما بپردازند.

جهت ارتباط با واحد تعمیرات موبایل با شماره های 24 43 90 88 021 1394 994 0935 تماس حاصل نمایید.

تعمیرات سخت افزاری موبایل

از جمله خدمات پیشرفته این مجموعه می توان به تعمیرات سخت افزاری موبایل و گوشی اشاره نمود که یکی از پیچیده ترین مباحث تعمیرات موبایل محسوب می گردد که امروزه بسیار مورد توجه قرار می گیرد و در دوره های آموزش تعمیرات موبایل، سهم عمده ای از مباحث آموزش را به خود اختصاص داده است. اما تعمیرات سخت افزاری موبایل باید توسط تیمی متخصص و پرسابقه انجام گیرد و استفاده از قطعات 100 درصد اصلی و اورجینال سبب می گردد که گوشی به حالت ابتدایی خود بازگردد و همانند سابق به فعالیت خود بپردازد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل

یکی از موارد شایع در حوزه تعمیرات گوشی موبایل، تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد که باید به آن توجه شود. آقای تعمیرات موبایل با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از فایل های برندهای مختلف گوشی موبایل و استفاده از باکس های تعمیراتی متنوع اقدام به تعمیرات گوشی موبایل با بهترین وجه ممکن می نماید. روت نمودن دستگاه، نصب آنتی ویروس، نصب نرم افزار، آپدیت سیستم عامل های متنوع و … از جمله خدمات نرم افزاری می باشد که توسط مجموعه آقای تعمیرات موبایل ارائه می گردد. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره بررسی بلوک‌های داخلی تلفن همراه نظیر بلوک RF، بلوک AF، بلوک MCU و بلوک UI بیابید به تلفن همراه در ویکی پدیا مراجعه کنید.

تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی و موبایل

تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی نیازمند ابزارهای خاص و امروزی بوده تا بتوان دستگاه های جدید امروزی نظیر S8, iPhone X و … را مورد تعمیر قرار داد. این مجموعه با بکارگیری خدمات منحصر به فرد خود توانسته است نظر اکثریت کاربران خود را جلب نماید. تعمیرات تاچ و ال سی دی که شامل تعویض گلس، تعمیر سوکت تاچ، ترمیم آی سی تاچ، تعمیر سوکت ال سی دی و … می باشد با بهترین کیفیت به کاربران این مجموعه ارائه می گردد همچنین این مجموعه خدمات تعمیرات موبایل در محل را برای تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی شما فراهم نموده است تا تعمیرات این بخش را بتوان در محل سکونت شما انجام دهد پس هم اکنون برای تماس با ما اینجا را کلیک کنید.

قطعات سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیر گوشی موبایل سامسونگ در این مرکز با قطعات اصلی سامسونگ انجام می شود کلیه ایرادهای گوشی سامسونگ به سرعت یافت شده و سپس بوسیله تعمیرکار مجرب مورد تعمیر قرار می گیرد. کله خدمات تعمیر گوشی سامسونگ دارای گارانتی 20 روزه و با ضمانت انجام می شود.تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری سامسونگ به همراه تعویض تاچ و ال سی دی سامسونگ از خدمات ویژه این مرکز می باشد.

تعمیر گوشی ایسوس ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی ایسوس

تعمیر گوشی موبایل ایسوس با قطعات اصلی ایسوس در این مرکز انجام می شود. تعمیرات سخت افزاری گوشی ایسوس با دستگاه های مدرن و امروز انجام شده و تعمیرات نرم افزاری گوشی ایسوس نیز با باکس های هر دستگاه انجام می شود. سرعت عمل در عیب یابی و برطرف نمودن آن از توانایی های تعمیرکاران مرکز بوده که با ضمانت و گارانتی خدمات خود به بهترین شکل به کاربران خدمت رسانی می کنند.

تعمیر گوشی نوکیا ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی نوکیا

تعمیر گوشی موبایل نوکیا توسط تعمیرکاران مجرب و حرفه ای مجموعه با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. تعمیر گوشی نوکیا نیازمند تخصص و مهارت مناسب بوده تا بتوان به عیب یابی درست دستگاه پرداخت و در نتیجه به رفع عیب سخت افزاری و نرم افزاری گوشی نوکیا پرداخت. نوانایی بالا در انجام تعمیرات گوشی هایی که یک مرتبه باز شده و تعمیرکار مبتدی آن را تعمیر نموده تخصص ماست.

قطعات موتورولا

تعمیر گوشی موتورولا

تعمیر گوشی موبایل موتورلا نیازمند تخصص و تجربه بالا می باشد که تعمیرکاران این مجموعه با بیش از 10 سال سابقه تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و گذراندن دوره های تخصصی آموزش تعمیرات موبایل اکنون توانایی برطرف نمودن هرگونه ایراد گوشی موتورولا را دارا بوده و به تعمیر گوشی موتورولا بپردازند. ضمانت و گارانتی خدمات تعمیرات نشان دهنده توانایی بالا در امر تعمیرات موبایل می باشد.

تعمیر گوشی سونی ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی سونی

تعمیرات گوشی موبایل سونی به دلیل کیفیت بالای ساخت گوشی های این کمپانی نیازمند دستگاه های مختص تعمیرات موبایل و تبلت سونی می باشد. این مجموعه با دراختیار داشتن تجهیزات تعمیر گوشی سونی این امکان را بوجود می آورد تا تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری گوشی سونی و تاچ وال سی دی این دستگاه ها در کمترین زمان ممکن انجام گیرد و دستگاه همانند روز اول خود به کاربران تحویل داده می شود.

قطعات بلک بری

تعمیر گوشی بلک بری

تعمیرات گوشی بلک بری شامل سه بخش تعمیرات نرم افزاری بلک بری، تعمیرات سخت افزاری بلک بری، تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی بلک بری می شود. کلیه خدمات تعمیرات در این مجموعه دارای گارانتی 20 روزه بوده و در صورتی که گوشی بلک بری شما پس از انجام روند تعمیرات دچار خرابی و تعمیر گردد آقای تعمیرات موبایل بدون دریافت هزینه ای به تعمیر گوشی بلک بری شما می پردازد.

تعمیر گوشی هواوی ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی هواوی

تعمیرات گوشی موبایل هواوی به صورت کاملا تخصصی و اصولی در این مرکز انجام می شود. با رشد تعداد کاربران گوشی های هواوی تعداد دستگاه هایی که با مشکل مواجه می شوند نیز افزایش یافته، آقای تعمیرات موبایل با عیب یابی سریع و دقیق خود، قطعه سخت افزاری یا ایراد نرم افزاری گوشی هواوی شما را پیدا نموده و سپس با قطعات اصلی هواوی اقدام به تعمیر گوشی هواوی شما می نماید.

برند ال جی

تعمیر گوشی ال جی

تعمیر گوشی موبایل ال جی با قطعات اصلی و اورجینال ال جی انجام شده و کلیه خدمات تعمیرات گوشی ال جی در این مرکز با گارانتی و ضمانت بیست روزه همراه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل و خطا پس از انجام فرآیند می توانید دستگاه خود را به رایگان تعمیر نمایید. تعمیر گوشی ال جی که شامل تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری و تعویض تاج و ال سی دی می باشد با تجهیزات تعمیرات موبایل انجام می پذیرد.

برند شیائومی

تعمیر گوشی شیائومی

تعمیرات گوشی موبایل شیائومی توسط تیم متخصص تعمیرکاران مجموعه انجام می گیرد. استفاده از قطعات اورجینال، عیب یابی سریع، گارانتی بیست (20) روزه تعمیرات، تجربه بالا، تجهیزات مردن و … از خدماتی می باشد که توسط این مجموعه در تعمیر گوشی شیائومی ارائه می گردد. تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی شیائومی خود را به تیم متخصص ما بسپارید.

تعمیر گوشی مایکروسافت ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی مایکروسافت

تعمیرات گوشی موبایل مایکروسافت نیازمند تخصص و ابزارآلات مختص این مدل گوشی ها می باشد. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گوشی مایکروسافت این شرایط را بوجود می آورد که گوشی همانند روز اول خود به فعالیت بپردازد. این مجموعه با بکارگیری تعمیرکاران با تجربه و حرفه ای اقدام به تعمیر گوشی مایکروسافت می نماید. کلیه خدمات تعمیرات مایکروسافت دارای گارانتی 20 روزه می باشد.

قطعات اپل

تعمیر آیفون

تعمیر آیفون از تخصصات این مجموعه می باشد. گوشی های آیفون به دلیل طراحی خاص و سخت افزار ویژه خود نیازمند دستگاه و تعمیرکاران مجهزی می باشد تا بتوانند در کنار عیب یابی دقیق آیفون، تعمیر آیفون را نیز انجام بدهند. تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری آیفون به همراه تعویض تاچ و ال سی دی گوشی آیفون با قطعات اورجینال و اصلی بوده و کلیه تعمیرات آیفون از گارانتی و ضمانت 20 روزه بهره می برد.

تعمیر گوشی ویندوز فون ، تعمیر گوشی موبایل ، آقای تعمیرات موبایل

تعمیر گوشی ویندوز فون

تعمیرات گوشی موبایل ویندوز فون بدلیل ویژگی های این مدل گوشی نیازمند تخصص و دستگاه های تعمیرات مدرنی می باشد. ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری ویندوز فون در این مجموعه به سرعت پیدا شده و تعویض قطعه معیوب در کمتر از 45 دقیقه انجام می شود. استفاده از تعمیرکاران متخصص و مجرب در این حوزه منجر به برتری این مجموعه به سایر مجموعه های تعمیرات موبایل گردیده است.

برند ایسر

تعمیر گوشی ایسر

تعمیرات گوشی ایسر شامل بخش های سخت افزار، نرم افزار و تعویض تاچ و ال سی دی می باشد. استفاده از تاچ و ال سی دی اورجینال و قطعه های اصلی گوشی ایسر سبب می گردد که دستگاه همانند روز اول خود به قعالیت بپردازد و هیچگونه مشکل نداشته باشد. تعمیر گوشی ایسر در این مجموعه دارای ضمانت 20 روزه بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل پس از تعمیر می توانید به صورت رایگان گوشی را تعمیر نمایید.

برند الکاتل

تعمیر گوشی آلکاتل

تعمیرات گوشی موبایل آلکاتل توسط این مجموعه انجام می پذیرد. گوشی آلکاتل از ساخت و کیفیت مناسبی برخوردار می باشد ولی نسبت به سایر رقبای خود همچنان عقب تر می باشد.تعمیر گوشی آلکاتل که به بخش های سخت افزاری و نرم افزاری تبدیل می گردد در این مجموعه با قطعات اصلی و اورجینال انجام می پذیرد. ارائه کیفیت مناسب در امر تعمیرات و امانتداری جز اصول کاری این مجموعه می باشد.

برند اچ تی سی

تعمیر گوشی HTC

تعمیرات گوشی موبایل HTC از دیگر خدمات آقای تعمیرات موبایل می باشد که به صورت تخصصی در این مرکز انجام می شود. تعمیرات سخت افزاری HTC، تعمیرات نرم افزاری HTC و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی اچ تی سی در این مجموعه با قطعات اصلی و اورجینال انجام می گیرد. گارانتی خدمات و تضمین کیفیت قطعات نیز جز برتری های این مرکز بوده که به کاربران و مشتریان ارائه می گردد.

برند لنوو

تعمیر گوشی لنوو

تعمیرات گوشی موبایل لنوو دارای گارانتی 20 روزه می باشد. استفاده از قطعات اصلی و اورجینال در این مرکز تضمین شده و ایرادات سخت افزاری گوشی لنوو و ایرادات نرم افزاری گوشی لنوو نیز به سرعت در یافت شده و در ادامه قطعه معیوب با قطعه اصلی گوشی لنوو تعویض می گردد. امانتداری و ارائه کیفیت مناسب تعمیرات جز ویژگی های این مرکز می باشد که همواره مورد تاکید بوده است.

برند زد تی ای

تعمیر گوشی ZTE

تعمیرات گوشی موبایل ZTE شامل بخش های تعمیرات نرم افزار ZTE، تعمیرات سخت افزار ZTE و تعویض تاچ و ال سی دی گوشی زد تی ای می باشد. کیفیت بالا تعمیرات و استفاده از قطعات اورجینال منجر به رضایت کاربران این مرکز قرار گرفته است. آقای تعمیرات موبایل به دنبال این مهم می باشد تا بتواند حداکثر رضایت را در کاربران و مشتریان خود بوجود بیاورد.

برند پاناسونیک

تعمیر گوشی پاناسونیک

تعمیرات گوشی موبایل پاناسونیک نیز در مجموعه آقای تعمیرات موبایل به صورت تخصصی انجام می گیرد. به هنگام تعمیر گوشی پاناسونیک از قطعات اصلی پاناسونیک در امر تعمیرات استفاده می گردد که منجر به عملکرد مناسب گوشی می گردد. کلیه خدمات تعمیر گوشی پاناسونیک در این مرکز دارای گارانتی 20 روزه می باشد. استفاده از تعمیرکاران حرفه ای یک ضرورت به حساب می آید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها