فرم تعمیرات موبایل

تعمیرات موبایل در محل

به منظور ثبت سفارش آنلاین تعمیر موبایل فقط کافیست که فرم درخواست آنلاین تعمیر موبایل پرکنید. به طوری که مشخصات مورد نیاز نظیر نام و نام خانوادگی، آدرس، شماره تلفن و غیره را ثبت نمایید و در فیلد توضیحات، مشکل گوشی هوشمندتان را شرح دهید. در نهایت هم بر روی گزینه “درخواست تعمیرات” کلیک کنید. به همین سادگی درخواست شما برای تیم پشتیبانی موبایل کمک ارسال می‌شود.

 تعمیرات تخصصی انواع موبایل و تبلت

پس از هماهنگی های لازم با کارشناسان آقای تعیمر موبایل ، یک پیک موتوری به درب منزل شما یا همان آدرسی که ثبت کرده بودید ارسال می‌شود و گوشی شما را دریافت می‌کند. گوشی توسط پیک به شرکت موبایل کمک ارجاع داده می‌شود و در کوتاه‌ترین زمان ممکن توسط کارشناسان خبره آقای تعیمر موبایل تعمیر می‌گردد. بعد از اتمام تعمیر موبایل، گوشی مجددا توسط پیک به آدرس شما ارسال خواهد شد و نهایتا وجه مقرون به صرفه تعمیر از شما دریافت می‌شود.

بعد از ارسال اطلاعات سیستم خود به کارشناسان خبره شرکت اقای تعمیر موبایل پیامی به ایمی شما مبنی بر ثبت موفقیت آمیز درخواست شما در سایت اقای تعمیر موبایل ارسال میشود . بعد از آن حتما منتظر تماس تلفنی تیم فنی شرکت جهت حضور در محل برای دریافت و تعمیر سیستم شما باشید.

همچنین شما میتوانید با شماره تماس های زیر با ما در ارتباط باشید 🙂

تلفن های تماس : 1394 994 0935 – 015 74 73 0919

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها