Vivo Y38 5G بی سر و صدا با Snapdragon 4 Gen 2 SoC، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی رسمی شد. در ادامه ی مطلب به بررسی مشخصات گوشی Vivo Y38 5G میپردازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

انجام تمامی تعمیرات انواع گوشی های موچود در بازار با قطعات اورجینال و در کمترین زمان ممکن در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

ویوو امروز یک گوشی هوشمند جدید با رده متوسط پایین را در تایوان معرفی کرده است. با Y38 آشنا شوید. هیچ اطلاعیه ای وجود نداشت، این تلفن فقط در وب سایت رسمی vivo برای تایوان لیست شده بود. بنابراین انتظار داریم که به زودی راهی بازارهای دیگر شود.

مشخصات گوشی Vivo Y38 5G

گوشی ویوو Y38 5G

Vivo Y38 با صفحه نمایش لمسی LCD 6.68 اینچی 720×1612 120 هرتزی عرضه می شود. و از چیپست کوالکام اسنپدراگون 4 نسل 2 قدرت می گیرد. این دستگاه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه UFS 2.2 دارد که از طریق حافظه های microSD تا 1 ترابایت قابل ارتقا است.

این گوشی دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در کنار آن و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. یک حسگر اثر انگشت در کنار دکمه پاور تعبیه شده است. و یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی نیز وجود دارد که حتی از شارژ سریع سیمی 44 واتی نیز پشتیبانی می کند.

این گوشی اندروید 14 را با سیستم عامل Funtouch OS 14 vivo به بالا اجرا می کند. در نسخه سبز عقیق 7.99 میلی‌متر ضخامت دارد و اگر رنگ آبی اقیانوس آرام را انتخاب کنید، ضخامت آن 8.09 میلی‌متر است که جرقه‌هایی در پشت آن تعبیه کرده است که قرار است شما را به یاد امواجی بندازد که در اقیانوس جریان دارند. Y38 همچنین دارای گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است.

بخوانید  سری سامسونگ گلکسی S24

باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه مشخصات دیگری به این گوشی افزوده خواهد شد که ما اکنون از آن بیخبریم.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها