تعمیر گوشی سامسونگ

تعمیر گوشی سامسونگ (Samsung Mobile) به صورت کاملا تخصصی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است. تعمیرات موبایل سامسونگ نیازمند دانش و مهارت طولانی بوده و بکارگیری قطعات اورجینال یک اصل به حساب می آید. تعمیر گوشی سامسونگ با فناوری های جدید خود به یکی از چالشی ترین برندها در تعمیرات موبایل مبدل گردیده است.

تعمیر موبایل سامسونگ

آقای موبایل با داشتن سابقه طولانی و درخشان در تعمیرات موبایل سامسونگ، برای انواع مدل های موبایل سامسونگ اقدام به ارائه خدمات تعمیرات همراه با گارانتی آقای موبایل می‌کند؛ با کمک آقای موبایل شما می‌توانید عمر تازه‌ای به گوشی های سامسونگ خود ببخشید؛ نکته جالب درباره خدمات آقای موبایل، امکان ثبت آنلاین و دریافت خدمات تعمیرات موبایل در محل است!

شما می‌توانید در صورت تمایل یا در صورتی که امکان رفتن به تعمیرگاه را به هر علتی ندارید، از خدمات تعمیر در محل وبسایت آقای موبایل بهره مند شوید و در کوتاه ترین زمان گوشی موبایل سامسونگ خود را تعمیر شده و سالم تحویل بگیرید.

تعمیر گوشی سامسونگ

مجموعه آقای موبایل یک مجموعه حرفه‌ای و تخصصی بوده که به طور متمرکز در حوزه تعمیرات موبایل سامسونگ فعالیت می‌کند، تکنسین های فعال در مجموعه آقای موبایل دارای مدارک معتبر در تخصصی ترین دوره های تعمیرات گوشی موبایل همراه با سالها تجربه در زمینه تعمیرات موبایل سامسونگ بوده‌اند که می‌توانند در کمترین زمان مشکل گوشی شما را حل کنند.

در مجموعه آقای موبایل به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود از ابزارها و تجهیزات پیشرفته و روز دنیا استفاده می‌شود؛ شما می‌توانید از طریق شماره های موجود در سایت آقای موبایل از نحوه خدمات رسانی و تعمیرات گوشی سامسونگ خود در این مجموعه مطلع شوید.

هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ

هزینه تعمیر گوشی موبایل با توجه به مدل، سال ساخت، شدت خرابی و نوع خرابی آن متغیر است و نمی‌توان عدد دقیقی را برای تعمیرات موبایل سامسونگ اعلام کرد چرا که با  توجه به عوامل مختلف این عدد قابل تغییر است؛ اما در حالت کلی، هزینه تعمیرات نرم افزاری گوشی هوشمند برخلاف تصور چندان پر هزینه نبوده؛ تعمیرات گوشی هوشمند زمانی می‌تواند پر هزینه باشد که بحث سخت افزاری و تعویض یک یا چند قطعه از گوشی موبایل باشد، به عنوان مثال، قطعه های مانند باتری، ال سی دی به نسبت دیگر قطعات گران تر بوده و بعضا پیدا کردن نمونه اصل قطعات مورد نیاز کار چندان ساده‌ای نباشد!

در مجموعه آقای موبایل، تکنسین های واحد تعمیرات موبایل سامسونگ نخست گوشی موبایل شما را با دقت بررسی کرده و سپس با توجه به شدت و نوع آسیب دیدگی قطعات گوشی موبایل و همچنین امکان تعمیر و یا تعویض آن اقدام به برآورد هزینه تعمیر گوشی به طور تقریبی می‌کنند. گفتنی است که مادامی که هنگام تعمیر گوشی سامسونگ، قطعه خاصی نیاز به تعویض داشته باشد، هزینه اعلام شده به کاربر ممکن است تغییر و افزایش پیدا کند.

تعمیر آنلاین موبایل سامسونگ

منظور از تعمیر آنلاین موبایل سامسونگ بسیار ساده است، ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به علت وجود یک باگ نرم افزاری یا خطای ساده به مرکز تعمیرات گوشی موبایل مراجعه کرده باشید و مشکل شما در کوتاه ترین و کمترین زمان با چند کلیک ساده حل شده باشد! اگر قرار باشد با به وجود آمدن موقعیتی مشابه هر بار این روند را طی کنیم، می‌تواند  کاری آزار دهنده و وقت گیری باشد؛ آقای موبایل برای حل این مشکل راهکاری ساده و در دسترس برای همراهان خود ایجاد کرده با عنوان تعمیرات آنلاین گوشی سامسونگ، شما با استفاده از خدمات آنلاین تعمیرات موبایل سامسونگ دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و در سریعترین زمان خدمات مورد نیاز خود را دریافت و مشکل شما رفع خواهد شد. هنگامی که شما با مشکلاتی نرم افزاری و از این قبیل روبرو شوید می‌توانید با استفاده از خدمات تعمیرات آنلاین موبایل سامسونگ با کمک کارشناسان مجرب آقای موبایل به صورت آنلاین مشکل خود را رفع کنید؛ حتی اگر امکان تعمیر آنلاین گوشی موبایل ممکن نباشد شما می‌توانید از خدمات پذیرش موبایل در محل آقای موبایل بهرمند شوید، لازم به ذکر است که شما همواره می‌توانید از خدمات مشاوره آنلاین تعمیرات موبایل با کارشناسان مجرب آقای موبایل بهره‌مند شوید.

سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ

اغلب مشکلاتی که کاربران هنگام مواجه با آنها به مجموعه آقای موبایل مراجعه می‌کنند یا تماس می‌گیرند مشکلاتی از قبیل کاهش سرعت اجرای برنامه ها، پاک شدن اطلاعات، فراموش کردن رمز گوشی سامسونگ، خاموش شدن ناگهانی، خالی شدن باتری، هنگ کردن های مداوم، کرش کردن، روشن نشدن گوشی، شارژ نشدن، کار نکردن تاچ یا مشکلاتی در این بخش، از کار افتادن بلندگو، سیاه شدن نمایشگر و … بوده که به دنبال حل و برطرف شدن آن هستند؛ تمامی مشکلات ذکر شده در سرویس تعمیرات گوشی سامسونگ مجموعه آقای موبایل بررسی شده  و رفع خواهند شد، گفتنی است که بهتر است تا از بروز چنین مشکلاتی تا حد امکان جلوگیری شود اما در هر صورت می‌توانید با مشاهد هر یک از این مشکلات در گوشی موبایل خود، به روی سرویس تعمیرات موبایل سامسونگ آقای موبایل حساب کنید.

چه قطعاتی از گوشی موبایل سامسونگ قابل تعمیر هستند؟

هنگام تعمیر گوشی موبایل سامسونگ، قطعاتی وجود دارند که قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض دارند، در مقابل نیز قطعاتی وجود دارد که قابل تعمیر بوده که نیاز به تعویض ندارند، برای مثال در قطعاتی مانند ال سی دی، تاچ، برد، دوربین، دکمه های ولوم و هوم و … نیازی به تعویض کل قطعه نیست.

البته لازم به ذکر است که ممکن است ال سی دی و تاچ گوشی های سامسونگ بهم پیوسته باشند که از این رو هر دو قطعه با یک دیگر تعمیر می‌شوند؛ برای مثال اگر که بر اثر ضربه، حرارت و مواردی از این قبیل فلت تاچ پاره و یا قطع شده باشد، تاچ گوشی قابل تعمیر است، اما اگر تاچ گوشی شکسته باشد نیاز به تعویض تمام قطعه می‌باشد.

 عیب یابی تخصصی موبایل سامسونگ

تیم مجرب و حرفه‌ای آقای موبایل پس از عیب یابی و شناسایی بخش های آسیب دیده گوشی موبایل، قطعات گوشی سامسونگ شما را با کمک پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر کرده و در صورت نیاز تمامی قطعات معیوب را با نسخه های اورجینال آن تعویض می‌کنند، در آقای موبایل مشکلات نرم افزاری گوشی های سامسونگ به کمک جدیدترین روش های روز دنیا برطرف می‌شوند و در آخر گوشی شما کاملا سالم و بدون هیچ ایرادی به شما تحویل داده می‌شود؛ دانستن اینکه روند تعمیرات موبایل شما به چه صورت بوده و تعمیرات گوشی سامسونگ شما در چه مرحله و وضعیتی قرار دارد، حق طبیعی شما بوده که ما در مجموعه آقای موبایل شما را در جریان این روند خواهیم گذاشت.

تعمیر گوشی سامسونگ در محل

یکی از خدماتی که آقای موبایل برای سهولت کار شما کاربران ایجاد کرده که به صرفه جویی در زمان و هزینه شما بسیار کمک خواهد کرد، خدمات تعمیر گوشی سامسونگ در محل است! با کمک تعمیر گوشی در محل شما می‌توانید تکنسین متخصص و مجرب خود را در هر جایی که باشید در اختیار داشته باشید؛ خدمات ارائه شده شامل تعمیرات نرم افزاری گوشی، تعویض قطعات در صورت نیاز و همچنین تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ در محل می‌باشد! با کمک خدمات تعمیر گوشی در محل دیگر نیازی به مراجعه به مرکز تعمیرات آقای موبایل نداشته‌اید و می‌توانید به راحتی به فعالیت روزانه خود برسید و گوشی موبایل خود را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.   

مهم نیست که گوشی موبایل شما جزو محصولات پرچمدار و یا میان رده سامسونگ باشد، شما می‌توانید به راحتی از متخصصان مجرب آقای موبایل دریافت خدمات تعمیرات موبایل سامسونگ خود کمک بگیرید و در کمترین زمان، گوشی سامسونگ خود را سالم تحویل بگیرید! گفتنی است که تمامی تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ آقای موبایل اعم از تعمیرات سخت افزاری و یا نرم افزاری، زیر نظر تکسین های مجرب و دوره دیده آقای موبایل بوده و شما با خیالی آسوده می‌توانید گوشی موبایل خود را جهت تعمیر به این مجموعه ببرید.

تعمیر گوشی موبایل سامسونگ در تهران

تفاوتی ندارد که کدام یک از مدل های گوشی سامسونگ را داشته باشید، اگر هر کدام از مدل های نوت، گلکسی S، گلکسی A و… را در اختیار داشته باشید و دچار مشکلاتی نرم افزاری و یا سخت افزاری شوید، آقای موبایل در کنار شما خواهد بود؛ در هر یک از مناطق تهران اعم از شمال، جنوب، غرب و شرق شما می‌توانید از خدمات در محل آقای موبایل بهره‌مند شوید و گوشی سامسونگ خود را در مکان دلخواه خود در کوتاه ترین زمان تعمیر شده تحویل بگیرید، یا می‌توانید با تماس با مجموعه آقای موبایل آدرس خود را به سفیران مجموعه داده تا به آدرس شما بیایند و پس از تحویل گوشی و انتقال آن به مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ آقای موبایل و تعمیر آن به نحو احسنت، موبایل سامسونگ شما را بدون هیچگونه ایراد و مشکل فنی به شما تحویل دهند.

تعمیر CPU گوشی سامسونگ

از مهمترین قطعاتی که در گوشی های هوشمند وجود دارد سی‌پی‌یو یا پردازنده اصلی گوشی بوده، این قطعه عموما به علت استفاده نادرست دچار خرابی و مشکل شده که در نهایت عملکرد آن دچار اختلال می‌شود. از علت های که ممکن است به سی‌پی‌یو گوشی موبایل شما آسیب وارد شود می‌توان به خاموش روشن کردن گوشی در حال شارژ یا قرارگیری در معرض گرمای بیش از حد اشاره کرد.

علائم نشان دهنده خرابی و مشکل در سی‌پی‌یو گوشی سامسونگ عموما هنگ کردن و یا گیر کردن موبایل هنگام کار، خاموش روشن شدن های پی در پی یا ری‌استارت شدن های مداوم، کند کار کردن گوشی و روشن نشدن موبایل می‌باشد.

تعمیر آی سی تغذیه

از دیگر قطعات حساس گوشی سامسونگ آی‌سی تغذیه سامسونگ بوده که تعمیر آن نیازمند دانش و مهارت بالایی است که کارشناسان تعمیرات موبایل مجرب می‌توانند با دانش و تجربه خود به راحتی به عیب یابی و تعمیر این قطعه حساس بپردازند؛ از مهمترین دلایل خرابی آی‌سی تغذیه موبایل سامسونگ استفاده از شارژر های تقلبی و غیر اورجینال است، همینطور رها کردن گوشی به مدت طولانی در شارژ نیز می‌تواند به این قطعه آسیب بزند؛ از دیگر دلایل خرابی آی‌سی تغذیه که بسیار نیز رایج است، استفاده مداوم از گوشی هنگام شارژ کردن است، نوسانات برقی، استفاده از شارژر های فندکی بی‌کیفیت، پاور بانک های غیر استاندارد، ورود آب به درون گوشی و ضربات شدید به دستگاه از دیگر دلایل آسیب زننده با آی‌سی تغذیه موبایل سامسونگ می‌باشد.

اگر گوشی شما به طور ناگهانی خاموش و روشن شد، باتری آن به درستی شارژ نشد و یا آنتن دهی موبایل مناسب نبود، می‌بایست آی‌سی گوشی موبایل مورد بررسی قرار گیرد، در صورت خرابی آی‌سی دیگر بخش های گوشی سامسونگ اعم از هدفون، دوربین و… دچار اختلال در عملکرد خواهند شد.     

تعمیر ال سی دی موبایل سامسونگ

از رایج ترین مشکلاتی که برای گوشی های هوشمند پیش می‌آید شکستگی و خرابی ال‌سی‌دی آن است، مادامی که این آسیب جزئی باشد و تاچ ال‌سی‌دی از کار نیفتاده باشد، این مشکل قابل تعمیر خواهد بود، چنانچه که ال‌سی‌دی دچار مشکل و آسیب جدی شده باشد، نیاز به تعویض این قطعه خواهد بود؛ از اصلی ترین دلایلی که می‌تواند منجر به خرابی ال‌سی‌دی شود می‌توان اشاره به ضربه به صفحه ال‌سی‌دی و تاچ، قرارگیری در معرض حرارت، ورود مایعات به گوشی سامسونگ و..کرد که می‌تواند باعث ایجاد خرابی و آسیب و در نهایت نیاز به تعمیر و تعویض قطعه در گوشی موبایل شود.

تعمیر معایب میکروفن موبایل سامسونگ

اگر  شما هم با مشکل پخش نشدن صدا و یا قطع شدن آن به طور کامل هنگام گوش دادن به موسیقی یا دیدن فایل های تصویری در گوشی سامسونگ خود مواجه شدید، احتمالا این مشکل از خرابی میکروفون شما است؛ ممکن است اتصالات میکروفون شما قطع شده باشد یا این قطعه به طور کامل از کار افتاده باشد. البته در مواردی نیز این موضوع می‌تواند به علت ویروسی شدن و تنظیمات نادرست گوشی موبایل باشد که موجب اختلال نرم افزاری در این بخش می‌شود. معمولا در چنین مواردی قطعه را تعویض می‌کنند یا در مواردی نیز با اصلاحات نرم افزاری این مشکل برطرف می‌شود.

برطرف کردن مشکل هنگ و ریست در گوشی سامسونگ

اگر گوشی سامسونگ شما دچار هنگ کردن یا ریست می‌شود؛ احتمال قوی مشکل نرم افزاری بوده و قطعه‌ای آسیب ندیده است، برای مثال ممکن است گوشی ویروسی شده باشد یا یکی از برنامه های موجود ایراد داشته باشند.

فضای پر شده نیز از دیگر دلایل هنگ کردن گوشی موبایل است.

تعمیر برد موبایل سامسونگ

برد یا برد اصلی گوشی های هوشمند داری چند خازن، ترانزیستور، مقاومت، سیم پیچ و دیود هستند که هر کدام نقشی در عملکرد این قطعه دارند، برای تعمیر برد گوشی سامسونگ و هر نوع گوشی دیگری می‌بایست این قطعات تعویض شوند؛ گاهی اوقات تنها با تعویض و تعمیر برد شانس نجات گوشی سامسونگ شما وجود دارد اما در مواردی با آسیب جدی عملا شانسی برای تعمیر این قطعه باقی نمی‌ماند.

تعمیر تاچ گوشی سامسونگ

از آزار دهنده ترین مشکلاتی که ممکن است آن را تجربه کرده باشید، خرابی تاچ گوشی سامسونگ است، در این موقعیت هیچکدام از فرمان ها یا به درستی اجرا نمی‌شوند یا به طور کل صفحه تاچ پاسخگو نیست؛ تعمیر تاچ گوشی سامسونگ و نحوه تعمیر آن به نوع آسیب و شدت آن بستگی دارد؛ در مواردی با شدت خرابی بالا این بخش قابل تعمیر نبوده و نیاز به تعویض تاچ ال‌سی‌دی گوشی خواهد بود.

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

دوربین گوشی های سامسونگ از امتیازات این برند گوشی بوده؛ بسیاری از کاربران گلکسی سامسونگ در طول روز مشغول عکاسی و فیلمبرداری با دوربین های گوشی خود هستند، اگر که کار شما نیز نیازمند دوربینی خوب باشد، از کار افتادن این قطعه می‌تواند خلل بزرگی در کار شما ایجاد کند، اختلالات دوربین سامسونگ به دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می‌شوند، از  جمله اختلالات دوربین سامسونگ می‌توان به تاری عکس، از کار افتادن فلش دوربین، شکستگی لنز، سیاه شدن برنامه دوربین و … اشاره کرد. گفتنی است که در صورت نیاز به تعویض قطعه هنگام تعمیر دوربین گوشی سامسونگ در مجموعه آقای موبایل به طور حتم از ماژول اصلی و اورجینال سامسونگ استفاده خواهد شد.

تعمیر مشکل گیر کردن گوشی سامسونگ بر روی لوگو

گیر کردن صفحه نمایش به روی لوگو سامسونگ از دیگر مشکلات رایجی است که کاربران دچار آن خواهند شد که میتواند دارای انواع دلالی مختلف باشد که یکی از پیش پا افتاده ترین آنها آپدیت نبود سیستم عامل موبایل است! چنانچه گوشی سامسونگ شما آپدیت بود و همچنان با این مشکل روبرو بودید، می‌بایست گوشی شما از لحاظ نرم افزاری مورد بررسی قرار گیرد.

رفع مشکل آب خوردگی موبایل های سامسونگ

آبخوردگی وسایل برقی از رایج ترین اتفاقاتی است که برای همه ما پیش آمده، اگر گوشی سامسونگ شما بنا به هر دلیلی خیس شد، کابل ها و لوازم جانبی را سریعا از گوشی بیرون کشیده و گوشی روشن را خاموش کنید.

برای تعمیر آن به هیچ عنوان از گرمای سشوار استفاده نکرده و ترجیحا در اولین فرصت اقدام به تعمیر گوشی سامسونگ خود با کمک متخصصین مجموعه آقای موبایل کنید.

 تعمیر سوکت شارژ گوشی سامسونگ

از نشانه های اصلی خرابی سوکت شارژ گوشی سامسونگ شارژ نشدن موبایل است، سوکت شارژ قطعه‌ای ظریف و کوچیکی بوده که می‌توان آن را مانند پل ارتباطی کوچکی ما بین شارژر موبایل و مدارهای درونی آن دانست، اگر در طول روز چندین بار گوشی خود را به برق می‌زنید و پس از مدت آن را خارج می‌کنید، باید انتظار خرابی سوکت شارژ را نیز داشته باشید. به طور کل عامل اصلی خرابی سوکت شارژ سامسونگ استهلاک است، گیر کردن ذرات غبار و آلودگی نیز می‌تواند در خرابی آن تاثیر گذار باشند که در مجموعه آقای موبایل این مشکل به بهترین شکل ممکن رفع خواهد شد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ

تعمیرات نرم افزاری موبایل سامسونگ در مجموعه آقای موبایل توسط متخصصین مجرب و ماهر  IT همراه با جدیدترین برنامه ها و متد های روز دنیا به همراه گارانتی و ضمانت نامه کتبی انجام می‌شود.

تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ

همانطورکه می‌دانید گوشی ها از چندین بخش مختلف تشکیل شده‌اند که هر یک نیازمند ابزار خاصی است که توسط تکنسین های مجرب مجموعه آقای موبایل انجام می‌شود، گفتنی است که تعمیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ نیازمند تخصص و مهارت بالا در این زمینه است که به همین دلیل تعمیرات موبایل سامسونگ در این بخش از سرویس های ویژه‌ای است که به طور جداگانه ارائه می‌شود. در این واحد تکنسین های مجموعه دسترسی به مجموعه کاملی از قطعات جانبی گوشی سامسونگ را دارند که می‌توانند به راحتی و با کمک مدرن ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها، مشکلات سخت افزاری موبایل شما را همراه با ضمانت نامه معتبر تعمیر کنند.     

 

 

 

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال گوشی سامسونگ به هنگام تعمیر گوشی سامسونگ سبب می گردد تا عمر دستگاه افزایش یافته و همانند یک گوشی آکبند به فعالیت بپردازد.

تعمیر گوشی سامسونگ همان طور که مشاهده می کنید از بخش های متنوعی تشکیل گردیده است. تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ نیز یکی از پر حادثه ترین قسمت های تعمیرات موبایل به حساب می آید. تعمیرات تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ با قطعات و ال سی دی های اصلی سامسونگ انجام می گیرد. فناوری های متعددی نظیر سوپور آمولد، IPS، TFT و … از انواع ال سی دی های سامسونگ می باشند که ساخته شده است. تعمیرات موبایل سامسونگ در این مجموعه توسط مهندسانی که سال ها تجربه تعمیرات را دارند انجام می گیرد. موبایل سامسونگ دارای پیچیدگی ها و سختی های خاص خود در تعمیرات می باشد و توصیه آقای تعمیرات موبایل به شما عزیزان این است که تعمیرات تاچ و ال سی دی سامسونگ خود را به این مرکز واگذار نمایید تا از خدمات پس از تعمیر نظیر گارانتی بهره کافی را ببرید.

تعمیر گوشی سامسونگ در بخش سخت افزار نیز در این مرکز با قطعات اصلی و اورجینال انجام می شود. تعیرات سخت افزاری موبایل سامسونگ همواره یکی از مشکلات اصلی گوشی های سامسونگ به حساب آمده است. سامسونگ گوشی های جدید گلکسی S8 و S9 خود از فناوری های پیچیده ای استفاده نموده است و باعث گردیده است که کار تعمیر گوشی سامسونگ را با مشکل و سخت همراه سازد. از خدمات بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ می توان به صدای اسپیکر، مشکل هنگ و ریست، تست تغذیه قطعات، شوک دادن باطری موبایل، رفع ایراد مشکل پرش صفحه نمایش، رفع ایراد مشکل ویبره، تعمیر صفحه لمسی، تعویض هارد گوشی، ترمیم بوت گوشی، تعویض گوریلا گلس گوشی و … اشاره نمود. آقای تعمیرات موبایل با بکارگیری مهندسان ماهر در امر تعمیر گوشی سامسونگ می خواهد بهترین خدمات را در کنار آموزش تعمیرات موبایل برای شما فراهم نماید.

 

تعمیر گوشی سامسونگ از بخش های متنوعی تشکیل شده است و یکی از این بخش ها تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ بوده که در این شرایط کاربر با مشکلات نرم افزاری موبایل سامسونگ خود مواجه می گردد و نیاز به تعمیر آن دارد. تعمیر گوشی سامسونگ در بخش نرم افزار شامل بکارگیری و استفاده از باکس های مختص سامسونگ می باشد. استفاده از بروزترین فایل های رسمی سامسونگ یکی از ویژگی های قابل تامل تعمیر گوشی سامسونگ در این مرکز می باشد. توصیه ما به شما این است که از سپردن تعمیر موبایل سامسونگ خود به تعمیرکاران و مراکز ناآشنا با تعمیر نرم افزار سامسونگ خودداری نموده و آقای تعمیرات موبایل این تضمین را به شما می دهد که کلیه فرآیند تعمیرات دارای گارانتی می باشد. همانگونه که در بالا ذکر گردید باکس های تخصصی تعمیر گوشی سامسونگ در این مرکز در دسترس می باشد تا در سریعتری زمان ممکن تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ شما انجام شود.

 

  • تعمیر صفحه نمایش گوشی سامسونگ
  • تعمیر بلندگو موبایل سامسونگ
  • تعویض هارد گوشی سامسونگ
  • تعویض EMMC گوشی سامسونگ
  • ترمیم بوت گوشی سامسونگ
  • تعویض بیس باند Baseband گوشی سامسونگ
  • ترمیم IMEI گوشی سامسونگ
  • تعویض گوریلا گلس گوشی سامسونگ
  • برطرف کردن مشکل هنگ و ریست
  • تعمیر میکروفن گوشی سامسونگ
  • تعمیر دوربین گوشی سامسونگ
  • تعمیر مموری کارت موبایل سامسونگ
  • تعمیر ویبره گوشی سامسونگ
  • تعمیر عدم کارکرد ال سی دی موبایل سامسونگ
  • تعمیر عدم کارکرد بلوتوث موبایل سامسونگ
  • تعمیر مشکلات آنتن دهی و شناسایی نشدن شبکه
  • مشکل عدم خواندن سیم کارت
  • شوک دادن باطری گوشی سامسونگ
  • تست تغذیه قطعات موبایل سامسونگ
  • تست افت ولتاژ گوشی سامسونگ
  • تست صدای اسپیکر موبایل سامسونگ

استفاده از قطعات اصلی و اورجینال سامسونگ به هنگام انجام تعمیرات موبایل سامسونگ سبب می گردد که دستگاه به کیفیت زمان تولید خود بازگشته و منجر به افزایش طول عمر دستگاه نسبت به استفاده از قطعات غیر اصلی می گردد و این ویژگی در مرکز تضمینی می باشد.

 

آقای تعمیرات موبایل کلیه خدمات تعمیرات سخت افزار، نرم افزار و تاچ و ال سی دی گوشی سامسونگ را گارانتی 20 روزه می نماید. کاربران می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل پس از انجام روند تعمیرات از این گارانتی بهره برده و دستگاه خود را مجدد جهت تعمیر به این مرکز ارسال نمایند.

 

آقای تعمیرات موبایل این افتخار را دارد که در امر تعمیر موبایل سامسونگ از مهندسان و تعمیرکارانی استفاده می نماید که دارای مدارک معتبر در زمینه تعمیرات موبایل دارند. تعمیر گوشی سامسونگ به دلیل تخصصی بودن و پیشرفته بودن این مدل گوشی ها نیازمند تعمیرکار باتجربه می باشد تا بتواند در کمترین زمان ممکن عیب دستگاه را پیدا نموده و بتواند قطعه معیوبی را تعویض نماید. پیدا نمودن عیب و برطرف کردن آن نیازمند تجربه بوده که در هیچ دوره آموزش قابل یافت نمی باشد ولی تعمیرکاران این مرکز از آن بهره برده و به نحو احسن در تعمیر گوشی سامسونگ استفاده می کنند. تعمیرات موبایل در محل از خدمات دیگر ما همانند تعمیرات تبلت می باشد. ما این اطمینان را به شما می دهیم که تعمیرات تجهیزات سامسونگ را با بهترین وجه ممکن انجام بدهیم تا بتوانیم کمترین هزینه را برای شما بوجود آورده تا مجددا نیاز به تعمیر موبایل خود نداشته باشید.

 

  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S8+ Dual Sim
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S8 Dual Sim
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S7 edge
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S7
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S6 edge
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S6
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S5
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S4
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S3
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S2
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S4 Mini
  • تعمیرات گوشی سامسونگ Galaxy S3 Mini
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 2
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 3
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 3 Neo
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 4
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note Edge
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 5
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 7
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note Fan Edition FE
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 8
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 7.0
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note 10.1
  • تعمیرات موبایل سامسونگ Samsung Galaxy Note Pro 12.2
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J7 Nxt
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J7 Pro
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J2 2017 Edition
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J2 Ace
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J3 Pro
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J7 Max
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J7 Prime
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J5 Prime
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J1 4G
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J5 2016
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J7 2016
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J2 Pro
  • تعمیر موبایل سامسونگ Galaxy J1 ace
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A series
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A3 2015
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A3 2016
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A3 2017
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A5 2015
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A5 2016
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A5 2017
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A7 2016
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A7 2017
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A8 2015
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A8 2016
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 2017
  • تعمیر گوشی سامسونگ Samsung Galaxy A9 Pro 2016

هم اکنون با همکاران ما تماس گرفته و با مطرح نمودن عیب گوشی سامسونگ خود از راهنمایی و کمک های ما استفاده نمایید تا بتوانید با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت و حداقل زمان گوشی سامسونگ خود را تعمیر نموده و به استفاده از آن بپردازیدو از گارانتی تعمیر صورت گرفته هم بهره ببرید..

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها