[metaslider id=171]
تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر تخصصی لپ تاپ ، تعمیر کله برندهای لپ تاپ

تعمیرات لپ تاپ

     تعمیرات لپ تاپ  ازخدمات دیگر آقای تعمیرات موبایل می باشد چنانچه شما دارای لب تاب هستید که با مشکل و ایراد سخت افزاری و یا نرم افزاری مواجه شده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستید و به دنبال یک مرکز تعمیرات با سابقه و متخصص هستید تیم حرفه ای مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان میباشد تا با حداقل هزینه ممکن و با اسبفاده از قطعات 100درصد اورجینال ایرادات و مشکلات مربوط به دستگاه شما را رفع نموده و حس رضایت را برای شما به ارمغان بیاورندتیم ما با سالها تجربه در حوزه تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک در تلاش است که با ارائه خدمات مناسب و شایسته نظر اکثریت کاربران خود را جلب نماید. تعمیرات لپ تاپ شامل مباحث کلی نظیر تعمیر باتری، تعمیر شارژر، تعمیر هارد، تعمیر دی وی دی رام، تعویض برد،تعویض صفه نمایش .تعمیر ایرادات مربوط به صدای دستگاه . ایرادات مربوط به کیبورد. تعویض سی پی یو و … می شود. در آقای تعمیرات موبایل از بهترین ابزار آلات تعمیرات قطعات الکترونیکی استفاده می گردد. تعمیرات لپ تاپ نیازمند مهندسان و تکنسین‌های با تجربه در حوزه سخت افزار و نرم افزار لپ تاپ و نوت بوک می باشد. این مجموعه در تلاش است که با ارائه بهترین کیفیت در زمینه تعییرات لپ تاپ بتواند علاوه بر رضایت مشتریان خود خدمات شایسته و درخور شأن آنان را ارائه نماید.

از جمله ویژگی هایی که باید در تعمیرات لپ تاپ به آن اشاره شود این است که باید از قطعات اورجینال و اصلی در تعمیرات استفاده نمود اگر قطعات  غیر اورجینال و تقلبی در تعمیرات لپ تاپ استفاده شود باعث خرابی بیشتر و تحمیل هزینه مجدد به کاربران و استفاده کنندگان از آن می گردد. این مرکز با تعهد کاری که دارد این مورد را تضمین می نماید که از قطعات اورجینال (مگر به درخواست خود مشتری)در تعمیرات لپ تاپ و نوت بوک استفاده مینماید همچنین از جمله ویژگی‌های دیگر این مرکز می‌توان به تعمیر لپ تاپ در سریع‌ترین زمان ممکن اشاره نمود.

یکی از مزایای تعمیرات لپ تاپ در مجموعه آقای تعمیرات موبایل اینست که اگر شما به هر دلیلی امکان حضور در مرکز ما جهت تعمیر دستگاهتان را ندارید میتوانید با همکاران ما تماس گرفته و همکاران ما تکنسین مربوطه جهت تعمیر دستگاهتان را به محل سکونت یا محل کار شما فرستاده و تعمیر لپ تاپ شما را در حضور خودتان انجام داده و در صورتی که نیاز به آوردن دستگاه به مرکز باشد دستگاه را به مرکز آورده و در حداقل زمان تعمیر را انجام داده و مجددا توسط پیک مجموعه برایتان ارسال مینماییم هزینه دریافت و ارساللپ تاپ شما رایگان میباشد . هیچ هزینه ای برای شما در برندارد. 

MrMobileRepair.com می تواند کلیه برندهای لپ تاپ را مورد تعمیر قرار دارد از این رو در صورتی که با خرابی لپ تاپ و ایراد مواجه شدید، می توانید در تماس با ما از مشاوره رایگان کارشناسان ما استفاده نمایید. همچنین از خدمات دیگر تعمیرات لپ تاپ می توان به تعویض ال سی دی و ال ای دی، تعمیر کیبورد و قاب، تعویض باتری و شارژر، تعمیر مادربرد و چیپست های لپ تاپ و … اشاره نمود.

تعمیرات لپ تاپ ، تعمیر تخصصی لپ تاپ ، تعمیر کله برندهای لپ تاپ
  • تعمیرات لپ تاپ سامسونگ SAMSUNG
  • تعمیرات لپ تاپ ماکروسافت MICROSOFT
  • تعمیرات لپ تاپ سونی SONY
  • تعمیرات لپ تاپ فوجیتسو FUJITSU
  • تعمیرات لپ تاپ دل Dell
  • تعمیرات لپ تاپ کامپک COMPAQ
  • تعمیرات لپ تاپ ایسوس  ASUS
  • تعمیرات لپ تاپ اپل APPLE

تعمیرات لپ تاپ کلیه برندهای لپ تاپ

  • تعمیرات لپ تاپ ایسر ACER
  • تعمیرات لپ تاپ لنوو LENOVO
  • تعمیرات لپ تاپ اچ پی HP
  • تعمیرات لپ تاپ توشیبا TOSHIBA
  • تعمیرات لپ تاپ ام اس آی MSI
  • تعمیرات لپ تاپ ریزر RAZER

این مجموعه خدمات دیگری نیز در حوزه تعمیرات به کاربران ارائه می نماید از جمله این خدمات می توان به تعمیرات گوشی موبایل، تعمیرات تبلت اشاره نمود. همچنین واحد آموزش فوق تخصصی تعمیرات موبایل نیز توانسته با پرورش تعمیرکاران مجرب و حرفه ای در این حوزه، خدمات مفیدی را به این افراد ارائه نماید.

تعمیرات لپ تاپ شامل چه مواردی می گردد؟

شما مي توانيد از طريق مشاوره آنلاين و یا تماس با بخش فنی از مشكل دستگاه خود و هزينه تقريبي آن مطلع شويد و در صورت امكان خود اقدام به رفع مشكل مورد نظر نمائيد. از جمله این موارد می توان به تعمیرات شکستگی لولا و قاب و همچنین تعویض قاب انواع لپ تاپ، تعمیر و تعویض وایرلس و بلوتوث انواع لپ تاپ، تعمیرات کیبورد و تعویض کیبورد انواع لپ تاپ، تعمیرات تخصصی انواع شارژر لپ تاپ، ارائه خدمات تخصصی تعمیرات و تعویض  LCD و LED  انواع لپ تاپ، تعمیرات گرافیگ لپ تاپ و در صورت لزوم تعویض چیپ گرافیگ لپ تاپ، تعمیرات هارد دیسک لپ تاپ، باز کردن قفل انواع لپ تاپ یا به اصطلاح برداشتن پسورد بایوس، نصب ویندوز ، درایورها و کلیه نرم افزارهای عمومی و تخصصی و … از خدمات این مجموعه می باشد. در صورت نیاز مشتری این مجموعه می تواند با اغزام پیک به محل سکونت افراد خدمات تعمیر موبایل در منزل را نیز برای آنان فراهم نماید و در صورت عدم تعمیر، دستگاه به صورت رایگان به مرکز آورده می شود تا باقی مراحل تعمیرات سپری گردد. اگر به اطلاعات بیشتری پیرامون تاریخچه لپ تاپ نیاز دارید می توانید به ویکی پدیا مراجعه کنید و با تاریخچه، انواع و برندهای لپ تاپ آشنا شوید.

در صورت بروز هرگونه مشکل می توانید سریعا با ما تماس گرفته و نسبت به یافتن سوالات خود اقدام نمایید. این مجموعه در تلاش است که بهترین خدمات را در کنار بیشترین کیفیت به شما ارائه نماید. همچنین حفظ اصل مشتری مداری و حفظ حریم خصوصی افراد همیشه مورد توجه کارمندان مجموعه بوده و باعث گردیده است که بتوانند در کنار خدمات با کیفیت خود، بیشترین بازدهی را بوجود بیاورند. تعمیرات موبایل نیز با کیفیت بالا و خدمات عالی به کاربران ارائه می گردد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها