آیا شما هم به تعمیر تبلت خود نیاز دارید؟ مدل آن چیست؟ سامسونگ، لنوو، ایسر، شیائومی یا آیپد دارید؟ تعمیرات انواع تبلت در مرکز آقای تعمیرات موبایل انجام میشود. دستگاه شما چه مشکلی دارد؟ آیا خاموش میشود؟ یا هنگ میکند؟ یا نیازمند تاچ و ال سی دی است؟ اگر تبلت شما با مشکل مواجه شده و درست کار نمیکند، این مطلب برای شماست.

انجام تمامی تعمیرات تخصصی و غیرتخصصی  تبلت در مرکز آقای تعمیرات موبایل با تکنسین مجرب و حرفه ای.

تعمیرات انواع تبلت

تعمیرات انواع تبلت

میتوان گفت که کاربرد تبلت ها هم تقریبا همانند گوشی ها است با این تفاوت که تبلت ها از صفحه نمایش بزرگتر و قابلیتهای متفات تری نسبت به گوشی ها برخوردارند. با این تفاسیر تبلتها هم مانند گوشی ها به مشکلاتی اعم از نرم افزاری و یا سخت افزاری برخواهند خورد.

در برخی موارد که مشکل نرم افزاری مانند هنگ کردن دستگاه باشد؛ میشود با ریست کردن تبلت ایراد را رفع کرد ولی در برخی موارد که مشکل باریست کردن رفع نمیشود ایراد میتواند سخت افزاری باشد و بایستی به متخصص مربوطه مراجعه نمود تا دستگاه به صورت درست و تخصصی عیب یابی و مشکل مربوطه حل شود.

تکنسین زمانی میتواند تعمیرات تخصصی انواع تبلت را به بهترین شکل انجام دهد که دارای سابقه و مهارت بالا باشد. و بااستفاده از تجهیزات و دستگاه های تخصصی واستفاده از قطعات اورجینال به تعمیر دستگاه مورد نظر بپردازد. چه مشکلی باعث شده نتوانید از تبلت خود به درستی استفاده کنید؟ به هیچ عنوان آزرده خاطر نباشید تیم آقای تعمیرات موبایل با تکنسین های مجرب و باسابقه مشکل شما را رفع خواهند نمود.

هزینه های تعمیر تبلت چقدر است؟

هزینه ی تعمیر تبلت

یکی از سوالات مهمی که پس از خراب شدن تبلت در ذهن مشتریان می آید اینست که هزینه تعمیر تبلت چقدر میشود؟ در این رابطه میتوان گفت برخی ایرادات از قبیل تعویض ال سی دی، باتری و تعویض دوربین و امثالهم که قطعه مشخص دارد و کیفیت آن هم مشخص است؛ میتوان قیمت را همان لحضه ابتدایی اعلام نمود.

ولی در برخی موارد که تبلت آبخوردگی و یا ضربه خوردگی شدید دارد و یا خاموش مطلق میباشد؛ تا تکنسین دستگاه را بررسی و عیب یابی دقیق نکند که آیا قطعه مربوطه قابل تعمیر هست یا خیر نمیتوان قیمت دقیق اعلام نمود. و  در برخی موارد تکنسین تشخیص به عدم تعمیر دستگاه مورد نظر میدهد چرا که گاهی تعمیر دستگاه مقرون صرفه نیست.

با اینحال تمامی هزینه های شایع در رابطه با تعمیر تبلت بر اساس نرخهای مصوب اتحادیه میباشد و در برخی موارد هم که به صورت توافقیست و پس از اعلام قیمت توسط تکنسین مجموعه در صورت تایید مشتری تعمیر صورت میگیرد. و در صورت عدم تایید مشتری دستگاه بدون دریافت هیچگونه مبلغی (جهت عیب یابی )به مشتری تحویل میشود.

بخوانید  مقایسه 12 T با شیائومی 11 T pro

تعمیرات انواع تبلت بصورت تخصصی

تبلت های مشتریان عزیز به مشکلات زیادی برمیخورند که این ایرادات شامل دو بخش نرم افزار و سخت افزار میشود. که باعث میشود عملکرد تبلت با مشکل مواجه شود. این ایرادات شامل: تعویض رام دستگاه، بازیابی اطلاعات، حذف قفل صفحه که فراموش شده است، رفع ایراد سیستم عامل، اصلاح تنظیمات و… است.

در بخش نرم افزار هم شامل تعمیر یا تعویض دوربین،تعمیر یا تعویض  ال سی دی، تعویض گلس فنی، تعویض تاچ تنها (در برخی مدلها)، ال سی دی تنها(در برخی مدلها) تعویض فریم، باتری، فلت پاور، درب پشت، تعویض سوکت شارژ یا برد شارژ، تعمیر و در صورت تعمیر نشدن تعویض آی سی تغذیه و آی سی شارژ ، تعمیر هارد دستگاه و…در قسمت سخت افزار میباشند. که تمامی مدلها همچون سامسونگ، لنوو، ایسر ،آیفون (ایپد)، شیائومی و هواوی را شامل میشود. تعمیرات انواع تبلت

تعویض تاچ و ال سی دی

تعمیر lcd تبلت

یکی از شایع ترین ایرادات در گوشی ها و تبلتها ایراد در تاچ و ال سی دی دستگاه ها است. چرا که در صورت افتادن و یا برخورد با مایعات اولین ضربه و ضرر ممکن به تاچ و ال سی دی دستگاه وارد میشود. از همین رو بایستی بسیار مراقب دستگاه خود باشید چرا که متاسفانه یکی از پر هزینه ترین قطعات مربوط به گوشی و تبلت تاچ و ال سی دی آن است.

امکان تعمیر ال سی دی سوخته بسیار کم است البته در صورتی که فلت lcd ایراد پیدا کرده باشد. در برخی موارد (برخی مدلها) با تعویض فلت میشود ال سی دی را تعمیر کرد وهزینه را به نصف کاهش داد. مجموعه آقای تعمیرات موبایل با دارا بودن دستگاه فلت امکان تعمیر ال سی دی شما را دارد  و در صورت نیاز به تعویض ال سی دی با استفاده از lcd های صد درصد اورجینال آنرا تعویض خواهیم نمود.

تعویض باتری

یکی از موارد تعمیرات انواع تبلت تعویض باتری است. عمر مفید باتری گوشی و تبلتها به صورت تقریبی دوسال استت البته بستگی به نحوه استفاده دارد. چنانچه باتری تبلت خراب باشد؛ آن تبلت بلا استفاده است چون دیگر روشن نمیشود از همین رو بایستی مراقب سلامت باتری دستگاه خود باشید. از جمله مواردی که میتواند باعث خرابی باتری تبلت شوند شامل: استفاده از تبلت در حین شارژ شدن، استفاده از شارژر های غیر مجاز و غیر استاندارد است.

از نشانه های خرابی باتری میتوان به زود خالی شدن شارژ، خاموش شدن ناگهانی و بادکردن باتری نام برد. جهت تهیه باتری اورجینال بایستی به مراکز معتبر مراجعه نمود. قابل توجه شما عزیزان مجموعه ما تمامی باتری های موبایل و تبلت را با گارانتی 6 ماهه در اختیار شما میگذارد و در صورت هرگونه مشکلی باتری را بدون هچ قید و شرطی تعویض میکنیم. کیفیت و حس خوب رضایت را با ما تجربه کنید.

بخوانید  قیمت گوشی سامسونگ گلکسی M15

تعویض باتری تبلت

آبخوردگی تبلت

درصورتی که تبلت شما در معرض مایعات همچون آب، چای، شیر و… قرار گرفت بهترین عکس العمل چیست؟

در این صورت بهترین کار اینست که تبلت را خاموش کرده و سیم کارت و کارت حافظه را خارج کنید و با یک دستمال و با استفاده از سشوار (باد سرد ) آنرا به صورت کامل خشک کنید. پس از آن که خشک شد دستگاه را روشن نموده در صورتی که روشن نشد دستگاه را ب متخصص نشان داده تا ایراد را رفع نماید.

البته در صورتی که روشن هم شد پس از خشک شدن باید برای رفع آبخوردگی ب تکنسین مراجعه نموده تا دستگاه سرویس شود و مایعات نفوذ کرده در دستگاه کاملا پاک شوند و شستشو برد صورت گیرد زیرا در بلند مدت باعث ایجاد سولفات و مشکل میشود.

هنگ کردن تبلت

یکی از ایرادات نرم افزاری دستگاه ها، هنگ کردن دستگاه میباشد که کاربر را اذیت و ناراحت میکند چرا که نمیشود با دستگاه براحتی کار کرد. و در برخی موارد باعث خاموشی دستگاه میشود. این مشکل به دلایل مختلفی همچون سنگین بودن دستگاه، ویروسی شدن و عدم انجام آپدیت اپلیکیشن ها و نرم افزارها میباشد و با انجام یکی از موارد ذیل که شامل: تعویض رام دستگاه، رفتن به تنظیمات کارخانه، انجام آپدیت نرم افزارها وپاک کردن حافظه پنهان به احتمال بسیار زیاد حل خواهد شد. تعمیر انواع تبلت

مشکلات صدا

یکی از کاربردهای مهم تبلت ها برای دیدن فیلم و انجام بازی میباشد که همه ی موارد مستلزم سالم بودن اسپیکر صدای خروجی تبلت میباشد. چنانچه این قطعه حیاتی سوخته باشد و یا پاره شده باشد دیگر نمیتوان از تبلت استفاده بهینه را برد. از دلایل خرابی اسپیکر میتوان به ضربه خوردگی شدید، نفوذ اب به قطعه اسپیکر و یا تاثیر نوسانات برقی اشاره کرد که اسپیکر میسوزد و باعث قطع صدای اسپیکر میشود.

با عین حال اسپیکر در برخی موارد قابل تعمیر و در برخی موارد غیر قابل تعمیر میباشد و بایستی تعویض شود که مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال اینکار را برای شما عزیزان انجام خواهد داد.

تعمیر یا تعویض دوربین

تعمیرات تخصصی انواع تبلت در تهران

هر دستگاه تبلت دارای دو عدد دوربین یک دوربین سلفی و یک دوربین پشت است که در صورت خراب شدن هر یک از آنها استفاده بهینه از تبلت کاهش میابد. و خرابی هر یک به دیگری هیچگونه ارتباطی ندارد در برخی موارد که اب نفوذ میکند دوربین خراب نمیشود بلکه مات و یا کثیف میشود که با یک سرویس توسط تکنسین متخصص ایراد رفع شده و نیاز به تعویض دوربین نیست.

بخوانید  مشخصات سری 14 شیائومی

در برخی موارد که دستگاه ضربه خوردگی شدید دارد دوربین نیاز به تعویض دارد. دوربین اورجینال با دوربین های درجه دو و درجه سه بازار از نظر کیفیت بسیار متفاوت است. ما به شما مجموعه آقای تعمیرات موبایل را که تمامی دوربین های اکثر برندهای تبلت را از نوع اورجینال موجود دارد را پیشنهاد میدهیم. همچنین انجام آن توسط متخصصین باتجربه صورت میگیرد.

تعمیرات هارد و سی پی یو تبلت

در مواردی که دستگاه مدام ری استارت میشود و یا نابهنگام خاموش میشود یا دستگاه روی حالت لوگو خود گیر است. پس از بررسی های نرم افزاری اگر درست نشد این ایراد میتواند از هارد دستگاه باشد که بایستی توسط متخصص حرفه ای ایراد رفع گردد. همچنین در برخی موارد که ایراد در سی پی یو دستگاه باعث خاموشی دستگاه شده است مستلزم تخصص خاص میباشد که ایراد رفع گردد.

شما میتوانید با اعتماد به مجموعه آقای تعمیرات موبایل حس خوب رضایت پس از انجام کار را با ما تجربه کنید. خدمت ب شما باعث افتخار ماست.

تعویض فریم و شاسی تبلت

تعمیرات تخصصی تبلت

چنانچه تبلت شما بر اثر افتادن از ارتفاع و یا ضربه خوردگی شدید و یا به هر علتی دیگر که باعث شکستن یا تاب برداشتن فریم، شاسی و درب پشت دستگاه شما شده است میتوانید با تعویض شاسی و فریم دستگاه را در رنگ ها و کیفیت مورد نظر خودتان مانند قبل از بروز ضربه از ما تحویل بگیرید.

رفع ایراد سوکت شارژ یا برد شارژ

یک خرابی شایع در گوشی ها و تبلت ها خرابی سوکت شارژ و یا برد شارژ است. که به دلیل استفاده بد و نادرست از اتصال شارژر به دستگاه و هنگام کشیدن شارژر از دستگاه رخ میدهد. در برخی موارد که دستگاه شارژ میشود ولی هنگام اتصال به لپ تاپ یا کامپیوتر اطلاعات انتقال داده نمیشود و تا زمانی که سوکت شارژ یا برد شارژ تعویض نگردد ایراد رفع نخواهد شد. پیشنهاد میشود جهت انجام این کار  و تعمیر تبلت خود به مراکز معتبر مراجعه نموده تا با اطمینان خاطر تعمیر مورد نظر صورت گیرد.

تعمیرات تخصصی انواع تبلت
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها