Huawei nova 11 Pro برای بررسی. در این مطلب به بررسی مشخصات هواوی نوا 11 پرو و ویژگی های جذاب و ظاهر زیبای آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های هواوی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تکنسین های حرفه ای و مجرب.

به هواوی نوا 11 پرو سلام کنید. تلفن میان رده، اما شبیه یک پرچمدار کامل!

بررسی هواوی نوا 11 پرو

 

حس خوب بودن از جعبه آن شروع می‌شود. که با یک کیس، یک کابل USB و یک شارژر 100 واتی همراه است. هوآوی ادعا میکند که اگر در حین شارژ از آن استفاده نکنید تنها در 20 دقیقه گوشی را به 100 درصد می رساند. و اگر از آن استفاده کنید در عرض 15 دقیقه به 50 درصد می رسد.

مشخصات هواوی نوا 11

سری نوا هوآوی در مورد طراحی همیشه عالی عمل کرده است. و 11 Pro آن را به سطح بالاتری می برد. رنگ مشکی آن با لبه های طلایی روی لوگو و اطراف لنز دوربین اصلی وجود دارد، اما رنگ سبزی هم دارد که در بازار امروزی منحصر به فرد است. هر دو مدل از چرم وگان مونوگرام nova پوشیده شده اند که حس کلاس و کیفیت را به گوشی اضافه میکند.

در جلو، یک OLED 6.78 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10 و پین تیز 429 ppi وجود دارد. داخل آن چیپست اسنپدراگون 778G محدود به 4G است و با 8 گیگابایت رم جفت است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی است.

هواوی نوا 11 پرو

مشخصات هواوی نوا 11 پرو، از نظر دوربین، Huawei nova 11 Pro دارای دو لنز در جلو و دو لنز در پشت است. در جلو، یک دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی 17 میلی‌متری فوق عریض با فوکوس خودکار و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی 52 میلی‌متری پرتره با af نیز وجود دارد. در پشت، یک دوربین عریض 50 مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی وجود دارد. هر دو با فوکوس خودکار.

بخوانید  مشکل سنسور مجاورت گوشی‌ های شیائومی

هواوی نوا 11 پرو در حال تبدیل شدن به یک گوشی کاملاً توانمند است. در حال حاضر در چین قابل استفاده است و یک انتخاب معتبر در بازار جهانی است. هواوی نوا 11 پرو فاقد خدمات گوگل پلی است. با این حال، گالری برنامه هواوی اکنون تقریباً تمام برنامه‌هایی را که یک کاربر معمولی به آن نیاز دارد را پوشش می‌دهد. که همراه با مشخصات عالی و ظاهر فوق‌العاده می‌تواند نوا 11 پرو را به یک انتخاب قطعی تبدیل کند.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها