تعمیرات موبایل هواوی

مفتخریم اعلام کنیم که خدمات تعمیرات گوشی هواوی ، توسط بهترین مرکز تعمیرات موبایل در ایران یعنی آقای تعمیرات موبایل، با داشتن پرسنل و تکنسین های مجرب به صورت کاملا حرفه ای  ارائه می شود.این مرکز با بیش از ده ها سال سابقه و تجربه بالای تعمیرات گوشی هواوی و تعمیرات گوشی سامسونگ و سایر برند های معتبر به یکی از بهترین های تعمیرات انواع گوشی موبایل و تبلت و لپ تاپ مبدل شده است.

درباره کمپانی هواوی

کمپانی بزرگ  هوآوی کمپانی چند ملیتی است  در زمینه شبکه‌های کامپیوتری و ارتباطات . کمپانی هوآوِی بزرگ‌ترین شرکت ارائه کننده سرویس‌های ارتباطی پس از پیشی گرفتن از اریکسون در سال ۲۰۱۲ در جهان است. از محصولات این شرکت می توان به گوشی و تبلت، اسپیکر بلوتوثی و … اشاره نمود که گوشی های تلفن همراه آن شناخته شده تر می باشد.

قطعات تشکیل دهنده گوشی هواوی

هر گوشی تلفن همراه از بلوک هایی تشکیل شده که هر کدام شامل بخش هایی است که وظایفی را بر عهده دارند تا موبایل یا همان تلفن همراه بتواند کارکرد خود را داشته باشد.

  • بلوک AF

    این بلوک شامل قطعاتی همچون آی سی Audio (صوت) (و وظیفه اصلی آن تبدیل اطلاعات دیجیتال به انالوگ و بلعکس می باشد.)، بلندگو و میکروفون می باشد.

  • صفحه نمایش

    که در رزولوشن‌های مختلفی ارائه شوند. اندازه متداول صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی بین 4.5 تا 5.7 اینچ بوده و متداول‌ترین رزولوشن‌ها به ترتیب اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل)، فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) و کیو اچ‌دی (2560 در 1440 پیکسل) هستند.

  • بلوک Base Band

    این بلوک شامل واحد هایی همچون واحد MCU، واحد UI و واحد منبع تغذیه و شارژینگ می باشد. قطعاتی مثل آی سی CPU، آی سی های حافظه ای، آی سی پاور و آی سی شارژ، آی سی بلوتوث و آی سی رادیو FM.

  • سیستم روی تراشه (SoC)

    گوشی هوشمند در واقع یک کامپیوتر همراه کوچک است و از طرفی تمامی کامپیوترها به یک واحد پردازش مرکزی (CPU) و یا همان پردازنده برای اجرای نرم افزار و تحیل خواسته‌ها نیاز دارند.تمامی این قطعات بر روی یک تراشه تکی با نام (SoC –> System-on-a-Chip) سوار می‌شوند.

این تازه بخشی از قطعات اصلی یک گوشی می باشد که اگر نیاز به تعمیر داشته باشند باید تعویض یا با قطعه اورجینال خود تعویض گردند.حقیقت این است که تعمیرات سخت افزاری گوشی هواوی به قدی مهم و حساس می باشد که اگر درست و حرفه ای تعیر نگردند یا با قطعا اورجینال تعویض نشوند ممکن است خسارت بیشتری را بعد ها به صاحب گوشی به بار آورد.

تعمیرات سخت افزاری موبایل

از جمله خدمات پیشرفته این مجموعه می توان به تعمیرات سخت افزاری موبایل و گوشی اشاره نمود که یکی از پیچیده ترین مباحث تعمیرات موبایل محسوب می گردد .تعمیرات سخت افزاری موبایل باید توسط تیمی متخصص و پرسابقه انجام گیرد و استفاده از قطعات ۱۰۰ درصد اصلی و اورجینال سبب می گردد که گوشی به حالت ابتدایی خود بازگردد و همانند سابق به فعالیت خود بپردازد.

تعمیرات نرم افزاری موبایل

یکی از موارد شایع در حوزه تعمیرات گوشی موبایل هواوی ، تعمیرات نرم افزاری موبایل می باشد که باید به آن توجه شود. آقای تعمیرات موبایل با در اختیار داشتن مجموعه ای کامل از فایل های برندهای مختلف گوشی موبایل و استفاده از باکس های تعمیراتی متنوع اقدام به تعمیرات گوشی موبایل با بهترین وجه ممکن می نماید.

خدمات تعمیرات نرم افزاری موبایل هواوی 

  • روت نمودن دستگاه هواوی
  • نصب آنتی ویروس روی گوشی هواوی
  • نصب نرم افزار روی گوشی هواوی
  • آپدیت سیستم عامل 
  • و صدها خدمات نرمز افزاری دیگر

از جمله خدمات نرم افزاری می باشد که توسط مجموعه آقای تعمیرات موبایل ارائه می گردد. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره بررسی بلوک‌های داخلی تلفن همراه نظیر بلوک RF، بلوک AF، بلوک MCU و بلوک UI بیابید به تلفن همراه در ویکی پدیا مراجعه کنید.

 

ارتباط با آقای تعمیرات موبایل

این مجموعه با در اختیار داشتن تجهیزان مدرن تعمیرات قادر به برطرف نمودن هرگونه مشکل سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه های الکترونیک را دارا می باشد. تعمیرات لپ تاپ، تعمیرات تبلت و تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که توسط این مجموعه به هم وطنان عزیز ارائه می گردد. تعمیرات تخصصی موبایل کار و حرفه ما می باشد پس وقت را تلف نکنید و هم اکنون با ما تماس بگیرید.

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

یا این که به صورت انلاین از اطلاعات خود و اطلاعات فنی و علت خراب گوشی samsung یا htc  یا هر برند دیگر گوشی خود را در پورتالدرخواست تعمیرات موبایل این وبسایت وارد کنید.تیم فنی مرکز تعمیرات موبایل در محل اقای تعمیرات موبایل ارائه میدهند و سریعا با شما جهت هماهنگی تماس می گیرند.

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها