شیائومی ردمی نوت 13 آر پرو با بدنه زرد رنگ، یکسان عرضه می‌شود. در این مطلب به بررسی مشخصات ردمی نوت 13R پرو شیائومی میپردازیم. با ما همراه باشید.

در مرکز آقای تعمیرات موبایل، تعمیرات انواع گوشی های شیائومی و ردمی با بهترین قطعات و توسط کادری مجرب و حرفه ای انجام میشود برای ارتباط بیشتر با کارشناسان ما با شماره تماس های موجود در سایت تماس فرمائید.

ردمی نوت 13R پرو شیائومی

مشخصات ردمی نوت 13R پرو

شیائومی دو ماه پیش سری Redmi Note 13 را عرضه کرد و نوت 13 ساده با چیپست Dimensity 6080، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی وارد بازار شد. امروز، این شرکت یک گوشی Redmi Note 13R Pro را معرفی کرد که همان گوشی داخلی است.

در قسمت بیرونی، یک گزینه رنگ زرد و یک جزیره دوربین بزرگتر دارد که اکنون از یک انتها به انتهای دیگر گسترش یافته است. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است که به نظر می رسد دارای پنل OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی 120 هرتز باشد.

شیائومی Redmi Note 13R Pro را با رنگ زرد عرضه می کند، بقیه مشخصات مشابه Note 13 است.
Note 13R Pro تنها یک ترکیب حافظه دارد: 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. صفحه نمایش همان 6.67 اینچی OLED شیائومی است که در سه سال گذشته برای گوشی های خود استفاده میکند. دوربین پشتی در واقع همان سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ است، در حالی که دوربین سلفی داخل سوراخ پانچ دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

بخوانید  ان اف سی (NFC) چیست؟ و کاربرد آن چیست؟

شیائومی همچنین باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را با پشتیبانی از شارژ 33 واتی حفظ کرده است. ممکن است گوشی از نظر سخت افزاری تقریباً یکسان باشد، اما به دلیل پلاستیک اضافی در قسمت پشتی برای جزیره دوربین، دستگاه کمی سنگین تر و ضخیم تر شد.

Redmi Note 13R Pro در حال حاضر در چین با قیمت 280 دلار به فروش می رسد. Note 13 معمولی با حافظه 12/256 گیگابایتی بسیار ارزان تر است 222 دلار.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها