گلس گوشی موتورولا

پس از خرید هر گوشی هوشمند و هر برندی باشد اولین گزینه خرید یک گلس کحافظ بسیار مقاوم و با کیفیت ضروری است و گوشی های برند موتورولا هم از این قایده مستثنی نیست و به همین دلیل ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل گلس گوشی موتورولا را برای شما عزیزان موجود کرده ایم و از اولین مدل تا جدید ترین مدلش را هم موجود داریم که با کیفیت بسیار بالا و مقاوم در برابر ضربه خوردگی و باقیمتی بسیار مناسبو چنانچه شما عزیزان از هر مدل گوشی موتورولا استفاده میکنید و به دنبال گلس آن هستید ما در خدمت شما عزیزان هستیم.

 

 راهنما و مزایای استفاده و خرید گلس گوشی

مقدمه:

استفاده از گوشی هوشمند به عنوان یکی از ضروریات و وسایل کاربردی و حیاتی از زندگی ما تبدیل شده است ، و بدون شک گوشی هوشمند هم نیازمند مراقبت و حفاظت است که اسیبی نبیند و دچار مشکلی نشود و یکی از اصلی ترین قسمتهای دستگاه که در معرض ضربه قرار میگیرد صفحه نمایش آن است گلس  گوشی یکی از بهترین راه‌های مؤثر برای حفظ و حفاظت از صفحه نمایش و و ال سی دی گوشی شماست. در این مقاله، به بررسی مزایا و نکات مهم خرید گلس محافظ گوشی می‌پردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

 

مزایا

۱. حفاظت صفحه نمایش: گلس محافظ به عنوان یک لایه محافظ(شیشیه یا لیبل یا برچسب مقاوم)، می‌تواند از خراشیدگی، شکستن و خط خش افتادن و آسیب دیدن صفحه نمایش گوشی شما جلوگیری کند.

۲. دوام بیشتر: با استفاده از گلس محافظ، احتمال آسیب دیدگی به صفحه نمایش و بدنه گوشی کاهش می‌یابد که موجب افزایش دوام و عمر مفید گوشی می‌شود و در طولانی مدت کارکرد دستگاهتان عالی میماند.

بخوانید  تاریخ عرضه گوشی های سری ردمی نوت 12 | Redmi Note 12

۳. حفظ قابلیت لمسی: بیشتر گلس‌های محافظ باعث افزایش حساسیت لمسی صفحه نمایش می‌شوند و به کاربر امکان استفاده راحت‌تر و دقیق‌تر از گوشی فراهم می‌کنند.

 

 

راهنمای خرید:

۱. مواد ساخت: اطمینان حاصل کنید که گلس محافظی که انتخاب می‌کنید از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده باشدو مقاومت خوبی را داشته باشد.

۲. ضخامت: گلس محافظ با ضخامت مناسب می‌تواند صفحه نمایش را به خوبی حفظ کندو در کارکرددستگاه و از حساسیت لمسی آن تحت تأثیر قرار ندهد.

۳. مقاومت در برابر خراشیدگی: انتخاب گلس محافظی که مقاومت خوبی در برابر خراشیدگی دارد، به حفاظت صفحه نمایش در برابر خطوط و خراشیدگی‌های ریز کمک می‌کند.

 

 

نتیجه:

استفاده از گلس محافظ گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی هوشمند خود را در برابر خطرات خراشیدگی، شکستگی و آسیب‌های دیگر محافظت کنید. با رعایت نکات خرید مهم و انتخاب گلس محافظ با کیفیت، می‌توانید از گوشی هوشمند خود بهترین استفاده را کنید و عمر آن را بیشتر کنید حال اگر شما به دنبال گلسی بسیار مقاوم و با کیفیت برای دستگاه موتورولای خود هستید میتوانید با شماره های موجود در سایت تماس حاصل نموده واز همکاران ما تهیه نمایید.

 

 

 

 

در مجموعه آقای تعمیرات موبایل گلس محافظ چه برندهایی موجود است؟
گلس محافظ گوشی های سامسونگ
گوشی های شیاومی
گوشی های آیفون
موتورولا
وانپلاس
ریلمی
اوپوو
هواوی
بلکبری
داریاباند
لنوو
نوکیا
الجی
آنر و اوپوو

 

 

 

نصب گلس در محل

چنانچه جهت تعمیر دستگاه خود وقت حضور در محل ما را ندارید و یا حوصله ترافیک تهران را ندارید میتوانید از طریق پروتال مربوطه فرم را تکمیل نمایید یا با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا تکنسین مربوطه را جهت نصب گلس دستگاهتان به محل شما فرستاده و گلس دستگاهتان را نصب نماید.

بخوانید  هارد اکسترنال Expansion ظرفیت ۲ ترابایت

 

 

پیج اینستاگرام مارا دنبال نمایید و از تازه ترین اخبار دنیای موبایل  و تکنولوژی مطلع شوید.

 

جهت مشاوره و یا استعلا م قیمت تعمیر دستگاه خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.
09197374015       _        09359941394     _                02166172159

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها