در این مطلب به بررسی تاریخ عرضه ردمی نوت 12 و خلاصه ای از مشخصات احتمالی آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های شیائومی و ردمی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

Redmi یکی از تهاجمی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که تعدادی از مدل‌های خود را تحت نظر شرکت مادر شیائومی عرضه می‌کند و برای بازار مقرون‌به‌صرفه‌تر جذاب است. در بین تمامی مدل های زیرمجموعه شیائومی، سری ردمی note جالب‌ترین این مدل‌ها است. یک دستگاه میان رده محکم که عملکرد عالی دارد و در مقابل هزینه پرداختی با ارزش است.

تاریخ عرضه ردمی نوت 12

سری Redmi Note 12 ممکن است در اکتبر 2022 عرضه شود.

همچنین این برند چرخه به‌روزرسانی سریعی دارد و اغلب قبل از عرضه بین‌المللی در کشور چین عرضه می‌شود. بنابراین همیشه به نظر می‌رسد که نسخه جدیدی از Redmi Note در شرف عرضه است. این اولین باری نیست که در مورد آنچه که ردمی نوت 12 فرض می شود می شنویم. قبلاً گزارش شده بود که در ماه آوریل گواهینامه را پشت سر گذاشته است، اگرچه ممکن است خیلی زود باشد.

در مورد مشخصات احتمالا Redmi Note 12 دارای یک دوربین سه گانه در پشت با یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک صفحه نمایش تخت با یک دوربین سوراخ مرکزی است که به نظر می رسد تفاوت زیادی با Redmi Note 11 ندارد. که تقریباً از آنها هفت مدل مختلف وجود دارد.

آنچه ما هنوز نمی دانیم این است که این گوشی از چه چیپست و نرم افزاری استفاده خواهد کرد. احتمالاً مجموعه ای از سخت افزارهای مختلف بر اساس مدل از میان رده اسنپدراگون گرفته تا سخت افزار Dimensity مدیاتک استفاده میشود. جدول زمانی پیشنهادی اکتبر برای عرضه در چین برای Redmi Note 11 مناسب است، اما انتظار نداشته باشید این گوشی ها تا ژانویه 2023 در مناطق دیگر عرضه شود.

بخوانید  مشخصات و قیمت گوشی Google pixel a6 | پیکسل a6

هنوز تا رونمایی از مشخصات کامل باید صبر کرد تا اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی کسب کنیم. با ما همراه باشید.

منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها