تبلیغات هواوی  از سری P60 خود و تنظیمات دوربین بزرگ آن رونمایی میکند. در این مطلب به بررسی تصاویر هواوی سری P60 و جزئیاتی از مشخصات آن میپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات آنلاین گوشی های هواوی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری مجرب و حرفه ای.

سری هواوی P60 که انتظار میرفت به زودی به بازار عرضه شود، تصاویر و مشخصات آن زودتر از موعد به بیرون درز کرد. انتظار می‌رود هوآوی به زودی سه گوشی جدید را تحت پرچم P60 عرضه کند. گزارشات فاش شده از آن اطلاعاتی را در اختیار ما گذاشته که با شما به اشتراک میگذاریم.

تصاویر هواوی سری P60

هواوی سری P60

این تصویر توسط پایگاه خبری دیجیتال چت (DCS) افشاگر Weibo شیر شده و هواوی سری P60 را در رنگ‌های صورتی، سبز و سفید نشان می‌دهد. این تصویر همچنین یک آرایش دوربین قابل توجه درون یک مستطیل درحالیکه یک ناحیه دایره ای بزرگ در مرکز دارد را نشان میدهد.

انتظار می رود که p60 پرو، با صفحه نمایش 6.6 اینچی 2K عرضه شود. از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به یک پرچمدار کوالکام در قالب اسنپدراگون 8 نسل 2 و همچنین فضای ذخیره سازی و رم اشاره کرد که به لطف رتبه بندی LFDDR5X و UFS4.0 بسیار سریع خواهد بود.

در گوشی P60 Pro، ما منتظر یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین یک سنسور 50 مگاپیکسلی هستیم. که به یک لنز زاویه باز متصل است. انتظار می‌رود دوربین سوم 64 مگاپیکسلی باشد که با زوم اپتیکال تا 3.5 برابر عکس می‌گیرد. در نهایت سه دوربین باید کافی و راضی کننده باشد.

بخوانید  طراحی سامسونگ گلکسی z flip 4

تصاویر هواوی سری P60 در رنگ‌های سبز، صورتی و سفید

انتظار می‌رود بقیه خط تولید شامل مدل پایه P60 باشد، در حالی که طبق برخی گزارش‌های اخیر، P60 Ultra رده بالا ممکن است P60 Art نامیده شود. با توجه به اینکه هواوی این سه مورد را به زودی معرفی میکند، به زودی همه این موارد را تأیید خواهیم کرد.

منبع: به گزارش از pocket-lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها