آیا میشود دو اکانت ررا همزمان در واتس اپ داشت یا خیر؟ موضوع این مطلب نحوه استفاده از دو اکانت همزمان در واتس اپ است. همانطور که میدانیم این مورد برای خیلی از افراد ویژگی مثبت و مهمی است و به دنبال ان هستند. واتس‌اپ سال‌ها است که یک سرویس پیام‌رسان خوب است، و در 1 سال گذشته ویژگی‌های جدیدی را به همراه داشته است.

آخرین مورد اضافه شده، امکان استفاده از بیش از یک حساب واتس اپ در تلفن شما است. این امکان را برای افراد فراهم می کند تا بدون ورود طولانی و فرآیندهای تأیید، به راحتی بین حساب ها جابجا شوند. در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد این ویژگی بدانید.

نحوه استفاده از دو اکانت واتس اپ در یک گوشی

متا در اواسط اکتبر 2023 یک وبلاگ کوتاه منتشر کرد که از اضافه شدن استفاده از چند حساب در برنامه واتس اپ خبر داد که تغییری عظیم برای بسیاری از کاربران است. اکنون می‌توانید به‌طور هم‌زمان به دو حساب مختلف واتس‌اپ در برنامه وارد شوید و به دلخواه بین آن‌ها و صندوق ورودی‌شان جابجا شوید.

با این حال، برخی پیش نیازها وجود دارد. برای هر حساب به شماره تلفن و سیم کارت متفاوتی در تلفن خود نیاز دارید. این ممکن است به این معنی باشد که تلفن شما باید بتواند دو سیم کارت را در خود جای دهد، یا در صورت وجود می توانید از eSIM برای انجام این کار به صورت مجازی استفاده کنید.

با این حال، اگر این شرایط را دارید، نحوه تنظیم آن به این صورت است:

بخوانید  تاریخ انتشار و ویژگی های iPadOS 16

واتس اپ را باز کنید.
روی دکمه Settings در پایین سمت راست ضربه بزنید.
روی فلش کنار نام خود ضربه بزنید.
بر روی افزودن حساب ضربه بزنید.
برای افزودن حساب دوم خود مراحل را دنبال کنید.

شما باید یک حساب کاربری دوم داشته باشید که وارد سیستم شده و کار می کند. از نظر ظاهری، این مراحل همچنین نحوه مبادله بین دو حساب پس از ورود دو حساب است.

اعلان ها با دو حساب واتساپ چگونه کار میکنند؟

دو اکانت واتس اپ در یک گوشی

از آنجایی که به هر دو حساب وارد شده‌اید، اگر دو صندوق ورودی شلوغ داشته باشید، ممکن است اوضاع با اعلان‌ها کمی آشفته شود. متا می گوید که می توانید تنظیمات اعلان و حریم خصوصی را برای هر حساب به صورت جداگانه انتخاب کنید، بنابراین اگر می خواهید برای مثال فقط یکی از آنها به شما اعلان های صوتی بدهد، این امکان بسیار زیاد است.

چرا داشتن دو اکانت واتس اپ در یک گوشی مفید است؟
اگر این سوال را می‌پرسید، به احتمال زیاد فقط یک حساب واتس‌اپ دارید، که برای اکثر ما که از آن به عنوان یک سرویس پیام‌رسانی و تماس شخصی استفاده می‌کنیم، صدق می‌کند. با این حال، واتس اپ در دنیای تجارت نیز گسترده است، جایی که یک پلتفرم آسان برای تلفن های تجاری فردی و در واقع شماره تماس برای فروشگاه ها و خدمات واقعی را فراهم می کند.

این به روز رسانی به این معنی است که به جای حمل همزمان دو گوشی و مجبور شدن به جابجایی بین آنها هر زمان که می خواهید از حساب دیگری استفاده کنید. به این شکل کارها ساده تر میشود و فقط یک گوشی را حمل خواهید کرد.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی ریلمی GT5 Pro

چه زمانی می توانم از این ویژگی استفاده کنم؟

گاهی اوقات، زمانی که ویژگی‌های جدید برای واتس‌اپ اعلام می‌شود، وارد مراحل آزمایشی می‌شوند و به کندی عرضه می‌شوند که در واقع ممکن است ماه‌ها طول بکشد تا هر منطقه‌ای که برنامه در آن استفاده می‌شود را پوشش دهد. این تغییر بدون جدول زمانی ارائه شده است، بنابراین اکنون باید در سراسر جهان منتشر شود. با این حال، همیشه نرم افزار خود را اپدیت نگه دارید. ممکن است به آن افزوده بشود.

در اوایل سال جاری، واتس‌اپ به شما این امکان را می‌دهد که در چندین دستگاه به یک حساب کاربری وارد شوید، تغییری بسیار بزرگ در نحوه عملکرد ورود به سیستم. به هر حال، نسخه قدیمی هنوز همه چیز را فقط به یک حساب واتساپ متصل می کند و نه دو حساب، بنابراین باید منتظر بمانیم.

منبع: به گزارش ازpocketlint.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها