Realme GT5 Pro برای بررسی. در این مطلب به بررسی ریلمی GT5 Pro، مشخصات و ویژگی های این گوشی میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر برند ریلمی جای خود را در بازار باز کرده است و طرفداران خاص خود را دارد، اگر گوشی ریلمی دارید و به تعمیر و یا تعویض قطعات خاصی از آن احتیاج دارید، آقای تعمیرات موبایل با تجهیزات کامل در خدمت شماست.

بررسی ریلمی GT5 Pro

بررسی ریلمی GT5 Pro

ریلمی چند سالی است که قدرتمندترین گوشی های خود را تحت سری GT تولید می کند، اما قبل از GT5 Pro، یک پرچمدار واقعی Realme در این سری وجود نداشت. حالا این پرچمدار وجود دارد. GT5 Pro آخرین عنصر را برای تکمیل پازل واقعی پرچمدار خصوصا دوربین های پرچمدار  اضافه میکند.

دوربین اصلی مناسب را از OnePlus Open و OnePlus 12، یک تله فوتو پریسکوپ 65 میلی‌متری با بزرگترین سنسور روی دوربین زوم، و همچنین یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی دریافت می‌کنید. در جلو یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. فقط بهتر این بود که  Realme می‌توانست برای پوشاندن لنز در جزیره دوربین فکری می‌کرد، زیرا از ظاهر ممتاز گوشی می‌کاهد.

به Realme GT5 Pro نگاه کنید. این رنگ نارنجی منحصر به فرد دارای چرم گیاهی چسبنده در پشت است. شارژ بی سیم زیر آن روکش چرمی دریافت می کنید. اولین مورد برای گوشی، 50 وات است. باتری کافی 5400 میلی آمپر ساعتی دارای شارژ 100 واتی است.

گوشی ریلمی GT5 پرو

Realme GT5 Pro با یک قاب زیبا، یک کابل USB و یک شارژر 100 واتی مطابق با استانداردهای فروشگاه ها عرضه میشود. در این گوشی معیارهای زیادی برای آزمایش وجود دارد. از دوربین زوم با سنسور بزرگ گرفته تا عمر باتری، صفحه نمایشی که نوید رسیدن به 4500 نیت را می دهد. و عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 3.!

بخوانید  آیفون جدید اپل SE 2022 مشخصات و قیمت

منبع: به گزارش از gsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها