5 گوشی برتر در سال 2023. در این مطلب  به بررسی مختصر از 5 گوشی برتر سال 2023 و ویژگی های انها خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که این 5 گوشی بنا به سلیقه ی نویسنده انتخاب شده است و ممکن است گوشی های تاپ دیگری هم در این لیست قرار بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید.

تمامی تعمیرات گوشی های برندهای نوظهور در مرکز آقای تعمیرات موبایل انجام میشود.  شما میتوانید برای ارتباط با کارشناسان ما از طریق سایت با ما در تماس باشید.

دوربین‌های زاویه باز در اکثر گوشی‌ها این روزها عالی هستند و اکثراً عکس‌های مشابهی می‌گیرند. این زوم‌هایی است که بیشتر دوست داشتنی است. و به مخاطب آزادی خلاقانه می‌دهند تا عکس‌های جالبی با چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد بگیرد. بنابراین، به ترتیب معکوس، در اینجا 5 گوشی برتر از دیدگاه من در سال 2023 آورده شده است.

گوشی Nothing (2)

گوشی nothing 2

گوشی Nothing (2) حتی دوربین تله ندارد، یعنی چه؟ بله، گوشیNothing (2) تلفنی منحصربه‌فرد و بی‌عیب و نقص است، و استفاده از آن بسیار سرگرم‌کننده است. همچنین یکی از بهترین گوشی هایی است که می توانید بخرید اگر به دنبال یک دستگاه قابل اعتماد و متفکر هستید که قیمت مناسبی نیز داشته باشد. وقتی شخصی با بودجه نزدیک به آن از من می پرسد چه تلفنی بگیرم، این گوشی توصیه خوبی است.

وان پلاس 12

وان پلاس 12

OnePlus 12 ممکن است فروش کمی تا بحال داشته باشد، اما برگه مشخصات آن بهترین از بهترین ها است. صفحه نمایش 6.82 اینچی 1440p با فرکانس 120 هرتز و 4500 نیت، اسنپدراگون 8 نسل 3، حداکثر 24 گیگابایت رم، باتری 5400 میلی آمپر ساعتی با 100 وات سیمی و شارژدهی بالای 50 وات، بی سیم 8 وات.

بخوانید  بهترین گوشی های بازی سال 2022

اما چیزی که بیشتر مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد، سیستم دوربین است که قبلاً در OnePlus Open آن را آزمایش کرده‌ایم. مجموعه‌ای از سنسورهای با کیفیت با لنزهای عالی در جلو. زوم مخصوصاً بسیار چشمگیر است. 70 میلی متر یکی از فواصل کانونی مورد علاقه من است و با لنز f/2.6 با قابلیت فوکوس نزدیک به ماکرو و سنسور بزرگ نیم اینچی جفت شده است.

vivo X100 Pro

5 گوشی برتر 2023

Vivo X100 Pro یک گوشی هوشمند برتر است. این سنسور نوع 1 اینچی را از X90 Pro به ارث میبرد، که وقتی آن را با S23 Ultra 200 مگاپیکسلی و بقیه 1 اینچی مقایسه میکنیم، بسیار دوست داشتنی است. اما یک تله فوتو 100 میلی متری منحصر به فرد اضافه می کند که ممکن است بهترین زوم در یک دوربین باشد.

گوشی امروز این سنسور از همان سنسور OV64B استفاده می‌کند که در پشت زوم OnePlus 12 قرار دارد (OnePlus Open، Oppo Find N3) اما به بخش 50 مگاپیکسلی از 64 مگاپیکسل اصلی خود بریده شده و به یک پریسکوپ منحصر به فرد مورد تایید زایس با عناصر شناور متصل شده است. چرا اینها مهم هستند؟ زیرا آنها فاصله فوکوس نزدیک 18 سانتی متری را فراهم می کنند. ماکرو واقعی از یک لنز طولانی! چیز شگفت انگیزی است.

سامسونگ گلکسی S23 ultra

سامسونگ گلکسی s23 اولترا

در سال 2023، گلکسی اس 23 اولترا باید به جایگاه دوم در لیست من بسنده کند. از زمانی که گلکسی اس 23 اولترا در ماه فوریه عرضه شد از آن استفاده کردم و از آن زمان لذت بردم. من عاشق قلم S شدم و این به بخشی جدایی ناپذیر از خاطرات من تبدیل شده است. صفحه نمایش شگفت انگیز است، One UI برای استفاده آسان و قابل اعتماد است. و سامسونگ با پشتیبانی نرم افزار عالی عمل میکند.

بخوانید  طراحی گوشی هواوی نوا 11 SE

در مورد دوربین می‌توانیم بگوییم که دوربین زوم 10 برابری آن، اگرچه از نظر فنی بهترین نیست، منحصربه‌فرد است و امیدوارم سامسونگ راهی برای حفظ آن در S24 Ultra پیدا کند. احتمالاً توسط کشش یک واحد برتر 5 برابر به 10 برابر. اما همانطور که گفتم، 70 میلی متر یکی از فواصل کانونی مورد علاقه همه است و در آن سطح، 3x سامسونگ در مقایسه با اکثر پرچمدارانی که دارای چنین فاصله ای هستند، شیائومی 13 پرو، شیائومی 13 اولترا و … پایین تر است.

Oppo Find N3

اوپو Find N3

اوپو فایند N3 (و وان پلاس باز جهانی آن) بهترین دوربین 70 میلی‌متری (3x) را در هر تلفنی در حال حاضر دارد .

کل سیستم دوربین Hasselblad Oppo Find N3 درجه یک است. سخت‌افزار و نرم‌افزار معنی‌دار با هم ترکیب می‌شوند تا Find N3 را بالاتر از سایر گوشی‌های تاشو و بیشتر گوشی‌های دیگر قرار دهند. اما به دو دلیل آگاهانه Oppo Find N3 را به OnePlus Open ترجیح میدهم. مدل طلایی زیباترین تلفنی است که در سال 2023 عکاسی کرده ام.

و به هر دلیلی Oppo به من اجازه می دهد از 3x در تاریکی استفاده کنم در حالی که OnePlus به طور پیش فرض روی دوربین اصلی و زوم دیجیتال خود قرار دارد. همان سخت‌افزار و ظاهراً همان نرم‌افزار، با این حال Oppo کاملا با 3x اصلی خود عکاسی می‌کند، در حالی که Open فقط در روشن‌ترین نور کم از آن استفاده می‌کند.

سال 2023 سالی بود که سیستم‌های دوربین فوق‌العاده را روی گوشی‌های تاشو عادی کرد و ما را به آینده‌ای نزدیک‌تر کرد که در آن همه پرچم‌داران دوربین‌های بسیار خوبی خواهند داشت.

بخوانید  تعمیرات گوشی وان پلاس

منبع: به گزارش از gsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها