آیا تعمیرات گوشی وان پلاس در ایران انجام میشود؟  در ادامه ی این مطلب به بررسی مشکلات و ایرادات گوشی وانپلاس و چگونگی تعمیر ان میپردازیم. با ما همراه باشید.

برطرف کردن تمامی مشکلات و ایرادات همچنین تعمیرات برند گوشی وان پلاس در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

برند وانپلاس در ایران بازار خوبی را نسبت به مدت حضور خودش دارد. تقریبا گوشی های این برند که طرفداران زیادی ندارد اما همان طرفداران اندک، از گوشی خود راضی هستند و نکته جالب اینکه به گوشی های وانپلاس لقب “پرچمدار قاتل” را داده اند. چرا این لقب؟ زیرا امکانات سخت افزاری آن در مقابل قیمتی که به بازار عرضه میشود بسیار باور نکردنی و در حد پرچمدار است. و از جمله دلایل رضایت مندی حداکثری استفاده کنندگان از این برند همین موضوع میباشد.

شرکت وانپلاس

شرکت وانپلاس که یکی از چندین شرکت تولید کننده تلفن همراه میباشد، دفتر اصلی آن واقع در شنزن چین است. و به گفته برخی منابع از شرکتهای زیر مجموعه شرکت اوپو میباشد. ولی شرکت وانپلاس این ادعا را رد کرده و خود را مستقل از شرکت اوپو میداند. با عین حال میتوان گفت این دو شرکت رقیب هم نیستند بلکه باهم همکار و هم سو هستند.

برخی منابع شرکت ویوو در چین میگویند یکی دیگر از این شرکتهاست که همسوی این دوشرکت است. و هرسه شرکت ب صورت جداگانه و مستقل در حال فعالیت هستند ولی سود آنها در جیب یک شرکت اصلی  میرود. و هرسه تحت نظر شرکت اصلی خود هستند. وانپلاس از سال 2014 با رونمایی گوشی oneplus 1 خود وارد بازار شد.

معرفی

در همان ابتدای کار با عرضه ی آن، و استقبال خوبی که از این گوشی شد ترس را بر اندام رقبای خود انداخت زیرا در آن زمان که گوشی ها قیمتهای بالایی داشتند. وانپلاس با استفاده از سخت افزار عالی و قیمت پایین این گوشی نسبت ب گوشی های هم رده خود طرفدار زیادی پیدا کرد. و روز ب روز به طرفداران این برند نو ظهور اضافه میشد.

اما این روند تا جایی پیش رفت که گوشی oneplus 2  را به بازار عرضه کردند و با توجه به انتظار بالایی که طرفداران از این شرکت داشتند oneplus 2 نتوانست رضایت مندی طرفداران را جلب کند. و کمی از محبوبیت این برند کاسته شد و در کنار این مطلب تصمیمات اشتباه مدیران این برند به دلیل تبلیغات نامناسب؛ بازخورد بدی دریافت کرد و بسیار مورد انتقاد قرار گرفت.

OnePlus 10 Pro

محصولات وانپلاس

شرکت  وانپلاس که در ایران چندان معروف نیست و افراد کمی آن رامیشناسند و آن را تولید کننده موبایل میشناسند؛ در حالی که این شرکت بجز گوشی هوشمند تولید کننده محصولاتی  دیگر همچون:   پاور بانک، واقعیت مجازی و هدفون هم میباشد و بنا به خبرهایی که (فقط در حد خبر است)  در آینده نزدیک به تولید محصولات دیگری در همین زمینه هم بپردازد.

بخوانید  تعمیرات موبایل در رامسر

مدلهای گوشی وانپلاس

1. OnePlus 10 Pro» OnePlus 10R
2. OnePlus 10T» OnePlus 11» OnePlus 11R» OnePlus 3
3. OnePlus 3T» OnePlus 5» OnePlus 5T» OnePlus 6
4.OnePlus 6T» OnePlus 6T McLaren
5. OnePlus 7» OnePlus 7 Pro» OnePlus 7T» OnePlus 7T Pro
6. OnePlus 7T Pro 5G McLaren» OnePlus 8» OnePlus 8 Pro
7.OnePlus 8T» OnePlus 9» OnePlus 9 Pro» OnePlus 9R
8. OnePlus 9RT 5G» OnePlus Ace» OnePlus Ace 2
9. OnePlus Ace 2V» OnePlus Ace Pro» OnePlus Ace Racing
10. OnePlus Nord» OnePlus Nord 2 5G» OnePlus Nord 2T

تعمیرات گوشی وان پلاس

خدمات وانپلاس در ایران

تعمیر گوشی وانپلاس

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید گوشی هوشمند اینست که آیا خدمات پس از خرید دارد یا خیر؟ به طور مثال چنانچه گوشی شما دچار مشکلی شد قطعات و لوازمش موجود هست و یا مرکزی معتبر که بشود گوشی را تعمیر نمود و به چرخه استفاده مجدد برگرداند وجود دارد یا خیر؟

ما به شما این نوید را میدهیم که در رابطه با خدمات تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تمامی مدلهای وانپلاس همکاران ما در خدمت شما عزیزان هستند. تا با بهترین کیفیت و حداقل زمان مشکل شما را رفع نموده و شما باخیالی آسوده به استفاده از گوشی خود بپردازید. تیم آقای تعمیرات موبایل با بیش از چندسال سابقه و حضور تکنسینهای متخصص، تمامی ایرادات دستگاه شما را شامل : تاچ و ال سی دی، ایراد باتری، ایراد خاموشی، آبخوردگی، عدم آنتن دهی، ایراد صدا و شارژ نشدن و یا هرگونه مشکلی دیگر را برایتان رفع خواهیم نمود.

مشکلات گوشی وان پلاس

ایراد تاچ و ال سی دی

شکستگی lcd وانپلاس

اکثر مواقع پس از ضربه خوردن و یا آبخوردگی گوشی شما، اولین ضربه و خسارت به تاچ و ال سی دی دستگاه وارد میشود. چرا که در معرض ضربه و آب قرار میگیرد. همانگونه که مطلع هستید دستگاهای برند وانپلاس به دلیل اینکه صفحه نمایش های با کیفیت و خوبی دارند و از قابلیت تصویر خوبی برخوردار هستند قیمت این قطعه کمی بالا میباشد. و بایستی مراقب دستگاه خود باشید که در معرض ضربه و آبخوردگی  قرار نگیرد؛ چرا که در برخی مواقع ایراد تعمیر اما اکثر مواقع نیاز به تعویض قطعه میباشد.

بخوانید  تعویض هارد گوشی سامسونگ

ولی چنانچه به مشکل برخوردید؛ نگران نباشید مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اورجینال ایراد دستگاه شما را حل خواهد نمود پس با خیال آسوده از گوشی خود استفاده نمایید فقط کافیست از طریق شماره های مندرج در سایت با همکاران ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی و مشکل دستگاهتان را حل نمایند.

ایراد باتری

باتری گوشی یکی از قطعات مصرفی میباشد که ب مرور زمان مستهلک شده و عمر مفید آن کاهش میابد و نیاز به تعویض دارد. این مورد را هم بدانید که باتری موبایل پس از خراب شدن قابل تعمیر نیست. و بایستی تعویض شود از جمله مواردی که متوجه میشویم باتری خراب است بادکردگی باتری؛ زود شارژ خالی کردن دستگاه؛ خاموش شدن دستگاه در حالی که باتری شارژ دارد و موارد دیگر میباشد.

چنانچه گوشی وانپلاس شما مشکل باتری دارد و نیازمند باتری با کیفیت بالا به همراه گارانتی میباشد؛ مجموعه آقای تعمیرات موبایل مفتخر است که مشکل شما را رفع نماید و شش ماه گارانتی بدون قید و شرط جهت تعویض دارد. در صورت نیاز با شمارهای ما تماس حاصل نمایید.

ایراد خاموشی

از دیگر مشکلات گوشی وان پلاس میتوان به خاموشی آن اشاره کرد. در برخی موارد که گوشی شما به صورت عادی کار میکند و به یکباره میبینید دستگاه خاموش شده و هرچه دکمه پاور را نگه میدارید هیچ عکس العملی نشان نمیدهد؛ و حتی به شارژر هم وصل میکنید هیچ حالتی ندارد در این گونه مواقع کافیست گوشی را به یک مرکز معتبر نشان داده تا ایراد و عیب دستگاه مشخص شود.

همکاران ما در اینگونه موارد پس از دریافت گوشی از مشتری؛ دستگاه را عیب یابی و بررسی کرده و قبل از انجام کار مبلغ را به مشتری اعلام نموده و پس از تایید مشتری شروع به تعمیر نموده و در صورت عدم تایید گوشی بدون دریافت هیچگونه مبلغی بایت عیب یابی دستگاه به مشتری عودت داده خواهد شد.

ایراد آبخوردگی

آبخوردگی گوشی وان پلاس

در برخی مواقع گوشی در آب می افتد یا گاهی خطر ریختن مایعات مانند چای، شربت،  شیر و… بر گوشی وجود دارد وبهترین کار پس از این اتفاق این است که در ابتدا گوشی خود را خاموش نموده و با استفاده از یک دستمال نرم گوشی را تمیز و خشک کرده و سپس آن را به یک مرکز معتبر که خدمات وانپلاس را ارائه میدهد نشان دهید تا سرویسهای اولیه بر روی دستگاه صورت پذیرد.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه جمشیدیه

در صورت ایجاد مشکل و یا خرابی در برد دستگاه ایراد رفع میشود. لازم به ذکر است به هیچ عنوان پس از آب خوردی یا برخورد با مایعات موبایل  را به شارژ نزنید زیرا باعث اتصالی در قسمتهای دیگر میشود و خرابی دستگاه را بیشتر میکند.

ایراد شارژ نشدن

شارژ نشدن گوشی یک مشکل شایع است که به دلیل استفاده بد در زمان زدن شارژر به گوشی و یا زمان کشیدن شارژر از گوشی، اتفاق می افتد. و باعث میشود دیگر گوشی شارژ نشود و پس از خالی شدن باتری گوشی خاموش میشود. این خاموشی مساوی است با بلا استفاده بودن گوشی تا زمانی که سوکت شارژ یا برد شارژ دستگاه؛ تعمیر یا تعویض شود.

نکته ای دیگر هم وجود دارد: در برخی موارد خرابی سوکت شارژ برای شارژ کردن گوشی مشکلی ندارد. دستگاه را شارژ میکند ولی برای انتقال دیتا از گوشی به کامپیوتر و یا برعکس عمل نمیکند که این هم مستلزم تعمیر یا تعویض سوکت شارژ یا برد شارژ میباشد. اگر شما هم گوشی وانپلاس دارید و مشکل شارژ نشدن یا انتقال دیتا دارید؛ هیچ جای نگرانی نیست. ما با استفاده از قطعات اورجینال مشکل دستگاهتان را حل نموده تا حس خوب رضایتمندی را با ما تجربه نمایید فقط کافیست با ما تماس حاصل نموده تا مشکلتان را حل نماییم.

ایراد دوربین

دوربینهای گوشی اکثر مواقع به دلیل ضربه خوردگی و یا نفوذ مایعات آسیب میبینند و باعث میشود که قسمت مهم و کاربردی گوشی غیر قابل استفاده شود. بسیار کم پیش می آید که دوربین به خودی خود بسوزد با عین حال چنانچه گوشی وانپلاس شما با مشکل خرابی دوربین دارد، باید حواستان باشد که آن را به یک مرکز معتبر و با سابقه ببرید. که با استفاده از قطعات اورجینال مشکل دستگاه را حل نمایند.

تعمیر گوشی وان پلاس بصورت انلاین

ایرادات مختلف

ایرادات زیاد دیگری هم بجز مواردی که در بالا بیان شد میتواند برای دستگاه وانپلاس شما پیش بیاید که ما تمام این مشکلات را حل خواهیم نمود این مشکلات عبارت اند از:

*عدم آنتن دهی دستگاه
*ایراد دکمه های ولوم و پاور
*ایراد هارد
*مشکل در cpu
*تعویض درب پشتی
*ایراد دریافت و یا ارسال صدا
*مشکل در اسپیکر
*یراد عدم شناسایی سیم کارت

تعمیرات گوشی وان پلاس
جهت ارتباط با واحد تعمیرات موبایل با شماره های ۲۴ ۴۳ ۹۰ ۸۸ ۰۲۱ – ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ تماس حاصل نمایید.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها