طراحی و مشخصات موتورولا Moto G54 در هند معرفی شد. در این مطلب به بررسی تاریخ انتشار؛ طراحی و مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اگر گوشی موتورولا دارید و دچار مشکلات سخت افزاری و یا نرم افزاری است، تعمیر آنرا به آقای تعمیرات موبایل بسپارید.

مقدمه

موتورولا دیروز Moto G84 را در هند معرفی کرد و اکنون قرار است Moto G54 را در تاریخ 6 سپتامبر یک روز پس از رونمایی در چین  در این کشور عرضه کند. البته هنوز قیمت هندی Moto G54 را اعلام نکرده ، اما تایید کرده است که این گوشی هوشمند از طریق وب سایت رسمی هندی خود، Flipkart، و فروشگاه های خرده فروشی پیشرو در سراسر کشور به فروش می رسد.

موتورولا Moto G54 در رنگ‌های سبز نعنایی، آبی مرواریدی و آبی نیمه‌شب عرضه خواهد شد. این برند متعلق به لنوو نیز برخی از مشخصات Moto G54 را در حساب رسمی X خود تأیید میکند. اما صفحه تبلیغاتی که توسط Flipkart در وب سایت خود برای این تلفن هوشمند راه اندازی است، کمی دور از واقعیت است.

مشخصات موتورولا Moto G54

مشخصات موتورولا Moto G54

موتورولا موتو جی 54 به تراشه Dimensity 7020 مجهز است. و دارای 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. با این حال، مشخص نیست که آیا گزینه های حافظه بیشتری وجود خواهد داشت یا این تنها پیکربندی موجود است، مانند Moto G84.

Moto G54 اندروید 13 را اجرا می کند و با وعده ارتقای اندروید 14 و سه سال به روز رسانی امنیتی ارائه می شود. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 120 هرتزی FullHD+ با حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی است که وضوح آن هنوز تایید نیست. شایعات ادعا می کنند که این یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

بخوانید  طراحی گوشی سامسونگ گلکسی زد فولد 5 | Samsung Galaxy Z Fold5

دوربین

با دوربین این گوشی عکاسی استثنایی را تجربه میکنید. دوربین پیشرفته 50 مگاپیکسلی OIS عکس‌ها و ویدیوهای بدون لرزش را تضمین می‌کند. در حالی که فناوری Quad Pixel حساسیت به نور کم را افزایش می‌دهد. پنل پشتی Motorola Moto G54 دارای دو دوربین است. 50 مگاپیکسل اصلی (با OIS) و 8 مگاپیکسل فوق عریض. دومی همچنین به عنوان یک دوربین ماکرو و عمق استفاده خواهد شد.

بقیه ویژگی های Moto G54 شامل باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، شارژ 33 واتی، اسکنر اثر انگشت کناری و رتبه IP52 است. همچنین دارای بلندگوهای استریو با Dolby Atmos و Moto Spatial Sound و پشتیبانی از 14 باند 5G در هند خواهد بود. motog54_5G با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، طول عمر فوق العاده ای را ارائه می دهد. میتوانید از بازی های مورد علاقه خود لذت ببرید.

با شارژر 33 واتی TurboPower™ به سرعت شارژ میشود. از 6 سپتامبر در فروشگاه ها راه اندازی می شود.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها