طراحی گلکسی Z Fold5 سامسونگ در تصاویر فاش شده است. در این مطلب به بررسی مشخصات احتمالی و طراحی گلکسی زد فولد 5 میپردازیم. با ما همراه باشید و نظرات خود را کامنت کنید.

گفته می‌شود سامسونگ گلکسی زد فولد 5 زودتر از حد انتظار وارد می‌شود. و در حالی که هنوز چیزی در مورد آن از شرکت کره‌ای نشنیده‌ایم، اولین نگاه خود را به گلکسی زد فولد 5، با استناد به ویدیویی 360 درجه و رندرهای 5K از این گوشی هوشمند تاشو خواهیم داشت.

انجام تمامی تعمیرات گوشی همراه سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

طراحی گلکسی زد فولد 5

Galaxy Z Fold 5 design

Samsung Galaxy Z Fold5 تقریباً شبیه به Fold4 قبلی خود است. و در نگاه اول ممکن است نتوانید این دو گوشی را از هم تشخیص دهید. با این حال، با بررسی دقیق تر، متوجه میشوید که فلاش LED که در داخل جزیره دوربین در Galaxy Z Fold4 است، اکنون در سمت راست دوربین بالای Galaxy Z Fold5 قرار دارد.

در حالی که طراحی تا حد زیادی نسبت به سال گذشته بدون تغییر است، مکانیسم لولا قابل توجه ترین تفاوت امسال خواهد بود. طبق برخی شایعات Fold5 از یک لولای قطره‌ای استفاده می‌کند تا فاصله زمانی که گوشی هوشمند تا می‌شود را کاهش دهد و هنگام باز کردن چین‌خوردگی نمایشگر را پنهان کند.

این منبع می گوید که سامسونگ گلکسی زد فولد 5 در حالت باز شدن 154.9 در 129.9 در 6.3 میلی متر و در حالت تا شدن 154.9 در 67.1 در 13.5 میلی متر خواهد بود. ضخامت گوشی هوشمند در حالت تا شده 13.4 میلی متر خواهد بود. در مقایسه، Fold4 دارای ابعاد 155.1 x 67.1 x 14.2-15.8 میلی‌متر در حالت تا شدن و 155.1 x 130.1 x 6.3 میلی‌متر در زمان باز شدن است.

بخوانید  تفاوت گوشی های one plus 9 و Pixel 6

کاهش ضخامت Fold5 هنگام تا شدن را می توان به مکانیسم لولای جدید نسبت داد. همچنین صفحه نمایش تاشو گلکسی Z Fold5 به صورت قطری 7.6 اینچ خواهد بود. در حالی که قطر صفحه نمایش بیرونی 6.2 اینچ است که شایعات قبلی را تأیید می کند. نمایشگر Fold4 نیز همین اندازه بود، اما از آنجایی که Fold5 با ابعاد کوچک تر عرضه می شود، حاشیه های آن نازک تر خواهد بود.

تاریخ عرضه

سامسونگ گلکسی Z Fold5

احتمالا سامسونگ گلکسی زد فولد 5 در ماه جولای و در کنار گلکسی زد فلیپ 5 به طور رسمی عرضه می شود. بنابراین انتظار می رود در هفته های آینده بیشتر درباره این گوشی های هوشمند تاشو بشنویم.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها