اگر ساعت هوشمند دارید و بطور مرتب از آن استفاده میکنید و به عبارتی عصای دست شماست! اگر نیازمند تعمیرات ساعت هوشمند خود در کمترین زمان ممکن هستید این مطلب برای شماست.

انجام تمامی تعمیرات ساعت های هوشمند در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

تعمیر ساعت های هوشمند

تعمیر ساعت های هوشمند

 

ساعتهای هوشمند بسیار کاربردی و مفید واقع شده اند و در واقع میشود گفت که بسیاری ازکارهای ما را سهولت بخشیده وما را در انجام امور یاری مینمایند. به طور مثال در حین کار یا رانندگی هستید چنانچه برای گوشی شما پیامی ارسال شود نیاز نیست که گوشیتان را از جیبتان در بیاورید و ببینید چه پیامی و از طرف چه کسی برای شما ارسال شده است، فقط کافیست یک نگاه به ساعت هوشمند خود انداخته و چک کنید.

و یا در بحث ورزش و موارد زیاد دیگری که در ادامه به آنها پرداخته خواهد شد به شما کمک میکند. میشود گفت تقریبا همه شرکتهای تولید کننده تلفن همراه هوشمند؛ تولید ساعت هوشمند را هم دارند. و نمونه های آن را میتوان به برندهای بزرگی همچون آیفون، سامسونگ، شیائومی، و دیگر برندها نام برد. که ساعتهای هوشمند برند آنها در بازار فراوان است و تمامی آنها روز به روز سعی در پیشرفته تر کردن و آوردن قابلیتهای جدیدتر در ساعتهای هوشمند خود هستند. اگر به دنبال تعمیرات ساعت هوشمند خود هستید با ما همراه باشید.

خدمات پس از تعمیر آقای تعمیرات موبایل

خدمات پس از تعمیر آقای تعمیرات موبایل

واما پس از خرید و استفاده از این ساعتهای هوشمند امکان خرابی و ایجاد مشکل در آنها همانند گوشی های هوشمند وجود دارد. و در این زمان است که دارندگان ساعت های هوشمند به دنبال مرکزی هستند که به بهترین شکل ممکن و با سطح بالای کیفیت و حداقل هزینه تعمیر ساعت آنها را انجام دهدو

ما به شما مجموعه آقای تعمیرات موبایل را پیشنهاد میدهیم که با بیش از 10 سال سابقه در این حوزه و دارا بودن تکنسین های متخصص و تجهیزات به روز و بکارگیری قطعات صددرصد اورجینال ساعت شما را تعمیر میکنیم. و امیدواریم بتوانیم حس خوب رضایت را به شما عزیزان هدیه دهیم.

انواع ساعت های هوشمند

1.ساعتهای هوشمند اپل (اپل واچ)

2.ساعتهای هوشمند سامسونگ

3.شیائومی

4.آمازفیت

5.هواوی

6: هایلو _ایممیلب_میبرو

6: ساعتهای هوشمندگارمین

بخوانید  خرید سامسونگ گلکسی واچ 6

7: فسیل

8: کیو سی وای

9: ساعتهای هوشمند جیتب  و…. مدلهای بسیاری دیگر وجود دارد که ما به تعدادی از آنها پرداختیم.

انواع خرابی ساعت های هوشمند

انواع خرابی ساعت های هوشمند

خرابی ساعتهای هوشمند شامل دو بخش نرم افزار و سخت افزار میباشد که در بخش نرم افزاری شامل:

*هنگ کردن ساعت هوشمند

*عدم نصب برنامه ها

*متصل نشدن به گوشی

*رفع ایراد آپدیت نشدن برنامه ها

*به هم ریختن تنظیمات ساعت

*ایراد نرم افزاری سنسورها و دلایل متعدد دیگر

و در بخش ایرادات سخت افزاری این ایرادات شامل:

*تعمیر خاموشی ساعت هوشمند

*ضربه خوردگی ساعت

*رفع مشکلات مربوط به آبخوردگی

*ایراد عدم شارژ دستگاه

*رفع ایراد باتری

*ایراد صفحه نمایش ساعت

*مشکل در دکمه های دستگاه

*تعمیر قسمت وایرلس و بلوتوث دستگاه

و دلایل متعدد دیگری که در قسمت سخت افزار ساعت هوشمند پیش می آید. و باعث بلا استفاده شدن ساعت هوشمند شما میشود را حل خواهیم نمود. پس جای نگرانی نیست.

خاموشی ساعت هوشمند

گاهی اوقات ساعت هوشمند خود ب خود خاموش میشود و دارندگان آن هرچه تلاش میکنند که آنرا روشن کنند نمیشود. و با متصل کردن به شارژر هم هیچگونه اتفاقی برای دستگاه نمی افتد. بایستی دستگاه مورد نظر را به یک مرکز معتبر که خدمات و تعمیرات ساعتهای هوشمند را ارائه میدهد نشان داده تا به عیب یابی و رفع ایراد بپردازند. ما به شما مرکز آقای تعمیرات موبایل را پیشنهاد میدهیم که در زمینه خدمات تعمیرات ساعتهای هوشمند تمامی برندها را پوشش میدهد.

ضربه خوردگی ساعت هوشمند

چنانچه دستگاه شما به دلیل باز شدن بند یا زمین خوردنتان یا افتادن و یا هر دلیل دیگر دچار ضربه خوردگی شده؛ و فریم یا شاسی آن؛ نگهداره بندهای آن و یا هر مشکل دیگر برای دستگاه پیش آمده است همکاران ما با افتخار در خدمت شما هستند تا مشکل دستگاه شما را رفع نمایند.

تعویض صفحه نمایش

تعویض صفحه نمایش ساعت هوشمند

در معرض خطر ترین و اولین قسمت ساعت هوشمند شما در صورت ضربه خوردگی؛ یا نفوذ آب یا مایعات در داخل دستگاه صفحه نمایش آن است. که در اکثر مدلها به دلیل کیفیت بالای صفحه نمایش قیمت بالایی دارد و در تعویض آن هم باید دقت نمایید که از کیفیت اورجینال استفاده شود.

استفاده جنس غیر اورجینال باعث خرابی مجدد دستگاه و شامل هزینه مجدد میشود که اینکار اشتباه است و ب همین دلیل باید در انتخاب مرکز تعمیرات دقت بالایی داشته باشید.

بخوانید  تاریخ عرضه اپل واچ سری 9 چه زمانی است؟
عدم شارژ ساعت های هوشمند

اگر ساعت هوشمند شما شارژ نمیشود؛ در اولین مرحله با یک شارژر دیگر استفاده نمایید و در صورت اطمینان از سالم بودن شارژر بایستی ساعت را جهت عیب یابی و رفع عدم شارژ شدن به مرکزی معتبر و با سابقه بسپارید. مجموعه ما با افتخار در خدمت شما عزیزان میباشد.

ایراد باتری ساعت هوشمند

ایراد باتری ساعت هوشمند

باتری ساعت های هوشمند همانند باتری های گوشی موبایل پس از چند مدت استفاده اصطلاحا خراب یا معیوب میشود. و نیازمند تعویض میباشد. شما باید در این قسمت از کیفیت و با گارانتی بودن باتری دستگاه خود که جهت تعمیر به تکنسین یا مرکز مورد نظر اطمینان حاصل کنید . ما به شما یاداور میشویم که تمامی باتری های ساعت های هوشمند مجموعه ی ما دارای گارانتی میباشند و در صورت بروز هرگونه مشکل تا سه ماه بدون هیچ قید و شرطی و بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافی باتری تعویض میشود.

ایراد بلوتوث و عدم وصل شدن به گوشی

یکی از مشکلاتی که گاهی اوقات برای انواع ساعت های هوشمند پیش می آید اینست که به گوشی متصل نمیشوند. در مواردی میتواند به خاطر  ایراد نرم افزاری و در برخی موارد هم میتواند دلیل سخت افزاری باشد که بایستی به متخصص اینکار مراجعه نمایید. ما با افتخار تا حل شدن مشکل شما در خدمت شما عزیزان هستیم.

تعویض گلس فنی ال سی دی ساعت های هوشمند

برخی موارد بر اثر ضربه ای که به ساعت هوشمند شما وارد میشود؛  این ضربه باعث خراب شدن صفحه نمایش میشود. صفحه نمایش ترک برمیدارد ولی تصویر دستگاه سالم است. در این مواقع نیازی نیست که کل تاچ و ال سی دی ساعت هوشمندتان را تعویض کنید. همکاران ما با استفاده از دستگاه مخصوص همان ال سی دی شم ارا تعمیر نموده وشیشه آن که ترک افتاده و یا شکسته است را جدا نموده و شیشه جدید روی آن نصب مینمایند.

اینکار باعث میشودهزینه درست شدن ساعت هوشمند شما بسیار کاهش یابد. درصورت بروز چنین مشکلی برای دستگاهتان فقط کافیست با شماره های موجود در سایت با همکاران ما  تماس حاصل نمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

بخوانید  مشخصات احتمالی آیفون 16

پرسش و پاسخها در ارتباط با تعمیرات ساعت های هوشمند

تعمیرات ساعت های هوشمند

1_ چیکار کنیم که مصرف باتری ساعت ما کاهش یابد؟؟

در پاسخ به این سوال بایدیاداور شویم که این راهکار در برخی مدلها امکان پذیر است و در  مصرف باتری تاثیر دارد ولی نه بسیار زیاد. به طور مثال به تنظیمات دستگاه خود رفته و اعلان هایی که نیاز ندارید را خاموش کنید. و یا در تنظیمات  قسمت نور صفحه نمایش، نور صفحه و اندازه نشان دادن ساعت را کم کنید.

یا مثلا در سری اپل واچ ها آن را در حالت POWER RESERVE گذاشته که فقط نشان دهنده تایم (زمان)باشد. و در ادامه برای نشان دادن لغزنده های ساعت دکمه کنارش را نگه دارید و گزینه POWER RESEVER را ب سمت راست بکشید. این راهکار برای مصرف و صرفه جویی بسیار کاربردی است.

2_ اپل واچ برخی موارد به اینترنت وصل نمیشود چرا؟

این یک مشکلی است که برای خیلی از دارندگان اپل واچ پیش می آید و خود شرکت اپل هم بابت این مشکل از دارندگان آن عذر خواهی کرد که چنین مشکلی برایشان پیش می آید. اما جای نگرانی نیست ما راهکاری به شما ارائه میدهیم امیدواریم که مشکلتان رفع شود. فقط کافیست نرم افزار  اپل واچ خود را آپدیت کرده و در گوشی خود برنامه اپل واچ را بازکرده و به قسمت General و سپس به قسمت  software update بروید.

3_چرا بلوتوث اسمارت واچ های اپل  گاهی اوقات قطع و وصل میشوند؟

در هنگام وصل شدن باید نزدیک باشند تا بتوانند وصل شوند. ولی گاهی اوقات با وجود فاصله نزدیک باز هم قطع میشود و در این موارد شاید مشکل از گوشی باشد. باید اول از سالم بودن گوشی مطمن شوید سپس که مطمن شدید ایراد از گوشی نیست بلوتوث اسمارت واچ یا اپل واچ را خاموش روشن کرده و دوباره تست کنید. و در صورت وصل نشدن ساعت را خاموش و روشن کنید و اگر مشکل همچنان وجود داشت با همکاران ما تماس بگیرید تا راهنمایی تان کنند.

تعمیرات ساعت هوشمند
به گزارش از: Repair
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها