تاریخ عرضه اپل واچ سری 9 چه زمانی خواهد بود؟ در این مطلب به بررسی این موضوع و جزئیاتی از مشخصات اپل واچ سری 9 میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انواع لوازم جانبی اورجینال با بهترین قیمت از فروشگاه آنلاین آقای تعمیرات موبایل.

تاریخ عرضه اپل واچ سری 9

از زمان اپل واچ اصلی، هر سال شاهد عرضه مدل جدیدی هستیم، بنابراین اگر امسال هم عرضه نشود، غیرعادی خواهد بود. در حال حاضر، هیچ خبری در مورد تاریخ انتشار مشخصی وجود ندارد، اگرچه طبق روال همیشگی ممکن است در سپتامبر 2023 باشد.

انتظار میرود اپل واچ سری 9 در کنار سری آیفون 15 اپل معرفی شود. به طور معمول این اتفاق در چند هفته اول سپتامبر است. اپل واچ سری 8 در 7 سپتامبر 2022 معرفی شد، بنابراین جدول زمانی مشابهی برای سری 9 مورد انتظار است. اگرچه هنوز هیچ چیزی تایید نشده است.

طراحی و نمایشگر اپل واچ سری 9

طراحی و نمایشگر اپل واچ سری 9

طراحی مشابه سری 8
همان نمایشگر
گزینه های 41 میلی متری و 45 میلی متری انتظار می رود.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد نسل بعدی اپل واچ منتشر نشده است. چند سال پیش، گزارش‌هایی منتشر شد که نشان می‌داد ما شاهد لبه‌های صاف در اپل واچ خواهیم بود، مانند آنچه که در آیفون 12 دیده‌ایم و مانند آی‌پدها. این اتفاق هنوز برای اپل واچ رخ نداده و اگرچه اپل واچ اولترا لبه های صاف تری نسبت به اپل واچ سری 8 دارد، اما همچنان گرد است.

البته این امکان وجود دارد که اپل بتواند طراحی اپل واچ را برای مدل سری 9 تغییر دهد. شاید برخی از الگوهایش را از Watch Ultra گرفته باشد، اما در حال حاضر گفته میشود این بار تغییری در طراحی ایجاد نخواهد شد.

بخوانید  مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 4 | Samsung Galaxy Z Fold4

ساعت‌های سری 8 در ابعاد 41 میلی‌متری و 45 میلی‌متری عرضه می‌شوند. و Watch Ultra در یک بدنه 49 میلی‌متری ارائه می‌شود. Watch Ultra دارای یک دکمه اکشن قابل برنامه ریزی در لبه سمت چپ است که ما دوست داریم آن را در مدل استاندارد نیز ببینیم.

اپل در نهایت به صفحه نمایش Micro-LED روی خواهد آورد، و آن را در داخل خود توسعه خواهد داد. اگرچه این مورد به جای مدل امسال برای سال 2024 یا 2025 پیش بینی شده است. از نظر صفحه نمایش، پیشنهاد شده است که سری 9 همان اندازه نسخه قبلی خود را ارائه دهد.

سخت افزار و مشخصات

پردازنده S9 SiP مورد انتظار است
عمر باتری بهتر است؟
مقاومت در برابر آب 50 متر، قطب نما، شتاب سنج High-g
سنسور اکسیژن خون، سنسور ضربان قلب الکتریکی

اپل واچ سری 9 بدون شک شاهد ارتقای تراشه در مقایسه با سری 8 خواهد بود. سری 8 بر روی S8 SiP با یک پردازنده دو هسته ای 64 بیتی اجرا می شود. این موضوع از زمان اپل واچ سری 6 تغییر چندانی نکرده است، بنابراین بسیار ممکن است که ارتقای بزرگ تری برای سری 9 وجود داشته باشد.

عمر باتری سری 8 18 ساعت است که برای مدل 45 میلی متری مناسب است، اگرچه باید شاهد بهبودهایی باشیم. سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو چند روز عمر باتری را ارائه می دهد. و اپل واچ اولترا نیز بیشتر از سری 8 ارائه می دهد، بنابراین منصفانه است که سری 9 نیز کمی تقویت شود!

در قسمت‌های دیگر از بخش سخت‌افزاری، سری 8 تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. دارای قطب‌نما، ارتفاع‌سنج همیشه روشن و شتاب‌سنج بالا با قابلیت تشخیص تا 256 نیروی گرم است. انتظار میرود سری 9 به همراه سنسور اکسیژن خون و سنسور ضربان قلب الکتریکی. و چند سنسور اضافی خواهد بود.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی آنر X8a | Honor X8a

ویژگی های اپل واچ سری 9

Apple Watch Series 9

watchOS 10
واچ سری 9 احتمالاً واچ OS 10 را راه اندازی خواهد کرد. ما انتظار داریم که در طول WWDC درباره watchOS 10 و پیشرفت هایی که برای اپل واچ بعدی و همچنین مدل های قدیمی سازگار به همراه خواهد داشت بیشتر بدانیم.

در حال حاضر، هیچ اخباری مبنی بر اینکه ساعت های سری 9 چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌دهد، وجود ندارد. اگرچه پیش از این، پایش فشار خون برای سری 8 پیش‌بینی شده بود. بنابراین ممکن است شاهد عرضه آن با سری 9 با رقبایی مانند سامسونگ باشیم. مدل‌های گلکسی واچ این را به عنوان یک عملکرد ارائه می‌دهند و اپل واچ هم مشتاق ارائه ویژگی‌های سلامتی است.

بهتر است شاهد گسترش بیشتر ردیابی خواب برای watchOS 10 باشیم. در حال حاضر، مراحل خواب را به تفکیک مشاهده می‌کنید، اگرچه باید اپل واچ را به صورت فیزیکی در حالت خواب قرار دهید و اطلاعات بیشتری دریافت نمی‌کنید. به عنوان مثال، گارمین قابلیتی به نام باتری بدن را ارائه میدهد که فعالیت و خواب شما را در نظر می گیرد تا مشخص کند که باید در هر روز مقدار خاصی استراحت کنید. دلیلی وجود ندارد که اپل واچ نیز نتواند چنین چیزی را ارائه دهد!

منبع: به گزارش ازpocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها