تعمیرات تخصصی گوشی pocox3pro

تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو به همراه دلایل خرابی ها و نحوه ی تعمیر ان در این مطلب. یکی از پرفروش ترین و پرطرفدار ترین گوشی های سری  poco، مدل poco x3 pro است که فروش بسیار خوبی را در بازار ایران دارد. و دارندگان آن سطح رضایت بالایی از ان دارند. این گوشی از سخت افزار و نرم افزار قوی و قابل توجهی برخوردار است که در ادامه مطلب به جزئیات آن میپردازیم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های پوکو در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات گوشی poco x3 pro

گوشی pocp x3pro در تاریخ 22 مارس 2021 در سه رنگ آبی، مشکی و برنزی عرضه شد. قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت در وزن 215 گرم و با باتری قدرتمند با ظرفیت 5160 میلی آمپری از جنس لیتیوم و قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع راهم داراست. در مورد دوربین؛ دارای دوربین اصلی سلفی 20 مگاپیکسلی است و دوربین پشت اصلی 48 مگاپیکسلی است. همچنین دوربین اولتراواید 8 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را دارد.

حسگر اثر انگشت این مدل گوشی در کنار گوشی ( دکمه پاور) است. رم دستگاه در دو نوع 6 و 8 و حافظه های آن هم دو نوع 128 و  256 است. قابلیت درگاه کارت حافظه را هم دارد. 8 هسته ای است و صفحه نمایش از نوع IPS LCD است و اندروید آن 11 میباشد و تا اندروید 12 را پاسخگو است.

تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو

تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو

گوشی پوکو x3 pro همانند همه ی گوشی های دیگر احتمال خراب شدن و ایراد را دارد. و این ایرادات میتواند بر اثر سهل انگاری دارندگان آن باشد. مواردی از قبیل افتادن، ضربه خوردن، در معرض آب و مایعات قرار دادن گوشی و… و یا به دلایل نامعلوم به طور مثال گوشی که سالم است و کار میکند ولی یکدفعه خاموش میشود.

و یا برای مثال ناگهانی دوربین گوشی از کار میافتد وایرادات متعدد دیگری که میتواند پیش بیاید. زمانی که گوشی افراد دچار خرابی و ایراد میشود سعی میکنند که با کمترین هزینه و بهترین کیفیت ممکن ایراد را برطرف کنند. و این امر مستلزم ارائه گوشی به یک مرکز معتبر و متخصص میباشد.

اگر چنانچه گوشی شما مشکل دارد و نیازمند تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو خود هستید؛ تیم آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات تخصصی موبایل آماده خدمت گذاری به شما عزیزان است. و ایراد گوشی شما را (هر ایرادی که باشد) برایتان رفع میکنیم و گوشی را به چرخه استفاده برمیگردانیم. در ادامه مطلب با ما باشید تا ایرادات متخلف گوشی poco x3pro را برایتان بررسی کنیم.

ایراد هارد گوشی پوکو x3 پرو

هارد گوشی poco x3pro گاهی اوقات بر اثر ضربه خوردگی و یا آب خوردگی خراب میشود و در برخی موارد هم به دلایل نرم افزاری (مثال نصب راه اشتباه) آسیب میبیند و نیازمند تعمیر است. استفاده از قطعه اورجینال آن بسیار مهم است چرا که استفاده از قطعات غیر اورجینال باعث برگشت خرابی و افزایش هزینه های تعمیر میشود.

پس در صورت آسیب هارد گوشی و اگر استفاده از قطعات صد درصد اورجینال برایتان اهمیت دارد میتوانید با شماره های موجود در سایت آقای تعمیرات موبایل با همکاران ما تماس بگیرید و یا در وبسایت در قسمت فرم درخواست تعمیرات را پر کنید تا همکاران ما با شما تماس گرفته و شرایط را جهت تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو و دریافت گوشی از طریق پیک(رایگان) مجموعه اقدام نمایند.

تعمیر CPU گوشی پوکو x3 پرو

سوختن قطعه CPU در گوشی poco x3 pro  یعنی خاموشی مطلق گوشی! و تا زمانیکه تعمیر این قطعه صورت نپذیرد، گوشی به هیچ عنوان روشن نخواهد شد. تعمیر CPU پوکو x3 پرو تخصص و مهارت بالایی را میخواهد. همچنین اورجینال بودن قطعه مورد نظر هم بسیار مهم است. از دلایل خرابی آن هم میتوان به ضربه خوردگی گوشی و یا ایرادات نرم افزاری و یا آبخوردگی و… اشاره نمود.

بخوانید  مقایسه شیائومی ردمی نوت 13 پرو و پوکو X6 پرو

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل پس از تعمیر CPU گوشی poco x3pro تعمیر انجام شده را گارانتی میکنیم. و در صورت بروز مشکل ایراد را بدون هیچ هزینه ای رفع میکنیم.

ایراد صفحه نمایش گوشی پوکو x3 پرو

poco x3pro شما دارای صفحه نمایش از جنس IPS LCD است. و در صورت نفوذ مایعات به صفحه نمایش یا ضربه خوردگی باعث خرابی و رفتن تصویر یا لکه دار شدن یا خط دار شدن صفحه نمایش میشود که باید صفحه نمایش را تعویض نمایید. البته ناگفته نماند که قیمت صفحه نمایش این مدل گوشی نسبت به مدلهای دیگر مقرون به صرفه تر و ارزانتر است.

پس جای نگرانی نیست. نکته مهم اینکه از اصلی (اورجینال) بودن صفحه نمایش نصب شده بر روی دستگاهتان اطمینان حاصل نمایید. مجموعه آقای تعمیرات موبایل صفحه نمایش های گوشی poco x3pro را با ضمانت صد درصد اورجینال بودن و با قید در فاکتور فروش به مشتریان خود عرضه میکند.(در برخی موارد با درخواست خود مشتری غیر اورجینال نصب میشود).

ایراد باتری پوکو x3pro

ایراد درب پشت poco x3pro

همانطور که در مطالب نخست بیان شده گوشی poco x3pro دارای باتری با ظرفیت 5160 میلی آمپری است. و قابلیت استفاده چندین ساعت استفاده از گوشی را به کاربر میدهد. ولی با مرور زمان و استفاده از آن همانند دیگر گوشی های هوشمند این دستگاه هم نیازمند تعویض باتری است.

باتری گوشی هم از مواردی است که اگر ضعیف باشد و زود شارژ خالی کند بسیار اذیت کننده است و بهتر است در هنگام تعویض باتری گوشی poco x3pro تان به اورجینال بودن آن دقت نمایید. تمامی باتری های مجموعه آقای تعمیرات موبایل، 100% اورجینال است وهمگی دارای گارانتی چند ماهه هستند.

در صورت بروز هرگونه مشکل بدونه هیچ قید و شرطی باتری گوشی شما تعویض میگردد. ازجمله نشانه های خراب بودن باتری گوشیpoco x3pro میتوان به بادکردگی باتری. زود شارژ خالی کردن و یا خاموش شدن ناگهانی گوشی هنگامی که شارژ آن به زیر 30 درصد میرسد اشاره کرد.

خاموشی گوشی poco x3pro

یکی دیگر از مواردی که نیازمند تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو است، خاموشی گوشی است که دلایل متعددی دارد. که به دو مورد ان در بالا پرداخته شد. یکی ایراد هارد و دیگری ایراد سی پی یو است. و دلایل بسیار دیگری هم دارد برخی موارد به دلیل اتصالی در قسمتهای مختلف برد گوشی خاموش می شود و دیگر روشن نمیشود. و گاهی بر اثر آبخوردگی و وجود سولفات مسیرهای روی برد قطع میشود ودیگر روشن نمیشود.

اما نکته ای که باید درمورد تعمیر گوشی خاموش یادمان باشد این است که گوشی خاموش را باید به مرکزی ارائه دهید که تعمیر خود را گارانتی کند چرا که اگر گارانتی نکند احتمال دارد گوشی را روشن کند و دوروز بعد خاموش شود و اینک هزینه ای دوباره برای شما در برخواهد داشت. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در مورد گوشی های poco x3pro خاموشی که به مجموعه می آید تعمیر صورت گرفته بر روی آنها را گارانتی مینماییم.

ایراد آنتن دهی

برخی اوقات گوشی شما آنتن دهی بسیار ضعیفی دارد یا اصلا آنتن ندارد. و یا در موقع مکالمه آنتن می آید و میرود. (به جز مواردی که مربوط به دکل یا شبکه باشد) و تماس قطع و وصل میشود. در این مواقع باید poco x3pro اول مباحث نرم افزاری و در صورت رفع نشدن قسمت سخت افزاری دستگاه مورد تعمیر قرار گیرد که ایرادات آن دلایل متعددی دارد وبرخی موارد تعمیر و برخی موارد نیاز به تعویض قطعه است که قطعه مورد نظر بایستی اورجینال باشد تا مجدا مشکل پیش نیاید.

بخوانید  مشخصات دوربین گوشی شیائومی 13 اولترا

ایراد دوربین

گوشی poco x3pro دارای چند دوربین مجزا است که از کیفیتهای بالایی هم برخوردارند. و شکل ظاهری متفاوتی هم نسبت ب دیگر مدلها دارد و برامدگی دوربین را میشود جز یکی از معایبش نام برد. چرا که خیلی پیش می آید که وقتی زمین میافتد اولین قسمت به دوربین ضربه وارد میشود.

اما جای نگرانی نیست. اگر دوربین گوشی x3proشما دچار مشکل سیاه شدن، باز نشدن دوربین (میتواند نرم افزاری باشد) یا تار نشان دادن و یا هر مشکل دیگری شده است؛ تیم ما با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال دوربین شما را تعمیر یا تعویض نموده و با کیفیت سابق به شما تحویل میدهد. ضمانت تعمیر هم وجود دارد فرقی هم نمیکند کدام دوربین باشد(دوربین عقب یا سلفی) تعمیر و تعویض گارانتی پس از تعمیر را از ما بخواهید.

ایراد شارژ نشدن یا دیر شارژ شدن

گوشی پوکو X3 پرو

گاهی اوقات گوشی شما شارژ نمیکند، بهتر است در اولین مورد از سالم بودن آدابتور(یا همان کله ای شارژ) و کابل اطمینان حاصل کرد. و اگر بازهم شارژ نکرد داخل سوکت شارژ را نگاهی بیندازید که آشغالی درون آن نرفته باشد. و در صورت چک کردن این مورد اگر ایراد همچنان باقی بود باید گوشی poco x3pro خود را جهت رفع ایراد شارژ نشدن به یک مرکز تخصصی نشان دهید. تا ایراد را که میتواند از سوکت شارژ یا شاید برد شارژ باشد برایتان رفع نمایند.

قابلیت شارژ سریع گوشی poco x3pro یکی از موارد بسیار عالی است که دارندگان آن بسیار از این قابلیت گوشی شان خرسند هستند. گاهی اوقات این قابلیت گوشی عمل نمیکند و شارژ شدن گوشی بسیار زمان بر میشود. و یا بیش از 20 ساعت طول میکشد که گوشی شارژ شود که این بسیار عذاب آور است. دلیل آن هم متعدد است میتواند مدار شارژ ایراد داشته باشد یا آی سی شارژ و …. اما جای نگرانی نیست تیم ما با کمترین زمان ممکن( زیر سه ساعت) ایراد دستگاه شمارا رفع نموده و تعمیر مورد نظر را گارانتی میکنند.

ایراد آبخوردگی poco x3pro

آب و مایعات به هر قسمت از گوشی پوکو x3pro تان نفوذ کند میتواند موجب بروز مشکل در آن قسمت شود. و گاهی اوقات نفوذ مایعات باعث خاموش شدن گوشی میشود. و چنانچه پس از آبخوردگی زمان زیادی( بیش از یک هفته) تا بردن گوشی ب یک مرکز معتبر جهت سرویس یا تعمیر بگذرد، آبهای نفوذی در گوشی در آنجا خشک شده و همان نقاط باعث ایجاد سولفات میشود که مسیرهای روی برد را قطع کرده که کار تعمیر را بسیار سخت و یا  گاهی اوقات غیر ممکن میسازد.

ایراد گلس تاچ

در برخی موارد گوشی poco x3pro شما پس از ضربه خوردن به صفحه نمایش، تصویر هست اما شیشه رویی شکست یا ترک دارد. و به دنبال این هستید که تاچ و ال سی دی دستگاه را کامل تعویض نمایید. درحالیکه اصلا نیاز به اینکار نیست که بخواهید کامل تعویض کنید و هزینه گزافی (اضافه) پرداخت نمایید.

مجموعه آقای تعمیرات موبایل با دارا بودن دستگاه تعویض گلس حرفه ای و داشتن تیم تکنسین متخصص و با تجربه صفحه نمایش شما را تعمیر مینماید. تا هزینه شما به کمتر از نصف (قیمت کامل صفحه نمایش)  کاهش یابد. و کار تعمیر خود را برایتان گارانتی نموده تا با خیال آسوده به استفاده از آن بپردازید.

ایراد حسگر اثر انگشت

حسگر اثر انگشت گوشی poco x3pro از سرعت عمل بسیار بالایی برخوردار است. و در اثر ضربه خوردگی و آبخوردگی و یا دلایل دیگر احتمال خراب شدن این قطعه که بر روی بدنه گوشی (فریم) است، وجود دارد. اما جای نگرانی نیست. اگر حسگر اثر انگشت گوشی poco x3pro تان خراب است ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از حسگرهای صد درصد اورجینال این قطعه را برایتان تعویض و یا در صورت امکان تعمیر مینماییم. و با همان سرعت و دقت قبل از خراب شدن به شما تحویل میدهیم.

بخوانید  مشخصات گوشی پوکو اف 4 جی تی | Poco F4 GT

شکستگی شیشه لنز دوربین

شکستگی شیشه لنز دوربین

اگر شیشه بیرونی روی دوربین (شیشه لنز) گوشی poco x3pro تان بر اثر افتادن یا ضربه خوردن شکسته است یا ترک دارد. ما با حداقل هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن ( یک ساعته) شیشه را با استفاده از ابزارهای تخصصی جدا میکنیم و شیشه اورجینال دیگری را برایتان نصب میکنیم. تا کیفیت تصاویر و فیلمهای ظبط شده گوشیتان ب روال قبل از خرابی برگردند. چرا که وقتی شیشه لنز بشکند و یا ترک بردارد کیفیت عکس و فیلمها کاهش میابد.

ایراد برد poco x3pro

گاهی اوقات گوشی تان همه جوره آسیب شدید دیده و قابلیت تعمیر آن یا اصلا وجود ندارد یا اینکه مقرون به صرفه نمیباشد. که بخواهید قسمتهای مختلف آن (هارد، CPU، آی سی شارژ و تغذیه) را بخواهید تعمیر کنید. و اینجاست که تعمیرکار پیشنهاد میکند که اگر برد دستگاهتان را کامل تعویض کنید بهتر است زیرا هم ارزانتر میشود و هم یک برد دست نخورده وسالم بر روی دستگاه قرار میگیرد.

مجموعه آقای تعمیرات موبایل درخدمت شماست که برد گوشی poco x3pro به همراه جعبه و انتقال مالکیت را بر روی دستگاه شما نصب نماید. و یک ماه هم مهلت تست به شما میدهیم که با خیال راحت دستگاه را تست نمایید. و در صورت بروز مشکل برد عودت میشود و برد جدید با مهلت تست در اختیارتان قرار میگیرد.

ایراددر فریم و شاسی

گاهی اوقات بر اثر افتادن گوشی poco x3pro از دست، ضربه بر فریم و شاسی گوشی وارد میشود و باعث شکستگی یا خط دار شدن و یا تورفتگی میشود و باب میل صاحب دستگاه نیست که از گوشی به همان شکل استفاده کند. چرا که برخی موارد زدگی و ترک فریم بر عملکرد گوشی به جز ظاهر آن هیچ تاثیری ندارد  .

در این موارد فقط کافیست با شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید. تا شما را با نحوه و زمان و قیمت تعویض فریم گوشی poco x3pro تان راهنمایی کنیم. تمامی فریم ها اورجینال بوده و کیفیت نصب آن از طریق تکنسین های مجرب و با استفاده از بروزترین دستگاهها انجام میشود.

ایراد درب پشت poco x3pro

درب پشت گوشی POCO X3PRO شما شکسته است و نیازمند تعویض است. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل درب پشت اورجینال آن را به شما تقدیم میکنیم و بابت نصب آن هیچگونه هزینه ای از شما دریافت نمیکنیم. و نصب آن را رایگان انجام میدهیم. شکستن درب پشت گوشی دو دلیل عمده دارد یکی ضربه خوردن و شکستن و دیگری به دلیل بادکردکی باتری که باعث میشود به درب پشت گوشی فشار آورد و بشکند.

ایراد خشاب سیم کارت

گاهی مواقع در هنگام خارج کردن سیم کارت و کارت حافظه گوشی به دلیل استفاده نکردن از سیم اجکت مخصوص و یا نادرست استفاده کردن از آن پین مربوط به خروج خشاب سیم و یا خود خشاب سیم دچار ایراد میشود و مشکل ساز میشود. در این صورت بهتر است بجای فشار مجدد به خشاب و خرابتر کردن آن را به یک مرکز معتبر نشان داده تا برایتان خشاب سیم را دربیاورند و ایراد را رفع نمایند.

تعمیرات گوشی پوکو x3 پرو
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

یکی دیگر از خدمات مجموعه آقای تعمیرات موبایل تعمیرات لپتاپ میباشد.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها