یکی از گوشی های پر فروش برند نوظهور ریلمی گوشی gt master میباشد که از استقبال خوبی برخوردار است. و میشود گفت اکثر افرادی که این دستگاه را خریداری کرده اند از آن راضی هستند و همین رضایت است که باعث شده دارندگان این گوشی همه جا تبلیغ آن را میکنند و به جمع طرفداران و خریداران آن افزوده میشود. اگر به دنبال تعمیرات گوشی GT master خود هستید این مطلب برای شماست.

تعمیرات گوشی GT master

اما اگر شما از این گوشی را خریداری کرده اید و در حین استفاده از ان به مشکل و ایراداتی برخورده اید، و به دنبال تعمیر و رفع ایراد گوشی GT MASTER خود هستید، در رابطه با تعمیرات گوشی GT master همکاران ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان میباشند. تا تعمیرات گوشی های ریلمی و  هر گونه ایراد نرم افزاری ویا سخت افزاری گوشیتان را با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال رفع نمایند. تا شما به استفاده مجدد از دستگاهتان بپردازید و ما حس خوب و رضایت پس از تعمیر را به شما عزیزان هدیه دهیم.

عمده مشکلات و ایراداتی که برای این دستگاه ممکن است برایتان اتفاق بیفتد در ادامه مطلب آورده ایم.

 

ایرادات GT MASTER

ایراد تاچ و ال سی دی

ایراد باتری

مشکلات مربوط ب هارد

رفع مشکل خرابی و سوختن  CPU

ایرادات  شارژ نشدن

مشکل عدم وجود صدا

ایراد اثر انگشت

ایراد داغ شدن بیش از حد

مشکل دیر شارژ شدن

ایراد مربوط به ارسال نشدن صدا

ایراد مربوط به گلس فنی

مشکلات دوربین پشت و دوربین سلفی

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه نارمک تهران

مشکلات مربوط به فریم و شاسی

ایرادات مربوط به دکمه ها

و همچنین مشکلات نرم افزاری دستگاه که شامل ریستارت شدن ویا هنگ کردن و یا نصب نشدن سیستم عامل دستگاه و هرگونه ایراد و سوالی در رابطه با تعمیرات گوشی GT master داشتید، همکاران ما در خدمت شما عزیزان هستند.

تعمیرات گوشی شما را همکاران ما در محل شما و در حضور خودتان هم انجام میدهند جهت انجام تعمیرات در محل فرم مربوطه را تکمیل نمایید تا با شما تماس گرفته شود. و همکاران ما روند تعمیر را برایتان توضیح دهند.

همچنین جهت دنبال کردن اخبار و اطلاعات دنیای موبایل به پیج اینستاگرام ما سر بزنید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها