یکی از نگرانی های دارندگان گوشی های ریلمی و یا کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند؛ اینست که خدمات، قطعات و تعمیر گوشی ریلمی در ایران وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست.

آقای تعمیرات موبایل ارائه دهنده ی تمامی خدمات تعمیرات برند ریلمی.

برند ریلمی

Realme یک شرکت چینی در شنزن چین میباشد. که فعالیت آن در زمینه تولید گوشی های هوشمند است. این شرکت قبل از مستقل شدن با شرکت اوپو فعالیت میکرد که نام قبلی آن اوپو الکترونیکس بود. که از سال 2018 و پس از مستقل شدن همه آن را با نام ریلمی میشناسند. هدف از تاسیس شرکت ریلمی؛ تولید گوشی های هوشمند با طراحی و عملکرد بسیار عالی و باکیفیت و مقرون به صرفه بود. که توسط موسس آن آقای ” اسکای لی “پس از استعفای خود از شرکت اوپو الکترونیکس مطرح شد.

شرکت ریلمی در نوامبر 2018 از برند خود رونمایی کرد و در می 2019 با گوشی های ریلمی و ریلمی ایکس و ایکس لایت و مدل ریلمی ایکس ادیتیشن به صورت رسمی روانه بازار شد. پس از مدتی در ژوِیه 2019 وارد بازار اروپا شد و پس از آن توانست وارد بیش از 15 فروشگاه در هند و چین و اروپا و جنوب شرق آسیاشود.

ریلمی توانست اسم خود را در مدل Q2 با فروش بیش از 4/5 میلیون در سراسر جهان، جزء 10 تولید کننده برتر تلفن همراه در جهان ثبت کند. و تا اواخر سال 2019 کاربران فعال آن از 10 میلیون عبور کرد. پس از آن ریلمی گوشی چهار دوربینه خود را روانه بازار نمود و در ابتدای سال 2020 اولین گوشی هوشمند 5G را به بازار عرضه کرد. از جمله دلایل موفقیت ریلمی میتوان به مقرون به صرفه بودن و ارزش خرید بالای گوشی های آن و دلیل بعدی طراحی و نوآوری آن میتوان نام برد.

تعمیر گوشی ریلمی در ایران

خدمات پس از فروش برند ریلمی در ایران

ریلمی هم همانند برند شیائومی پس از ورود به بازار ایران با استقبال خوبی روبرو شد و در مدت کوتاه حضور خود طرفداران بسیاری را جذب کرد. و روز به روز به این افراد اضافه میشود و طرفداران و دارندگان گوشی های این برند نوظهور از کیفیت و سرعت بالای گوشی های ریلمی بسیار راضی اند. اما مطلبی که کمی آنان را نگران میکند خدمات پس از فروش آن است که در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه جنت آباد

همانطور که در بالا اشاره شد یکی از نگرانی های دارندگان گوشی های ریلمی و یا کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند؛ اینست که خدمات و قطعات و تعمیر گوشی ریلمی در ایران وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که هیچ جای نگرانی نیست. مجموعه آقای تعمیرات موبایل به شما این مژده را میدهد که تمامی خدمات و تعمیرات برند ریلمی در مجموعه ما صورت میپذیرد.

اکثر قطعات موجود است و مدلها و قطعاتی هم که در حال حاضر در بازار نمیباشد در اولین فرصت موجود خواهد شد و پشتیبانی برند ریلمی هم در این قسمت بسیار فعال بوده و سعی کرده تمام نقاط در جهان که گوشی های آن به فروش میرود خدمات آن را هم در آنجا به بهترین نحو انجام دهد.

انواع خرابی های گوشی ریلمی

تمامی لوازم الکترونیک و تلفن های هوشمند گاهآ خراب میشوند. این خرابی یا بر اثر ضربات و صدمات وارده مثل آبخوردگی است و برخی موارد هم به خاطر مستهلک شدن یا قطعی یا اتصالی است. و میشود گفت بطور خودکار دچار مشکل میشوند که خرابی ها و ایرادات به دو بخش تقسیم میشوند

بخش نرم افزاری که شامل هنگ کردن گوشی، ارور پرشدن فضای گوشی، ایرادات شبکه و نت دستگاه و عدم نصب یکسری برنامه ها و… است. بخش دوم که شامل بخش سخت افزاری میباشد و گوشی های ریلمی هم همانند تمامی برندهای دیگر همچون آیفون، سامسونگ، شیائومی و… باعث خرابی و ایرادات سخت افزاری مختلف میشوند.

پس از خرابی و ایراد در دستگاه باید ایراد رفع شود تا دوباره گوشی به چرخه استفاده برگردد. و اما این ایرادات سخت افزاری گوشیهای ریلمی  انواع مختلفی دارد که شامل :

1: خاموشی گوشی ریلمی

2: آبخوردگی

3: ضربه خوردگی

4: ایراد صفحه نمایش

5: ایراد باتری

6: شارژ نشدن

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه مجید آباد

7: ایراد مدار آنتن

خاموشی گوشی

علت خاموش شدن گوشی ریلمی

گاهی افراد در حین استفاده از گوشی خود هستند. که به طور ناگهانی گوشی خاموش میشود. در بعضی موارد گوشی در حالت شارژ شدن میباشد و ضربه میخورد و یا به هر دلیل دیگری ، به صورت ناگهانی خاموش میشود و باید به متخصص و تکنسین با تجربه سپرده شود تا عیب یابی و تعمیر صورت گیرد.

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل به شما نوید میدهیم که با خیال راحت دستگاه خاموش را به ما سپرده تا با حداقل زمان عیب یابی و پس از  اعلام قیمت و تایید از طرف شما تکنسین های مجرب ما ایراد گوشی شما را با استفاده از قطعات صددرصد اورجینال، رفع نموده و گوشی شما را به چرخه استفاده برمیگردانند.

آبخوردگی گوشی

یکی از ایرادات رایجی که ممکن است برای گوشی شما اتفاق بیافتد آبخوردگی و یا نفوذ مایعات است. و گوشی های ریلمی هم از این قاعده مستثنی نیستند. امکان دارد گوشی شما در آب بیافتد اما نگران نباشید. پس از این اتفاق گوشی را به طور کامل خشک کرده و به یک مرکز تعمیرات گوشی ریلمی سپرده تا دستگاه را پس از سرویس های اولیه در صورت داشتن ایراد آن را عیب یابی و مشکل را برایتان رفع میکنند.

ضربه خوردگی

تعمیرات ریلمی

یکی دیگر از رایج ترین دلایل خرابی گوشی ها، ضربه خوردگی و افتادن گوشی است. که میتواند صدمات جدی به گوشی وارد نماید و انجام تعمیر آن را باید به یک مرکز معتبر و با سابقه سپرد تا به بهترین نحو ممکن ایراد رفع شود و گوشی به چرخه استفاده برگردد.

ایراد صفحه نمایش یا ال سی دی

در اثر ضربه خوردگی و یا نفوذ مایعات در گوشی، اولین قسمتی که امکان آسیب دیدگی در آن وجود دارد صفحه نمایش گوشی است که در معرض آسیب است. و امکان دارد خراب شود و تعمیر ال سی دی گوشی مستلزم استفاده از قطعات اورجینال و باکیفیت است. درصورت استفاده از ال سی دی غیر اورجینال دستگاه دیگر کیفیت اولیه خود را ندارد و همچنین تاچ ضعیف عمل میکند.

باتری گوشی

باتری موبایل از جمله قطعاتی است که به مرور زمان امکان مستهلک شدن و خراب شدن آن  وجود دارد. همچنین برای برند های دیگر هم چنین اتفاقی می افتد و در هنگام تعویض باتری یادتان باشد به مراکزی مراجعه نمایید که باتری دارای گارانتی داشته باشند. ما به شما مجموعه آقای تعمیرات موبایل را پیشنهاد میدهیم که تمامی باتری های آن دارای گارانتی سه ماه و شش ماهه میباشند.

بخوانید  تعمیر گوشی آلکاتل

شارژ نشدن گوشی

دلایل اینکه به یک باره گوشی شما شارژ نمیشود متعدد است. ولی اصلی ترین آن مربوط به شکستن یا کنده شدن پایه های سوکت شارژ و یا ایراد در برد شارژ دستگاه میباشد. و با تعویض سوکت شارژ ایراد به احتمال بسیار زیاد رفع میشود. و چنانچه پس از تعویض سوکت شارژ رفع نشد باید قطعه برد شارژ به صورت کامل تعویض گردد.  استفاده از برد شارژ یا سوکت شارژ اصلی بسیار مهم است.

ایراد در مدار آنتن گوشی

انواع خرابی های گوشی ریلمی

برخی موارد گوشی شما آنتن ندارد و یا سیم کارت را نمی شناسد و یا IMEI را نمی آورد. و مشکلاتی که مربوط به مدار آنتن گوشی میباشد. در این موارد باید ابتدا موارد مربوط به ایراد نرم افزاری دستگاه چک شود و در صورت انجام نشدن باید به بحث سخت افزاری آن پرداخت و این کار باید به متخصص تعمیرات گوشی ریلمی سپرده شود تا گوشی ریلمی شما را تعمیر نمایید.

سخن پایانی

در رابطه با تعمیرات گوشی های ریلمی ایرادات بسیار دیگری ممکن است برای گوشی پیش بیاید. به عنوان مثال میتوان به تعویض فریم، تعویض درب پشت؛ ایراد دکمه های پاور و ولوم دستگاه، ایراد در کانکتور سیم کارت؛ مشکل در ارسال صدا و یا ایراد در دریافت صدا، ایراد در صدای خروجی اسپیکر ، ایراد در گلس فنی گوشی، مشکل در جک هندزفری و ایرادات بسیار دیگری اشاره کرد که برای گوشی ریلمی شما پیش می آید.

همکاران ما با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین قطعات و حداقل هزینه و زمان ممکن گوشی شما را تعمیر میکنند.

معرفی برند ریلمی؛ غول جدید چینی‌ها در دنیای موبایل؟

تعمیر گوشی ریلمی در ایران
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها