اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که گوشی های قدیمی خود را نگه داشته اید یا چون خراب است از فروش آن اجتناب میکنید، آقای تعمیرات موبایل تصمیم به خرید گوشی های قدیمی و خراب یا معیوب شما عزیزان با بهترین شرایط را دارد. در ادامه جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

درخواست آنلاین خرید گوشی گوشی خراب

اگر شما دارای گوشی خراب هستید و می خواهید آن را با بهترین قیمت بفروشید، به راحتی می توانید با درخواست آنلاین فروش گوشی کارکرده آن را به ما بفروشید.

داشتن جعبه و انتقال مالکیت ضروری می باشد در غیر اینصورت خرید نداریم

فرم خرید گوشی

آیا دستگاه شما انتقال مالکیت و جعبه دارد؟(Required)

خرید گوشی های قدیمی و گوشی خراب

وقتی اسم گوشی قدیمی می آید اولین چیزی که ب ذهن اکثر افراد می آید؛ غول زمان خود برند نوکیا است. که در زمان خود حداقل در کشور ما 80 درصد بازار را از آن خود کرده بود. و برندهای دیگری همچون موتورولا، سونی اریکسون و بلکبری و…. الباقی بازار را در دست داشتند.

بعضی از مردم از آن زمان گوشی های زیادی خریده اند اما پس از چند سال با آمدن گوشی جدید گوشی قبلی را نگه داشته و نفروخته اند. همچنان بلا استفاده و مستهلک در گوشه ای افتاده است. خبر خوب اینکه آقای تعمیرات موبایل جهت تکمیل کردن کلکسیون گوشی های قدیمی خود همچون نوکیا، موتورولا و بلک بری و …گوشی های سالم و یا حتی خراب قدیمی شما عزیزان را خریدار است.

پس از مراجعه به همکاران ما و یا ارسال دستگاه خود برای همکاران ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل همکاران ما پس از بررسی گوشی و شرایط انتقال مالکیت آن؛ در صورت تایید صلاحیت و انتقال مالکیت دستگاه قیمت آن را اعلام میکنیم و در صورت تایید مشتری دستگاه را از شما به بالاترین قیمت خریداری میکنیم.

همچنین میتوانید در مقابل مبلغ مورد نظر، گوشی های دکمه ای بروز موجود در بازار را از ما خریداری کنید و در صورت عدم تایید قیمت، گوشی به مشتری عزیز عودت میشود و یا در صورتی که ایراد داشته باشد تعمیر صورت میپذیرد.

 

آقای تعمیرات موبایل

بعد از ارسال اطلاعات سیستم خود به کارشناسان خبره شرکت آقای تعمیر موبایل پیامی به ایمیل شما مبنی بر ثبت موفقیت آمیز درخواست شما در سایت آقای تعمیر موبایل ارسال میشود . بعد از آن حتما منتظر تماس تلفنی تیم فنی شرکت باشید.همچنین شما میتوانید با شماره تماس های زیر
با ما در ارتباط باشید .

تلفن های تماس : ۱۳۹۴ ۹۹۴ ۰۹۳۵ – ۰۱۵ ۷۴ ۷۳ ۰۹۱۹

تعمیرات گوشی موبایل

تعمیرات گوشی موبایل از جمله خدماتی می باشد که در مجموعه آقای تعمیرات موبایل به کاربران ارائه می گردد. این مجموعه با اتکا به نیروی قوی و متخصص در حوزه تعمیرات گوشی موبایل توانسته است خدمات شایسته و ارزش مندی را به مشتریان و کاربران خود ارائه نماید.تعمیرات گوشی موبایل امروزه به یکی از تخصصی ترین شغل های دنیا تبدیل شده است و اگر گوشی موبایل توسط شخص تازه کار و غیر متخصص مورد تعمیر قرار گیرد حتما با ایرادات دیگری نیز همراه می گردد.

آقای تعمیرات موبایل یکی از مجهزترین مجموعه های تعمیرات موبایل در کشور محسوب می گردد که با بکارگیری تجهیزات مدرن و پیشرفته قادر به برطرف نمودن هرگونه مشکل سخت افزاری می باشد. اگر تصمیم دارید به تعمیرات گوشی موبایل بپردازید باید به خدت شما عرض کنیم که این مجموعه بهترین مکان برای تعمیرات گوشی موبایل شما محسوب می گردد.

آقای تعمیرات موبایل در اینستاگرام

بخوانید  تعویض گلس ال سی دی
×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها