نگاهی به گوشی Tesla Pi 2022 (5G): قیمت، تاریخ انتشار و مشخصات گوشی تسلا پای؛ اولین گوشی هوشمند ایلان ماسک با ویژگی های باورنکردنی! با ما همراه باشید.

مرکز آقای تعمیرات موبایل ارائه دهنده تمامی خدمات تعمیرات، فروش لوازم جانبی موبایل و …

مقدمه

گوشی جدید Tesla Pi 2022 (5G): اولین گوشی هوشمند ایلان ماسک است. تسلا یک گوشی هوشمند جدید با نام «Model Pi» تولید کرد که روی مریخ کار می‌کند! همانطور که ممکن است بسیاری از شما بدانید تسلا نام یک شرکت معتبر بسیار بزرگ اتومبیل سازی است. یقینا “تلفن جدید تسلا 2022” گوشی هوشمند کامل نسل بعدی خواهد بود.

اخیراً شرکت تسلا اعلام کرده که در حال ساخت گوشی هوشمند تسلا است. شایعه شده است که دستگاه جدید آنها در سال 2022 روانه بازار خواهد شد. با اطلاع از عملکرد این دستگاه جدید شگفت زده خواهید شد. اساساً تلفن هوشمند دارای مقررات بالایی خواهد بود. این بدان معناست که اگر از این گوشی هوشمند استفاده کنید، سیستم شبکه و اینترنت در جنگل ها و کوه ها هم کار میکند. و تنها دلیل آن این است که گوشی قدرت دریافت شبکه از ماهواره را خواهد داشت.

مشخصات گوشی تسلا پای 2022

Tesla Phone Pi 5G

مشخصات گوشی تسلا پای:
برند: تسلا
مدل Pi 5G 2022
ظرفیت باتری 4700 میلی آمپر ساعت
رم 6/12 گیگابایت
رام 128/256/512 گیگابایت
قیمت Pi 5G 2022 800 تا 1200 دلار آمریکا

تسلا پای 2022 ممکن است یکی از بهترین تلفن های همراه این دهه باشد. تلفن هوشمند تسلا پای یکی از جدیدترین تلفن های همراه در جهان است. این گوشی هوشمند دارای فناوری 5G با ظرفیت نمایشگر با وضوح بالا است. دوربین Tesla Pi Phone 2022 شامل یک سنسور چهارگانه 108 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 50 مگاپیکسلی + 5 مگاپیکسلی در پشت با قابلیت زوم فضایی 200 برابر است! همچنین دارای یک لنز سلفی 48 مگاپیکسلی هم است.

بخوانید  مشخصات و تاریخ عرضه ردمی 11 شیائومی 5G

Star-Link قابلیتی است که به شما این امکان را میدهد تا هنگام دانلود چیزی با سرعت بسیار سریع آن را دانلود کنید. از نقاط مثبت گوشی تسلا میدانیم که قابلیت دانلود 150 تا 200 مگابایت در ثانیه خواهد داشت. عرضه این دستگاه جدید احتمالا بازار موبایل را منفجر خواهد کرد. چیز شگفت انگیز دیگری که باید در مورد آن نگران بود؛ این است که احتمالا دستگاه میتواند هر آنچه مردم فکر میکنند انجام دهد.

یعنی اگر در حین استفاده از گوشی به وارد شدن به یوتیوب فکر کنید، این گوشی بلافاصله این کار را انجام میدهد. در نتیجه نیازی به لمس گوشی ندارید. گوشی هوشمند به طور خودکار کار خواهد کرد.

تاریخ عرضه گوشی تسلا:

این شرکت گوشی هوشمند جدید را در سال 2022 عرضه میکند. شرکت تسلا آماده است تا تاریخ عرضه گوشی جدید تسلا را در تاریخ 21 دسامبر 2022 در کشور ایالات متحده عرضه کند. علاوه بر اتصال ماهواره ای Star-Link، تسلا پای دارای چهار دوربین، ویژگی شارژ خورشیدی و پوسته ای است که در طرح های بعدی رنگ تغییر میکند. این گوشی هوشمند دارای پنل خورشیدی هم هست.

اگر بخواهید می توانید با استفاده از نور خورشید گوشی خود را تنها در 30 دقیقه شارژ کنید. علاوه بر این، با این دستگاه می توانید اطلاعات زیادی در مورد مریخ بیاموزید. مشخصات گوشی تسلا پای

ویژگی های Tesla Phone Pi 2022

2022گوشی تسلا پای

شرکت New Tesla Phone هیچ اطلاعاتی در مورد ویژگی های دقیق آن مانند پردازنده، اندازه صفحه نمایش، رم و ظرفیت باتری منتشر نکرده است. با این حال، میدانیم که مدل تسلا Pi SpaceX ظرفیت دانلود اینترنت Star-link را تا حداکثر 210 مگابیت در ثانیه دارد. علاوه بر این، استخراج ارز دیجیتال Marscoin به طور مستقیم از یک تلفن هوشمند در این دستگاه تلفن Pi 5G تسلا امکان پذیر خواهد بود.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A34

تاریخ انتشار آن طبق سیاست های حفظ حریم خصوصی کاملاً محفوظ است. اتصال پرسرعت در هر مکانی اجباری خواهد بود چون نیاز به اتصال زمینی را از بین می برد. انتشارات فناوری برخی از تصاویر این دستگاه به همراه اطلاعات دقیقی در مورد کارهایی که می‌تواند انجام دهد به بیرون درز کرده است.

شگفت‌انگیزترین ویژگی جدید این دستگاه این است که دارای ویژگی فناوری Neuro-Rink در گوشی هوشمند است. اینها رابط‌های کامپیوتر عصبی اصلی هستند، یعنی تراشه‌هایی که شرکت ایلان ماسک قصد دارد تا پایان سال 2022 به مغز انسان برای درمان آسیب‌ها و بهبود ظرفیت مغز گسترش دهد.

همه این تحولات بدون شک متعلق به ایلان ماسک است. اگرچه، عملکرد ویژگی های تلفن هوشمند روی یک دستگاه بسیار دشوار است. بنابراین، احتمال عرضه این گوشی به این شکل در ابهام است. علاوه بر این، یک گوشی هوشمند با چنین عملکردی قطعا هزینه زیادی خواهد داشت.

قیمت گوشی جدید Tesla Phone Pi 5G 2022:

این شرکت قیمت گوشی هوشمند را منتشر نکرده است. جزئیات هزینه، Tesla Phone Pi 5G 2022 از 1200 دلار (مورد انتظار) قیمت دارد. این گوشی هوشمند بسیار قدرتمند است و متشکل از امکانات جدید و خارف العاده ایست.

مشخصات گوشی تسلا پای
منبع: به گزارش از smart-phoneprice.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها