اگر چنانچه گوشی گلکسی s22 یا هر مدل گوشی سامسونگ سری s دارید و به مشکل برخورده است. در ادامه با ما همراه باشید تا برای تعمیر گوشی گلکسی S22 شما چاره ای بیندیشیم.

انجام تمامی تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S22 در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات سامسونگ گلکسی S22

گوشی گلکسی S22 در تاریخ 25 فوریه 2022 وارد بازار شد. و قابلیتهای جذاب و طراحی خاص و باریک و نمایشگر با کیفیت عالی، دوربینهای قدرتمند و پردازنده ای با سرعت بالا دارد. البته معایبی مانند ظرفیت کم باتری و داغ شدن بیش از حد معمول پردازنده هم دارد که دارندگان آن از این دو مورد کمی گلایه دارند.

دوربین این گوشی از چهار لنز مجزا تشکیل شده است. که لنز 108، 10، 10 و 12 مگاپیکسلی است. فیلم برداری آن قابلیت 8K باسرعت 24 فریم بر ثانیه را دارد. CPU  آن 8 هسته ای است و اندروید 12 دارد. باتری این دستگاه که جزء نقاط ضعف آن میباشد 5000 میلی آمپر است. قابلیت شارژ سریع 45 واتی را داراست.

همچنین دارای قابلیت شارژ بی سیم است. وزن این گوشی 228 گرم است و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را دارد. از کارت حافظه پشتیبانی نمیکند. حافظه این دستگاه در چند نسخه 128_ 256_ 512 و حافظه 1T میباشد. نوع صفحه نمایش آن Dynamic Amoled  است که این دستگاه در چند رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز، شرابی، سبز و نوک مدادی در بازار موجود است.

تعمیر گوشی گلکسی S22

تعمیر گوشی گلکسی S22

تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی S22 و در مجموع سری S سامسونگ، بسیار حساس است و و دقت بالایی نیاز دارد. چرا که قطعات و بردهای بسیار ظریف و حساسی دارد. و در صورت سپردن گوشی به تکنسین کم سابقه و یا مرکز غیر معتبر میتواند عواقب و هزینه های گزافی را برایتان بجا بگذارد.

اگر دارای گوشی سری S سامسونگ هستید و ایراد و مشکل دارد، بسیار دقت داشته باشید که آنرا به یک مرکز معتبر و با سابقه جهت تعمیر ارائه دهید. استفاده از قطعات اورجینال بر روی دستگاه از مواردی است که در مراکز معتبر وجود دارد. همچنین مورد سوم ضمانت تعمیر صورت گرفته  است که در مراکز غیر معتبر وجود نخواهد داشت.

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ در خدمت شما عزیزان هستیم تا ایراد دستگاه تان را رفع نموده و تعمیر انجام شده را گارانتی میکنیم. ما اصل بودن قطعات را برایتان تضمین می نماییم تا با خیالی آسوده به استفاده از گوشیتان بپردازید.

تاچ و ال سی دی گوشی S22

گوشی S22 شما دارای صفحه نمایشی با کیفیت بسیار بالا است و این کیفیت بالا دلیلی بر قیمت بالای صفحه نمایش گوشی S22 است. و از معدود معایب گوشی S22 که دارندگان آن، کمی ناراحتند همین گران بودن صفحه نمایش آن میباشد. البته صفحه نمایش های با قیمت پایین تر در بازار موجود است که قیمت پایینتری دارند اما متاسفانه اورجینال نیستند. و از کیفیت پایین تری برخوردارند.

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی مدلهای گوشی های سامسونگ سری S را با کیفیت اورجینال موجود داریم. و در صورت درخواست مشتری امکان نصب مدلهای با کیفیت متوسط هم وجود دارد. اما کیفیت های ضعیف حتی به درخواست خود مشتری به هیچ عنوان نصب نمیشوند.

بخوانید  طراحی و حافظه ی گلکسی تب اس 8
مشکلات دوربین گوشی S22

گوشی های سری S اکثرا دارای دوربین هایی باکیفیت بسیار عالی میباشند و گوشی s22 هم دوربین بسیار قدرتمندی دارد و کیفیت آن بسیار خوب است. در برخی موارد دوربین گوشی به دلایل متعدد ( از ضربه خوردن گرفته تا آبخوردگی و مشکلات نرم افزاری و….) خراب میشود. اما درهنگام تعمیر و یا تعویض این قطعه مهم گوشی s22، باید حتما از دوربینهای اورجینال استفاده نمایید.

چون اگر از دوربین غیر اورجینال استفاده کنید کیفیت بسیار کاهش می یابد. درضمن تمامی دوربین های مجموعه ما اورجینال بوده و دارای ضمانت نامه(گارانتی) میباشند.

رفع مشکلات پس از آبخوردگی گوشی s22

رفع مشکلات پس از آبخوردگی گوشی s22 مایعات به هر قسمت از گوشی هوشمند که نفوذ کند، باعث بروز مشکل میشود. و میزان و نوع خرابی هم بسته به میزان نفوذ آب و مایعات، قسمتی که آب نفوذ کرده و مدت زمان آن که چه تایمی بعد از آبخوردگی به تکنسین جهت تعمیر ارائه میشود( هرچه دیرتر باشد مشکل بدتر خواهد بود)و موارد دیگر بستگی دارد. در اکثر موارد پس از آبخوردگی گوشی خاموش میشود و تا دستگاه باز نشود و بررسی و تعمیر نشود، نمیتوان از دستگاه استفاده کرد. البته گوشی s22 نسبت ب مدل های پایین تر(سری  A.J.M) خود بسیار در مقابل آب و مایعات مقاومت بالایی دارد و به راحتی اب در آن نفوذ نمیکند.

مایعات به هر قسمت از گوشی هوشمند که نفوذ کند، باعث بروز مشکل میشود. و میزان و نوع خرابی هم بسته به میزان نفوذ آب و مایعات، قسمتی که آب نفوذ کرده و مدت زمان آن که چه تایمی بعد از آبخوردگی به تکنسین جهت تعمیر ارائه میشود( هرچه دیرتر باشد مشکل بدتر خواهد بود)و موارد دیگر بستگی دارد.

در اکثر موارد پس از آبخوردگی گوشی خاموش میشود و تا دستگاه باز نشود و بررسی و تعمیر نشود، نمیتوان از دستگاه استفاده کرد. البته گوشی s22 نسبت ب مدل های پایین تر(سری  A.J.M) خود بسیار در مقابل آب و مایعات مقاومت بالایی دارد و به راحتی اب در آن نفوذ نمیکند.

خرابی سوکت شارژ S22

در برخی موارد که گوشی S22 خود را به شارژ میزنید و شارژ نمیکند، اولین کار با یک شارژر دیگر تست کنید و اگر باز هم شارژ نکرد و از سالم بودن شارژر و خرابی سوکت شارژتان مطمئن شدید؛ بهتر است گوشی را به یک مرکز معتبر تعمیرات گوشی های سامسونگ ارائه دهید تا سوکت شارژ یا برد شارژ دستگاه را بررسی و ایراد را مرتفع نمایند.

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با دارا بودن قطعات اورجینال و با کمترین زمان ممکن تعمیر گوشی گلکسی S22 شما را انجام میدهیم. در صورت نیاز به مشاوره و رفع ایرادات گوشی خود کافیست با شمارهای موجود در سایت تماس حاصل نمایید.

دیر شارژ شدن گوشیS22

قابلیت شارژ سریع گوشی S22 بسیار برای کاربران آن مهم است. و بروز مشکل در این قسمت برایشان بسیار آزار دهنده است. اینکه بخواهند زمان زیادی را برای شارژ شدن کامل گوشی صبر کنند. اگر شما هم دارای گوشی سامسونگ سری S هستید و یا گوشی S22 دارید که به مشکل دیر شارژ شدن و یا خرابی شارژ سریع آن برخورده اید؛ جای نگرانی نیست. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال مشکل را برایتان رفع میکنیم.

مشکل گلس فنی گوشی S22

گاهی اوقات شانس می آورید و پس از افتادن گوشی از دستتان تصویر گوشیتان سالم است و فقط ترک و یا شکستگی بر روی صفحه نمایش است. و خود تصویر کاملا سالم و هیچگونه رنگ پاشیدگی یا پیکسل سوختگی ندارد. در این مواقع با تعویض همان شیشه رویی(گلس فنی) ایراد گوشیS22 شما رفع میشود.

نیازی به پرداخت هزینه اضافی و تعویض کامل تاچ و ال سی دی نیست. فقط حواستان باشد که به یک مرکز تخصصی که دارای دستگاه مخصوص گلس فنی گوشی های سری S باشد مراجعه نمایید.

بخوانید  مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی A3 (2017)
مشکل باتری s22

تعوض باتری گلکسی S22

اگر صاحب گوشی S22 سامسونگ هستید و یا هر مدل از گوشی های سری S سامسونگ را دارید و با مشکل خرابی باتری اعم از زود شارژ خالی کردن یا بادکردگی و یا خاموش  شدن ناگهانی پس از رسیدن شارژ باتری به زیر 40 درصد میشود. هیچ نگران نباشید! مجموعه ما با دارا بودن باتری های اورجینال تمامی سری های  S سامسونگ و گوشی S22 شما باتری گوشی شما را با بالاترین کیفیت تعویض میکند.

باتری نصب شده بر روی گوشی شما را به مدت 6 ماه گارانتی مینماییم و در صورت هر گونه مشکل تا6 ماه پس از تعویض بدون هیچ قید و شرطی و بدون هیچ هزینه ای تعویض انجام میدهیم. فقط کافیست با همکاران ما تماس بگیرید.

خاموش شدن گوشی s22

برخی موارد گوشی s22 شما خاموش میشود و هرچه تلاش برای روشن شدن آن میکنید به نتیجه ای نمیرسید. و باید جهت تعمیر گوشی گلکسی S22 آنرا به تکنسین متخصص مربوطه ارئه دهید. کارشناسان مجموعه آقای تعمیرات موبایل در این مواقع پس از دریافت گوشی خاموش، گوشی را بررسی و عیب یابی نموده و پس از اعلام هزینه به مشتری و در صورت تایید مشتری؛ شروع به تعمیر نموده و تعمیر صورت گرفته را گارانتی مینمایند تا مشتری با خیال آسوده از آن استفاده کند.

ایراد هارد گوشی  S22

اگر هارد گوشی S22 شما مشکل دارد ما اینجاییم تا برایتان مشکل را رفع نماییم. هیچ فرقی ندارد که هارد بر اثر ضربه خوردگی یا آبخوردگی خراب شده یا مربوط به مباحث نرم افزاری است که هارد سوخته است. ما تمامی مشکلات هارد گوشی شما را رفع و تعمیر مورد نظر را گارانتی میکنیم. و تظمین اصالت و اورجینال بودن قطعه مصرفی را برایتان مکتوب مینماییم. تا خیالتان از تعمیر صورت گرفته آسوده باشد.

دلیل کار نکردن تاچ گوشی s22

تعمیرات سامسونگ گلکسی S22

در بعضی موارد که گوشی s22 شما روشن است و کار میکند، دکمه های جانبی آن کاملا سالم هستند، تصویر ایرادی ندارد، گوشی زنگ میخورد  اما هرچند شما سعی میکنید تاچ گوشی عمل نمیکند. در اولین مرحله دستگاه را خاموش روشن کنید شاید ایراد نرم افزاری یا باگ باشد و رفع شود اما اگر با خاموش روشن کردن، ایراد تاچ رفع نشد باید گوشی را به یک مرکز تخصصی که برند سامسونگ را تعمیر میکند ارائه کنید.

تا شرایط دستگاه را برایتان بررسی نمایند. گاهی موارد با تعویض گلس فنی یا همان گلس تاچ ایراد رفع میشود و برخی موارد هم نیازمند تعویض صفحه نمایش میباشد.

خرابی صدای گوشی S22

در تعمیر گوشی گلکسی S22، میتواند مشکلات صدای گوشی S22 در چند مدل پیش بیاید. به عنوان مثال در بعضی موارد صدای شما نمیرود یا صدای طرف مقابل هنگام مکالمه نمی آید. و یا صدای موزیک نمی آید و یا اصلا به کل در هیچ قسمت از گوشی صدایی ندارید؛ در مورد آخر ایراد از آی سی صدا بوده و در موارد قبلی ایراد مربوط به اسپیکر و بازرهای همان قسمت است. ما با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال ایراد دستگاه را هرچه که باشد برایتان رفع خواهیم نمود.

مشکل برد گوشیS22

مشکل برد گوشی گلکسیS22

گاهی پس از کلی تلاش برای تعمیر گوشی S22، آخر به این نتیجه میرسید که هزینه های تعمیر آن اینقدر بالا است که تعمیرآن صرفه اقتصادی ندارد. ممکن است به شما پیشنهاد تعویض کامل برد دستگاهتان را بدهند، اما هیچ جا برد کامل آن را پیدا نمیکنید. نگران نباشید ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی بردهای گوشی های سامسونگ سری S و مدل مورد نظر شما S22 را به همراه جعبه و انتقال مالکیت دستگاه داریم و به همراه یک ماه مهلت تست به شما عزیزان تقدیم خواهیم نمود.

بخوانید  تعمیرات موبایل آیفون در ونک
شکستن فریم S22

با اینکه شاسی و فریم گوشی S22 از جنس فلز است و بسیار محکم و مقاوم است. اما برخی اوقات بر اثر ضربه محکمی که بر گوشی وارد میشود، باعث تاب برداشتن ال سی دی میشود. و یا ال سیدی از یک گوشه بلند میشود. و یا باعث فرورفتگی در قسمتی از شاسی میشود برای رفع این ایراد باید شاسی به طور کامل تعویض گردد و شاسی اورجینال را حتما تهیه نمایید. تا بهترین کیفیت را داشته باشد. و در هنگام نصب صفحه نمایش و درب پشت به مشکل برخورد نکند.

تعویض درب پشتs22

گوشی s22 که دارای درب پشت بسیار شیک و مقاومی است اما برخی موارد به دلایل متعددی باعث میشود که بشکند یا ترک بردارد و یا خط و خش شدید بردارد که مستلزم تعویض است. و استفاده از درب پشت اورجینال برای این گوشی رده بالا و بسیار زیبا ضروری است چرا که استفاده از درب پشت غیر اورجینال از کیفیت ظاهری گوشی میکاهد..

ازجمله دلایلی ک نیازمند تعویض میشود ضربه خوردن گوشی و یا بادکردن بیش از حد باتری گوشیS22است که درب را بالا آورده و یا گاهی اوقات دارندگان از قاب استفاده میکنند و تا مدتهای زیادی قاب را از گوشی خارج نمیکنند که تمیز کنند.به این صورت موارد خاک و (آشغال ریزه ها) بین قاب و درب پشت بعد از مدتی باعث میشود پشت گوشیتان خط و خش بیفتد یا لکه بماند و در این مورد هم بایستی درب پشت تعویض شود.

خرابی سیم کارت گوشی s22

گاهی اوقات در موقع در آوردن سیم کارت وحافظه جانبی گوشی s22، به خاطر بلد نبودن و نحوه نادرست از سیم اجکت و یا موارد دیگر( مثل سوزن) استفاده کردن که اینکار بسیار اشتباه است. و باعث خرابی سیم خارج کننده خشاب سیم و یا خود خشاب میشود. و نیازمند بردن گوشی و نشان دادن به یک تکنسین متخصص اینکار میباشد. تا ایراد را رفع نماید. در صورت نیاز به اینکار و خرید خشاب سیم s22 مجموعه ما در خدمت شما عزیزان است.

شکستن شیشه لنز دوربین S22

گوشی اگر افتاده و شیشه روی دوربین عقب شکسته و یا ترک دارد؛ ما با تعویض شیشه رویی دوربین گوشی S22 شما ایراد را برطرف میکنیم. کیفیت عالی از ضبط تصاویر از دوربین گوشی S22 و ضمانت اورجینال بودن آنرا به شما هدیه میدهیم. و در حداقل زمان و قیمت بازار این خدمت را به شما ارائه میدهیم فقط کافیست باما تماس بگیرید.

تعمیر گوشی گلکسی S22
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها