اگر شما هم گوشی ایرانی داریا همراه را دارید و مشکلات و ایرادات آن شما را ازرده میکند، و اگر به دنبال مرکزی معتبر جهت تعمیرات گوشی داریا هستید، این مطلب را دنبال کنید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های ایرانی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

همه چیز در مورد گوشی ایرانی داریا همراه

تعمیرات گوشی داریا

به احتمال زیاد اسم داریا همراه به گوشتان خورده باشد. این شرکت که جزء بزرگترین شرکتهای وارد کننده تلفن همراه در کشور میباشد، در ماه گذشته از اولین گوشی تولید شده توسط داریا همراه (خودشان) رونمایی کرد. این گوشی bond نام دارد و اولین محصول ارائه شده شرکت داریا میباشد.

میشود گفت یک گوشی میان رده بسیار خوب است چرا که از مشخصات فنی خوبی برخوردار است. این گوشی در سه رنگ Silver white ، Phantom Black و Lagoon green (نقره ای، مشکی و سبز) در بازار موجود است. و دارای صفحه نمایشی به ابعاد و اندازه 6.78 اینچی و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل از Amoled میباشد که با توجه به نرخ بروزرسانی 120 هرتزی کیفیت خیلی خوبی را داراست.

وجود یک پردازنده جدید مدیاتک Dimensity 7050 باعث شده است تا این گوشی در اجرای بازی و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد خارق العاده ای از خود ب جای بگذارد. ظرفیت باتری این گوشی  4700 میلی‌آمپر‌ساعت و قابلیت شارژ فوق سریع را دارد. در رابطه با دوربینهای این گوشی باید گفت که  دوربین سلفی آن را یک سنسور با رزولوشن 16 مگاپیکسل پشتیبانی میکند.

در رابطه با دوربینهای اصلی(دوربین پشت)، دوربین سه‌گانه هوشمند گوشی باند را تشکیل می‌دهند. که یک سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل Wide در کنار سنسور 8 مگاپیکسل اولتراواید و همچنین  یک سنسور با رزولوشن 2 مگاپیکسلی  از نوع ماکرو میباشد طراحی این گوشی بسیار زیبا و جالب بوده و بسیار خوش دست و کاربر پسند میباشد.

بخوانید  مطمئن ترین مرکز تعمیرات شیائومی 🙂

تعمیرات گوشی داریا

تعمیر گوشی داریا

اگر شما هم یکی گوشی های داریا همراه را خریده اید و مشکلات نرم افزاری و یا سخت افزاری دارد؛ و به دنبال یک مرکز معتبر و با سابقه جهت تعمیرات گوشی داریا و رفع ایراد آن هستید؛ ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان هستیم تا با توجه به سابقه و دارا بودن تکنسین های مجرب و حرفه ای شما را در رفع ایرادات گوشی تان یاری برسانیم و شرایط استفاده مجدد از دستگاهتان را برایتان فراهم نماییم.

انواع خرابی های گوشی

تعمیرات گوشی داریا
ایراد ال سی دی

ایراد باتری 
مشکلات هارد
ایراد عدم شارژ شدن
ایراد خاموشی 
مشکلات cpu
ایراد آبخوردگی
ایراد ضربه خوردگی
کار نکردن تاچ
ایرادات مربوط به دوربین 
ایرادات آی سی شارژ 
مشکات درب پشت
ایراد مربوط به صدا
ایراد فیس آیدی و اثر انگشت
خرابی برد گوشی
ایراد آنتن دهی
ایراد مربوط به بلوتوث و wifi
خرابی شاسی و فریم
ایراد عدم شناسایی سیم کارت
ایراد زود شارژ خالی کردن
دیر شارژ شدن
ایراد داغ شدن بیش از حد و …

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها