اگر گوشی note11 دارید و با مشکل و خرابی مواجه شده است و به دنبال تعمیر نوت 11 شیائومی خود هستید، این مطلب برای شماست. برای شناسایی مشکل و رفع ایراد گوشیی نوت 11 خود تا انتها با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های نوت شیائئومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تکنسین حرفه ای.

تعمیرات تخصصی note11 شیائومی

تعمیرات گوشی های شیائومی به مهارت و تجربه بالایی نیازمند است که این مهارت و تخصص باعث میشود تعمیرات تخصصی note 11 شیائومی شما به بهترین نحو صورت بگیرد. و از بروز مشکلات مجدد پس از تعمیر دستگاه جلوگیری شود. به همین دلیل است که باید گوشی خود را به هر مرکزی جهت تعمیر ارائه ندهید. ابتدا باید از معتبر بودن و مورد تایید بودن آن مرکز اطمینان حاصل نمایید.

اگر دارای گوشی های هوشمند برند شیائومی هستید و گوشی تان با مشکل مواجه شده است، مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تعمیرات گوشی های شیائومی و دارا بودن به روز ترین دستگاهها و تجهیزات و همچنین استفاده از قطعات 100%  اورجینال در خدمت شما عزیزان است تا حس خوب رضایت پس از انجام تعمیر را به شما مشتریان عزیز هدیه دهیم.

یکی از گوشی های برند بزرگ شیائومی گوشی note11 میباشد که جز گوشی هایی است که دارندگان آن سطح رضایت بالایی از آن دارند. و قیمت آن نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربران قرار میدهد بسیار عالی است. در جدول زیر به مشخصات گوشی note11 پرداخته ایم.

مشخصات note11

مشخصات نوت 11 شیائومی

تاریخ عرضه     26 ژانویه 2022 تراشه و تعداد هسته        کوالکام      تعداد هسته 8
نوع سیستم عامل     اندروید  (اندروید 11 در زمان عرضه) دوربین پشت       واید 50      اولترا واید 8       تشخیص عمق 2           ماکرو 2
وزن      179 گرم دوربین سلفی       13 مگاپیکسل
رنگها      آبی         سفید       خاکستری نوع و ظرفیت باتری       لیتیوم پلیمری  ظرفیت 5000 میلی آمپر
نوع نمایشگر      آمولد حسگرها       اثر انگشت  _  قطب نما  _   ژیروسکوپ  _  حسگر مجاورت
ابعاد نمایشگر       6.43 اینچ سیم کارت       دو سیم کارت (نانو سیم)
حافظه ها       64     128 نوع شارژ دستگاه       قابلیت شارژ سریع دارد    حداکثر توان شارژ 33 واتی
RAM       4       6 نوع حسگر اثر انگشت       کنار گوشی
بخوانید  بررسی مشخصات گوشی شیائومی 13 لایت

همانطور که مشاهده میکنید گوشی note11 دارای مشخصات خوبی است. اگر شما گوشی note11 شما خرابی دارد، هیچ فرقی نمیکند که ایراد آن چه باشد و چه قطعه ای نیاز دارد. ما صفر تا صد تعمیرات و قطعات این دستگاه را در اختیار داریم و ایراد و مشکل گوشی شما را به نحو احسن رفع میکنیم.

همانند روز اول دستگاه را جهت استفاده به شما تحویل میدهیم و حتی تعمیر را گارانتی نموده تا شما بدون هیچ استرسی به استفاده از آن بپردازید.

ایرادات گوشی های نوت 11 شیاومی

تعمیرات تخصصی note11 شیائومی

خرابی آی سی شارژ note11

تعویض هارد گوشی NOTE11

مشکلات صدا در گوشیnote11

خرابی اثر انگشت گوشیnote11

 آبخوردگی گوشیnote11

مشکلات مدار آنتن گوشی note11

رفع خاموشی گوشیnote11

خرابی سوکت شارژ گوشیnote11

 ضربه خوردگی گوشیnote11

ایراد باتری گوشیnote11

تعمیر lcd  گوشی note11

مشکلات دوربین گوشیnote11

ایراد CPUگوشی NOTE11

ایرادات مربوط به خشاب سیم note11

ایراد باتری گوشی note11

از جمله نشانه های خراب بودن باتری گوشی note11 میتوان به خاموشی ناگهانی و یا زود شارژ خالی کردن و یا بادکردن باتری که شکل ظاهری آن کاملا مشخص است اشاره کرد. و دلایل خرابی باتری هم استفاده از دستگاه در حین شارژ و یا استفاده از شارژرهای غیر اورجینال وکپی و …میباشد. نکته قابل توجه اینکه تمامی باتری های مجموعه آقای تعمیرات موبایل دارای گارانتی 6 ماهه هستند. که در صورت بروز کوچکترین مشکلی باتری را بدون هیچ قید و شرطی و بدون هیچ هزینه ای برایتان تعویض مینماییم.

تعمیر lcd گوشی note11

یکی از رایج ترین ایراداتی که برای گوشی های هوشمند پیش می آید ایراد شکستن ویا رفتن تصویر تاچ و ال سی دی میباشد که دلایل متعددی دارد. از ضربه خوردگی و آبخوردگی گرفته تا فشار آمدن به صفحه نمایش و… از جمله مواردی که در زمان تعویض تاچ و ال سی دی گوشی باید به آن دقت کنید استفاده از جنس اورجینال میباشد. در صورت استفاده از جنس غیر اورجینال احتمال مشکلات پس از تعمیر بسیار افزایش میابد پس به این نکته توجه داشته باشید و به مراکز معتبر مراجعه نمایید.

بخوانید  معرفی گوشی شیائومی ردمی نوت 11

مشکلات دوربین گوشی note11

مشکلات دوربین گوشی note11

دوربینهای گوشی یکی از قسمت های بسیار کاربردی گوشی میباشد و خرابی آن برای صاحب گوشی بسیار عذاب آور است. در تعمیر نوت 11 شیائومی  اگر دوربین های گوشی شما مشکل یا خرابی دارد، و به دنبال یک مرکز معتبر با محصولات شیائومی که استفاده از قطعات اورجینال را در دستور کار خود دارد ما مجموعه آقای تعمیرات موبایل را به شما معرفی و پیشنهاد میکنیم. که سابقه بالایی در زمینه تعمیرات محصولات شیائومی از جمله سری نوت شیائومی را دارند.

ایراد CPU گوشی نوت 11 شیائومی

اگر شما صاحب گوشی note11 شیائومی هستید و سی پی یو گوشیتان ایراد دارد و به دنبال تعمیر آن هستید؛ مجموعه آقای تعمیرات موبایل در خدمت شما عزیزان است تا تعمیر گوشی شما را با بالاترین کیفیت و استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و حداقل زمان و هزینه برایتان رفع نماید.

فقط کافیست با استفاده از شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا در جهت مراحل و شرایط تعمیر شما را راهنمایی نمایند.

تعمیر نوت 11 شیائومی
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها