آنباکسینگ و افشای مشخصات شیائومی 13 لایت نشان می دهد که Civi 2 تغییر نام داده است! در این مطلب به بررسی مشخصات شیائومی 13 لایت میپردازیم. با ما همراه باشید.

شیائومی 13 لایت به زودی برای عرضه جهانی معرفی می شود و به نظر می رسد که یک سیوی 2 تغییر نام داده شده است. زمانیکه شیائومی در 26 فوریه روی صحنه میرود، این شرکت نه یک یا دو، بلکه سه گوشی جدید را معرفی خواهد کرد. این سه دستگاه شامل شیائومی 13، شیائومی 13 لایت و شیائومی 13 پرو خواهد بود. و یکی از آنها آنباکسینگ اولیه دارد.

جهت مشاوره و تعمیرات گوشی شیائومی خود با آقای تعمیرات موبایل در ارتباط باشید.

گوشی‌ای که خیلی زود به گوشی های مخاطبین راه پیدا کرد، شیائومی ۱۳ لایت است. گوشی‌ که به‌نظر میرسد نام تجاری جدیدی از گوشی چینی شیائومی سیوی ۲ است. یعنی اینکه مشخصات تقریبا یکسان است و چیز جدیدی وجود ندارد. ممکن است مطابق با سایر محصولات سری 13 شیائومی نباشد، اما ممکن است گزینه مقرون به صرفه‌ در بین این سه گوشی باشد.

مشخصات شیائومی 13 لایت

Xiaomi 13 Lite

در اینجا خبری از کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 نخواهد بود، این مورد اولین نشانه کاهش قیمت آن است. به جای آن، تراشه Qualcomm Snapdragon 7 Gen 1 را دارد. از نظر صفحه‌نمایش، یک AMOLED 6.55 اینچی با پشتیبانی از نرخ رفرش 120 هرتز و وضوح +FHD دارد. در بالای آن نمایشگر، یک جفت دوربین سلفی خواهید دید. یک دوربین 32 مگاپیکسلی عریض و یک دوربین 32 مگاپیکسلی فوق عریض برای موارد بیشتر.

در پشت، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک دوربین فوق عریض 20 مگاپیکسلی وجود دارد. یک شوتر 2 مگاپیکسلی عکس های ماکرو را مدیریت می کند. در ادامه مشخصات، یک باتری 4500 با ظرفیت شارژ 67 وات و یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش برای بیومتریک وجود دارد. در کل گوشی بدی نیست. زمانی که شیائومی در کنگره جهانی موبایل 2023 از تمامی سری گوشی های شیائومی 13 خود رونمایی کرد، به این مشخصات اضافه خواهیم کرد.

بخوانید  طراحی گوشی شیائومی 12

مشخصات گوشی شیائومی 13 لایت
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها