آیا شما هم به دنبال تعمیر ایرپاد خود هستید؟ ایرپادها و هندزفری های بلوتوثی هم همانند گوشی های هوشمند خراب میشوند و نیازمند تعمیر هستند. در این مطلب به بررسی مشکلات و خرابی ها و تعمیرات ایرپاد ها در تهران و سایر شهرها میپردازیم.

انجام تمامی تعمیرات موبایل های اپل و لوازم جانبی آن از جمله ایرپاد در مرکز اقای تعمیرات موبایل.

برند خاص اپل همزمان با رونمایی آیفون سری 7 که برای آن جای جک هدفون طراحی نکرده بود، و به این خاطر بحث های زیادی به راه افتاد؛ سپس اولین سری ایرپاد های خود را رونمایی و طرفداران خود را ذوق زده کرد. و در سالهای بعد مدل های پیشرفته تر و با کیفیت بهتر ایرپاد به بازار روانه شد که انواع مختلفی دارد. برخی مدلها شامل :

Air Pods؛  ایرپاد 2،  ایرپاد 3، و Air Pods pro است.

تعمیرات ایرپاد در تهران

تعمیرات ایرپاد در تهران

تعمیر ایرپاد یک کار بسیار حساس؛ پیچیده و سخت است چرا که از قطعات و وسایل بسیار ریزی تشکیل شده و کار با آن از حساسیت بالایی برخوردار است. ایرپادها و هندزفری های بلوتوثی هم همانند گوشی های هوشمند خراب میشوند و نیازمند تعمیر هستند. این کار مستلزم سابقه و مهارت و استفاده از قطعات صد درصد اورجینال میباشد. و همین امر سبب میشود که استفاده کنندگان از آن با اهمیت بالایی به دنبال مرکزی باشند که تمام خصوصیات را دارا باشد و در تعمیر ایرپاد به درد سر نیفتند.

ما به شما این نوید را میدهیم که مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه در زمینه تعمیرات موبایل برند آیفون و تعمیرات ایرپاد در تهران، با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن، ایرپاد شما را تعمیر و گارانتی مینماییم تا با خیال آسوده از آن استفاده نمایید.

بخوانید  تعمیرات موبایل در خوشاب

ایرپاد خراب قابل تعمیر است؟

برخی از استفاده کنندگان و دارندگان ایرپاد فکر میکنند که ایرپادها پس از خراب شدن دیگر درست نمیشود. و باید آنها را دور انداخت. ولی  اینگونه نیست. تمامی ایرپادها (اصلی) در صورت خراب شدن قابل تعمیر میباشند و قابل ذکر است که هک گوشی ها و کیس آن قابلیت تعمیر دارند. در موارد بسیار کم قابل تعمیر نیستند که برد گوشی یا کیس شکسته باشد. و یا آسیب بسیار جدی باشد.

کاربر عزیز توجه داشته باشید ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی تعمیرات مربوط به ایرپاد در همه ی مدلهای آن را انجام میدهیم. خرابی های ایرپاد شامل موارد بسیاری میباشد که به برخی از این خرابی ها اشاره خواهم کرد.

انواع خرابی ها و تعمیرات ایرپاد

خرید ایرپاد اورجینال

  • قطع شدن بلوتوث همه مدل ایرپادهای اصلی
  • تعویض باتری کیس
  • تعویض باتری گوشی ها
  • رفع ایراد خاموشی
  • تعویض اسپیکر ها
  • تعویض میکروفون
  • جابجایی و تعویض درب کیس
  • تعویض سوکت شارژ کیس
  • قطع شدن سنسورها
  • نویز افتادن هنگام مکالمه
  • نرفتن صدا در ایرپادهای اصلی
  • آبخوردگی و یا ضربه خوردگی

ایرادات دیگری که ممکن است برای ایرپادهای شما عزیزان به وجود آید را تکنسین های متخصص تیم آقای تعمیرات موبایل برای شما عزیزان رفع می نمایند. و در صورت آسیب دیدگی جدی برد و یا شکستن آن، امکان تعویض برد دستگاه مورد نظر وجود دارد. و در صورت مقرون به صرفه بودن و پس از اعلام قیمت و تایید مشتری؛ همکاران ما برای شما این کار را انجام خواهند داد.

حتی در برخی موارد در صورت عدم تعمیر ایرپاد به طور مثال یک گوشی ایرپاد و به دلیل مقرون به صرفه نبودن از نظر مشتری، همکاران ما پیشنهاد خرید تک گوشی خراب ایرپاد شما را میدهند که میتوانند با خرید یگ گوشی ایرپاد خود را به چرخه استفاده برگردانند.

بخوانید  تاریخ عرضه اپل واچ سری 9 چه زمانی است؟

البته لازم به ذکر است که برخی موارد به عنوان مثال ضعیف شدن صدا شاید نیاز به تعمیر نباشد، کافیست قبل از مراجعه به تعمیرگاه، با مسواک قسمت خروجی صدا را تمیز و تست کنید. امکان دارد مشکل رفع شود و در صورت رفع نشدن مشکل به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید.

هزینه تعمیر ایرپاد

تعمیر ایرپاد

سوالی که پس از خراب شدن ایرپاد در ذهن مشتری می آید اینست که هزینه تعمیر ایرپاد چقدر است؟ و در پاسخ باید گفت که هزینه تعمیر ایرپاد مشخص نیست و وابسته به دلایل بسیاری است. بسته به نوع ایرپاد و نوع خرابی قطعه و میزان آسیب دیدگی آن و دلایل دیگر میشود هزینه آن را اعلام نمود.

ولی ما این نوید را به شما عزیزان میدهیم که همکاران ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل پس از بررسی و عیب یابی دستگاه شما؛ قیمت تعمیر را اعلام نموده و در صورت تایید از طرف مشتری به تعمیر آن میپردازند. و در صورت عدم تایید بدون دریافت هیچگونه هزینه (بابت عیب یابی) دستگاه عودت داده خواهد شد. در صورتی که نیازمند تعمیرات ایرپاد در تهران هستید با  تعمیرکاران ما تماس بگیرید.

تعویض باتری گوشی و یا کیس ایرپاد

تعویض باتری ایرپاد

با توجه به استفاده مداوم از ایرپاد و با مرور زمان، باتری کیس و گوشی های ایرپادها همانند گوشی های هوشمند که پس از مدتی نیازمند تعویض است ضعیف میشوند. و باید تعویض شوند تا به روال عادی استفاده برگردند. و نکته مهم این است که باید به مرکزی معتبر مراجعه نمایید که باتری های آن دارای گارانتی باشند.

تمامی باتری های ایرپاد مجموعه آقای تعمیرات موبایل دارای گارانتی سه ماهه است و شما میتوانید باخیال راحت از آنها استفاده نمایید.

تعمیر قطع شدن بلوتوث ایرپاد

در برخی موارد ایرپاد شما با مشکل قطع شدن نابهنگام بلوتوث مواجه میشود و گاهی پس از قطع شدن دیگر متصل نمیشود. و یا به برخی گوشی ها متصل میشود و به برخی دیگر نمیشود. هیچ جای نگرانی نیست ما این ایراد را در کمترین زمان ممکن برای شما رفع خواهیم نمود.

بخوانید  تاریخ انتشار IOS 18

تعویض اسپیکر ایرپاد

تعویض اسپیکر ایرپاد

گاهی موارد پس از ضربه خوردگی و یا نفوذ آب باعث میشود صدا، موزیک یا صدای طرف مقابل در حال مکالمه، نیاید و یا بد بیاید. در این صورت ایراد از  اسپیکرهای ایرپاد است. که با تعویض آنها و نصب اسپیکرهای اورجینال دستگاه ب روال عادی برمیگردد.

تعویض میکروفون

یکی از قابلیتهای ایرپادها، علاوه بر شنیدن موزیک استفاده برای مکالمه میباشد و گاهی اوقات صدای شما برای طرف مقابل نمیرود که این دلیل بر خرابی میکروفون ایرپاد شما است. و باید این قطعه بسیار کوچک و حساس تعویض شود. و انجام این تعویض نیازمند متخصص بسیار حرفه ای و کاربلد میباشد.

آبخوردگی ایرپاد

آبخوردگی و یا نفوذ مایعات در کیس یا گوشی های ایرپاد، از جمله مشکلاتی است که ممکن است برای ایرپاد بوجود بیاید. و مهمترین کار در اولین فرصت دستگاه را به یک مرکز معتبر سپرده تا سرویسهای اولیه را انجام بدهند. و چنانچه آبخوردگی تبدیل به سولفات شده باشد آن قسمتها را تمیز و در صورت خرابی عیب یابی و تعمیر نمایند.

ضربه خوردگی ایرپاد

یکی دیگر از اتفاقاتی که نیازمند تعمیرات ایرپاد است، افتادن ایرپاد از دست یا از گوش در حین حرکت است. و باعث صدمات جدی میشود و در این مورد چنانچه برد دستگاه بشکند دیگر تعمیر آن تقریبا غیر ممکن میشود.

برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها