در این مطلب به بررسی بهترین ساعتهای هوشمند 2021 میپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید انواع لوازم جانبی تلفن همراه از فروشگاه آنلاین مرکز اقای تعمیرات موبایل.

بهترین ساعتهای هوشمند 2021

1: سامسونگ گلکسی Watch4 کلاسیک

نسخه کلاسیک سامسونگ گلکسی واچ 4 با قاب چرخشی خود روح واقعی سری گلکسی واچ سامسونگ (که قبلاً Gear نامیده می شد) را حمل می کند. Watch4 استاندارد این را ندارد و در نتیجه ناوبری آسیب می بیند. تغییر به Wear OS برخی از ویژگی های بسیار جالب را برای دارندگان تلفن های غیرسامسونگ نیز باز کرده است، زیرا عملکرد ECG و خواندن فشار خون منحصر به گوشی های سامسونگ بود.

اکنون برای همه در دسترس است و حتی دارای معیارهای ترکیب بدن است که به اندازه تجهیزات حرفه ای دقیق نیست، اما برای جمعیت عمومی به اندازه کافی خوب است تا پیشرفت چربی بدن و توده بدون چربی خود را در طول زمان پیگیری کنند. همچنین شایان ذکر است که سری Galaxy Watch4 اولین نمونه از مجموعه سامسونگ است که از Google Pay پشتیبانی می کند.

قبلاً فقط با Samsung Pay سازگار بود و فقط در صورت داشتن دستگاه سامسونگ. اکنون همه می‌توانند از Google Pay در ساعت گلکسی بهره ببرند. ویژگی‌های دیگری مانند OLED روشن، مدیریت اعلانات در کلاس، بلندگو برای تماس و کیفیت ساخت عالی برای یک ساعت هوشمند رده بالا در این واچ وجود دارد..

2: اپل واچ سری 7

مهم نیست که طرفدار اپل هستید یا نه، این شرکت یکی از بهترین ساعت های هوشمند موجود در بازار و بدون شک بهترین آن ها را برای کاربران iOS می سازد. شما همچنین می توانید از آن با تلفن هوشمند اندرویدی خود استفاده کنید، اما این تجربه کاملاً مشابه استفاده در آیفون نیست. جدا از ساختار بادوام تر (از جمله شیشه بالایی) و نمایشگر بزرگتر با حاشیه های کوچکتر، در دو نسل گذشته تغییر زیادی نکرده است. عملکرد ECG و تاج نمادین کناری برای ناوبری وجود دارد.

بخوانید  مشخصات احتمالی watchOS 9

بهترین ساعت های هوشمند سال 2021

با نمایشگر 20 درصد بزرگتر، ساعت جدید از یک رابط کاربری بازطراحی شده بهره می برد که بهتر با اندازه جدید مطابقت دارد. صفحه نمایش بهتر اعلان ها و صفحه کلید QWERTY برای پاسخ های سریع تنها دو نمونه هستند. وقتی صحبت از باتری به میان می‌آید، دوام کمتر از 24 ساعت با یک بار شارژ، چندان قابل توجه نیست، اما حداقل زمان شارژ به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. بهترین ساعتهای هوشمند 2021

در هر صورت، اگر کاربر iOS هستید و به دنبال بهترین ادغام ممکن هستید، Watch Series 7 بهترین گزینه شما در سال 2021 است.

3: Huawei Watch 3 و 3 Pro

Huawei Watch 3 و 3 Pro اولین ساعت های هوشمند هواوی با سیستم عامل مناسب از سال 2018 و HarmonyOS 2.0 هستند. یعنی می تواند از برنامه های مستقل و عملکرد گسترده تر در مورد ردیابی تناسب اندام پشتیبانی کند. این دو دستگاه مجموعه ویژگی ها و سخت افزار مشابهی را همراه با پشتیبانی از طیف گسترده ای از فعالیت های ورزشی و ویژگی های ردیابی از جمله دماسنج و سنسور SpO2 ارائه می دهند. مدل Pro با قیمت بالاتر در اتیار شما قرار خواهد گرفت.

4: Huawei Watch GT 3

در حالی که سری GT در چند سال گذشته اصلی‌ترین و پرچم‌دار ساعت‌های هوشمند هوآوی بودند، اکنون به لاین ثانویه این شرکت تبدیل شده‌اند، زیرا ساعت‌های GT فاقد حس برتر و اتصال گسترده‌تر سری Watch 3 هستند. محبوبیت Watch GT 3 از ساختار خوب و قیمت مناسب آن به خصوص در مقایسه با Watch 3 و 3 Pro ناشی می شود. مخصوصا اینکه بیشتر قابلیت‌ها و حسگرهای ردیابی تناسب اندام در آن وجود دارد.

بخوانید  بررسی شیائومی واچ 2 پرو

5: Amazfit GTR 3 Pro

Amazfit یکی از مارک های مورد علاقه افراد برای ساعت های هوشمند به دلیل عمر باتری فوق العاده آن است. بنابراین Amazfit GTR 3 یک ساعت عالی برای هر کسی است که به دنبال ظاهر سبک، کلاسیک، حسگرهای ردیابی (از جمله GPS) و اعلان‌های گوشی هوشمند با عمر باتری که می‌تواند به راحتی بیش از دو هفته طول بکشد.

و از آنجایی که Wear OS یا هر سیستم‌عامل اختصاصی دیگری را اجرا نمی‌کند، سخت‌افزار مورد نیاز برای راه‌اندازی دستگاه گران نیست و به همین علت تأثیر مثبتی بر قیمت‌گذاری دارد.بهترین ساعتهای هوشمند 2021

6: Fossil Gen 6

بهترین ساعت های هوشمند سال 2021

این یکی از ساعت‌های کوچک‌تر در لیست است که در دو اندازه 42 میلی‌متری و 44 میلی‌متری ارائه می‌شود. صفحه نمایش AMOLED 1.28 اینچی کوچکتر در مقایسه با رقبا. ظاهر کلاسیک، حس premium و تمام عملکردهای یک ساعت هوشمند را   داراست.  بنابراین علیرغم ابعاد جمع و جورتر، این اسمارت واچ رقبا را رها نمی کند. همچنین از Snapdragon Wear 4100+ SoC Qualcomm و Wear OS گوگل استفاده می‌کند که به دلیل انتخاب گسترده برنامه‌های مستقلی که از آن پشتیبانی می‌کنند، بسیار مطلوب است. Spotify، YouTube Music و Nike Run Club تنها چند نمونه از این موارد هستند.

7: Mobvoi TicWatch E3 و Pro 3

ساده، مقرون به صرفه و کاربردی. Mobvoi TicWatch E3 و Pro 3 هر دو ساعت‌های هوشمندی هستند که بر روی Snapdragon Wear 4100 و Wear OS اجرا می‌شوند. پشتیبانی از برنامه های مستقل و همچنین مجموعه کامل حسگرها از جمله سنسور SpO2 و GPS وجود دارد. حتی نسخه Pro قیمت خیلی بالاتری ندارد. . با بدنه فولادی ضد زنگ، باتری بسیار بزرگتر و در اندازه 47 میلی متری با پنل AMOLED 1.4 اینچی، ساخت بهتری خواهید داشت. از لحاظ ابعاد کمی بزرگ است.

بخوانید  تاریخ عرضه اپل واچ سری 9 چه زمانی است؟

آقای تعمیرات موبایل

آخرین اخبار و مقالات معتبر و به روز درباره گوشی های اپل و سامسونگ و هواوی و سایر برند های معتبر دردنیا در زمینه موبایل از سایت اقای تعمیر باخبر شوید. همچنین اگر گوشی شما نیاز به تعمیر دارد و وقت مراجعه حضوری به نمایندگی های تعمیر گوشی را ندارید، این مرکز توانایی تعمیر انواع برندهای موبایل را داشته که به چند مورد آن اشاره می کنیم:
بهترین ساعتهای هوشمند 2021

  • تعمیر گوشی سامسونگ 
  •  تعمیر گوشی آیفون
  •  گوشی هواوی
  •   گوشی اچ تی سی
  •  تعمیر گوشی سونی
  •  تعمیر گوشی ال جی
  • گوشی شیائومی
  •  گوشی نوکیا
  •  تعمیر گوشی بلک بری
  • و …

مشتریان ما کار با ما را دوست دارند زیرا:

ما سالها تجربه تعمیر انواع گوشی همراه را داریم.
همیشه قابل اعتماد و وقت شناس هستیم.
تکنسین های ما تعمیرات دقیق انجام میدهند.
خدمات ما به مشتریان اولویت اصلی ماست.

بهترین ساعتهای هوشمند 2021
منبع: به گزارش از جی اس ام ارنا.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها