شیائومی به سراغ Wear OS گوگل برای Watch 2 Pro رفت و یک ساعت هوشمند زیبا را ساخت. که آماده رقابت با Galaxy Watch6 Classic سامسونگ است. در این مطلب به بررسی مشخصات شیائومی واچ 2 پرو خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

علاوه بر این، ساعت شیائومی 270 یورو برای مدل بلوتوث و 330 یورو برای ساعت LTE آماده است. ساعت سامسونگ از مرز 400 یورو عبور می کند. شما این ساعت را در رنگ مشکی با بند نقره ای با بند چرمی و شارژر بی سیم اختصاصی شیائومی دریافت میکنید.

همچنین میتوانید جهت تعمیر ساعت هوشمند خود از تعمیرکاران حرفه ای در مجموعه آقای تعمیرات موبایل کمک بگیرید.

مشخصات شیائومی واچ 2 پرو

مشخصات شیائومی واچ 2 پرو

شیائومی واچ 2 پرو دارای صفحه نمایش OLED استاندارد 1.43 اینچی با وضوح 466×466 پیکسل با حداکثر 600 نیت است. در یک محفظه 46 میلی متری بسته بندی است. شیائومی با جدیدترین چیپست 4 نانومتری کوالکام اسنپدراگون W5 Plus عرضه شد. به این معنی که Watch 2 Pro برای چند به روز رسانی سیستم عامل خوب است. همچنین روان و سریع اجرا می شود.

یک تاج چرخشی که توسط دو دکمه در سمت راست ساعت قرار دارد وجود دارد. چرخش تاج بسیار صاف است و به راحتی می توان به آن عادت کرد. با ضربه زدن روی آن، شبکه برنامه ظاهر می شود و با پیمایش بالا و پایین، شبکه مطابق با آن حرکت می کند. این به همان خوبی است که ناوبری یک ساعت، خارج از قاب چرخان سامسونگ.

شیائومی، Watch 2 Pro را با یک سنسور دمای پوست، یک سنسور ترکیب بدن که تاکنون فقط در سری Galaxy Watch موجود بود. و یک GPS دو فرکانس، شبیه به ساعت‌های گران‌قیمت گارمین، بسته‌بندی کرد.

بخوانید  مشخصات احتمالی watchOS 9

در نهایت، Watch 2 Pro دارای یک باتری قدرتمند 495 میلی آمپر ساعتی است. که 70 میلی آمپر ساعت بزرگتر از باتری گلکسی Watch6 کلاسیک است. Watch 2 Pro می تواند تا 65 ساعت با یک بار شارژ در حالت فقط بلوتوث کار کند. که برای دستگاه Wear OS قابل توجه است.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها