برندگان و بازندگان سامسونگ در سال 2023 کدام ها هستند؟ در این مطلب به بررسی چندین مدل از گوشی های سامسونگ که در سال 2023 عملکرد خوب و یا بدی داشتند میپردازیم. با ما همراه باشید. نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما در میان بگذارید.

سامسونگ در سال 2023 رهبر جهانی گوشی های هوشمند باقی ماند و دستگاه های پرچمدار آن عملکرد بهتری نسبت به نسل های قبلی خود داشتند. این برند در عرضه‌ ی گوشی‌های خود در سال 2023 روش مند و محتاط عمل کرد. بهبودهای معنی‌داری در محصول انجام داد و با بسته‌های پیش‌سفارش و پاداش‌هایی که نتایج مثبت را تضمین می‌کرد، بسیار مفید بود.

با این حال، این احساس وجود دارد که سامسونگ از نوآوری خودداری می کند و آن را با دستگاه های خود بیش از حد ایمن می کند. حالا بیایید نگاهی به برندگان و بازندگان سامسونگ در سال 2023 بیندازیم.

برندگان و بازندگان سامسونگ

 Galaxy A54
برنده

سامسونگ گلکسی A54

در بین برندگان و بازندگان سامسونگ 2023، دومین گوشی محبوب سال سامسونگ یک برنده واضح است. فقط به برگه علاقه در صفحه مشخصات A54 نگاه کنید. جای تعجب نیست که گلکسی A54 یک ارتقاء عالی و پرفروش جهانی بود و سری A را به مسیر خود بازگرداند.

Galaxy S23 FE
برنده

سامسونگ گلکسی S23 fe

مردم مدل های FE را دوست دارند و سال 2023 شاهد بازگشت این سری بودیم. Galaxy S23 FE دقیقاً به موقع برای فصل تعطیلات وارد شد و اولین انتخاب بسیاری از افراد اقتصادی خواهد بود. اگر در دسترس بودن جهانی را هم اضافه کنید، S23 FE یک برنده آشکار است.

بخوانید  مشخصات و نقدوبررسی گوشی honor 50 | هانر ۵۰

Galaxy S23 و S23+
بازنده

گلکسی S23+

سامسونگ گلکسی S23 و S23+ انتخاب آسانی برای هر کسی است که به دنبال یک گوشی هوشمند خوش ساخت، با ویژگی های غنی و دوست داشتنی آسان است. آنها از چیپست فوق العاده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده کردند که باعث بهبود قابل توجهی در عمر باتری شد. اما دو گوشی ساده S23 بسیار شبیه به مدل های قبلی خود هستند و این به هیچ وجه توجه طرفداران را جلب نمیکند.

Galaxy Z Fold5
بازنده

برندگان و بازندگان سامسونگ 2023

گلکسی Z Fold5 لولای تاشو مسطح و پردازنده سریع‌تری را به ارمغان آورد. خارج از این دو ارتقاء، 5 همان گوشی Z Fold4 است. در سالی که شاهد ورود گوشی های تاشو بهتری به بازار جهانی بودیم،  مانند OnePlus Open/Oppo Find N3 در میان آنها، زد فولد 5 به خوبی جواب نمی‌دهد.

Galaxy Z Flip5
برنده

برندگان و بازندگان سامسونگ 2023

در طرف دیگر سری Z، گلکسی Z Flip5 یک برنده برای سامسونگ بود. تاشو یک صفحه پوشش کاربردی اضافه کرد که تفاوت را ایجاد میکند. و Z Flip5 بهتر از Fold با رقبای خود کنار آمد. تنها رقیب واقعی Flip سامسونگ، Find N3 Flip Oppo است و حتی در دسترس بودن آن بسیار محدود است.

سری Galaxy Watch6

بازنده

سری Galaxy Watch6

در لیست برندگان و بازندگان سامسونگ 2023، یک بازنده محسوب میشود. گلکسی واچ 6 کلاسیک قاب چرخشی را بازگرداند و با کاهش حاشیه‌ها، نمایشگر را کمی بزرگ‌تر کرد. اما در غیر این صورت، Watch6 Classic شبیه Watch4 Classic دو سال پیش است. و ما هیچ پیشرفتی برای Galaxy Watch5 Pro 2022 دریافت نکردیم، که ناامیدکننده بود.

Galaxy Tablets
برنده

تبلت های سامسونگ گلکسی

سامسونگ امسال پنج تبلت شگفت‌انگیز عرضه کرد. گلکسی تب اس 9، تب اس 9 پلاس، تب S9 اولترا و تب اس 9 FE و اس 9 FE+. هر پنج مورد از قلم S پشتیبانی می‌کنند و دارای پردازنده‌های سریع و نرخ تازه‌سازی بالا و نمایشگرهایی با وضوح بالا هستند.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی تکنو Pova 4

 Samsung Galaxy S23 Ultra

برندگان و بازندگان گوشی های سامسونگ در سال 2023

بزرگترین برنده سال سامسونگ نیز پرچمدار آن است. Galaxy S23 Ultra. این بهترین گوشی سامسونگ در سال باقی مانده است، دارای قلم S است، زوم آن بسیار فراتر از حد اپتیکال هر یک از رقبای خود است. و به همان اندازه که دارای ویژگی های جذابی است، چشمگیر است. سامسونگ حفره های اندکی را که S22 Ultra داشت اصلاح کرد و S23 Ultra را به یک گوشی تقریباً عالی تبدیل کرد.

برندگان و بازندگان گوشی های سامسونگ در سال 2023
منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها