Honor X7b رسمی شد. دوربین 108 مگاپیکسلی و باتری بزرگ با قیمت 249 دلار.  در این مطلب به بررسی مشخصات آنر X7b گوشی جدید برند آنر میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های انر در مرکز اقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای با دستگاه های مجهز.

بررسی مشخصات گوشی آنر X7b

آنر X7b امروز معرفی شد. این گوشی مقرون به صرفه‌ترین گوشی این برند در سطح بین‌المللی است. اما همچنان بزرگترین باتری، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و چیپست اسنپدراگون 680 را دارد.

تراشه کوالکام فقط LTE است، به این معنی که X7b به شبکه های 4G محدود می شود. این گوشی دارای یک LCD 6.8 اینچی با وضوح 1080p و نرخ تجدید 90 هرتز است و پنل آن توسط TUV Rheinland برای نور آبی کم مورد تایید است. پنل تخت دارای یک سوراخ منفرد برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است.

سه دوربین در پشت وجود دارد که روی دو دایره بزرگ مشکی ردیف شده اند. سنسور اصلی دارای وضوح 108 مگاپیکسل است و لنز f/1.8 در جلوی آن قرار دارد. در کنار آن یک دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین اصلی 2 مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو قرار دارد.

نکته اصلی فروش Honor X7b باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است. می تواند تا 18 ساعت ویدیو، 24 ساعت مرور رسانه های اجتماعی یا 69 ساعت پخش موسیقی ارائه دهد. با آداپتور Honor SuperCharge موجود در جعبه می‌توان آن را از طریق USB-C تا حداکثر 35 وات شارژ کرد.

بررسی مشخصات گوشی آنر X7b

X7b دارای 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی است که می توان آن را از طریق اسلات کارت microSD افزایش داد. این گوشی دارای سیستم عامل MagicOS 7.2 مبتنی بر اندروید 13 است. Honor X7b در سه رنگ نقره ای ملایم، سبز زمردی و مشکی موجود است. قیمت رسمی آن 249 دلار (229 یورو) است، اما بدیهی است که از بازاری به بازار دیگر کمی متفاوت خواهد بود.

بخوانید  بررسی گوشی هوآوی نوا 10 پرو

منبع: به گزارش از gsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها