گوشی سامسونگ سری S

گوشی سامسونگ سری S چطور است؟ سامسونگ سری s از پرطرفدارترین مدل‌های بازار گوشی در کشور ایران و حتی در بقیه کشور های دیگر میباشد. ما در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب گوشی های سامسونگ سری s را از نظر های مختلف برای شما کاربران عزیز بررسی کنیم و با کلیات و جزئیات این سری گوشی بیشتر شما را آشنا کنیم.

در ادامه یا ما همراه باشید..

✓ معرفی گوشی های سامسونگ سری s

گوشی‌های این سری را ب جرات میتوان گفت همیشه از ب روز ترین نمایشگرها و پر قدرت ترین سخت‌افزارها، بهترین دوربین‌های استفاده میکند. و به همین خاطر بیشتر اوقات جزو بهترین ها قرار گرفته است. هر ساله سامسونگ بهترین و جدیدترین  تکنولوژی گوشی های هوشمند خود را در این سری در اختیار کاربران خود قرار میدهد. با توجه به پیشرفت روزانه تکنولوژی، بهترین گوشی های سری s سامسونگ در حال حاضر گوشی هایی هستند که در سال های گذشته وارد بازار گوشی شده اند.

 

پر طرفدار ترین گوشی سامسونگ سری s در بازار در حال حاضر کدام مدل است؟

گوشی سامسونگ سری های s را حتما تک تک شما عزیزان میشناسید ولی ما بهترین و پر طرفدار ترین ها رو این جا به شما معرفی خواهیم کرد. Galaxy S23 Ultra آخرین مدل سامسونگ سری s،که اوایل سال ۲۰۲۳ ب بازار رسید. اخرین مدل گوشی سامسونگ s محسوب میشود. می‌توان ثابت کرد ک سامسونگ سری s جزو بهترین گوشی ها در بازار است ک میتوانید بخرید.

از دوربین این گوشی باید گفت ک رقیب پر و پا قرص آیفون است ک ۲۰۰ مگاپیکسل کیفیت آن است و عکس هایی با وضوح بالا را برای ما ماندگار میکند. جدیدترین گوشی سامسونگ سری s به خاطر تراشه جدید Snapdragon 8 Gen 2 خیلی سریع است و بی نظیر ترین صفحه نمایشگر را میان گوشی های هوشمند را از آن خود کرده. طول عمر باتری بالاتر از ۱۳ ساعت است که پیشرفت زیادی نسبت به مدل سال گذشته ب حساب می آید.

✓ طراحی خاص و لاکچری، صفحه نمایشگر داینامیک  AMOLED 2X  با پشتیبانی از نرخ نوسازی  ۱۲۰  هرتز و  HDR10+، بیشتر از ۲۴ ساعت عمر باتری با شارژ فول کیفیت بالای دوربین؛ دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی قدرتمند، بی نقص ترین پشتیبانی نرم افزاری در بازی و تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که از نظر گرافیکی با آیفون رقابت میکند.

ناگفته نماند علاوه بر نسخه اولترا سایر اعضای خانواده این سری محبوب سامسونگ مثل اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس هم بهترین مشخصات را ارائه میکند. و از ارزش خریداری را دارد. Galaxy S22 Ultra  از بهترین مدل های گوشی سامسونگ سری s است. اس ۲۲ اولترا که بیشتر برای جایگزینی سری دوست داشتنی نوت ساخته شده، کیفیت فوق العاده ای در بیشتر زمینه‌ها دارد که بی تردید آن را تبدیل به محبوب ترین گوشی سامسونگ سری s می‌کند.

بخوانید  تعمیرات گوشی آیفون در کرج
سخت افزار و کارایی

بیشتر گوشی‌های چند سال گذشته سامسونگ، با دو ورژن وارد بازار گرمی شد. نسخه‌ی بین‌المللی یا گلوبال این گوشی به تراشه‌ی  Exynos  2200 وصل شده است که بهترین و ظریف ترین تراشه‌ ایست که سامسونگ تا ب حال ساخته است. هر یک از این چیپست‌ها از بهترین تراشه‌های جهان ب حساب می آید. ولی حقیقت این است که وقتی حرف از ماندگاری میشود تراشه‌های اسنپدراگون همچنان زبان زدتر از اگزینو هستن . اگزینوس امسال پیشرفت اشکاری در زمینه داغ کردن بسیار کم و ماندگاری بالا داشته است.

در بقیه زمینه‌ها نیز این گوشی پرچمداری شایسته برای سامسونگ سری s ب حساب می اید. در قسمت صفحه نمایشگر میبینیم ک پنل جذاب   Dynamic AMOLED  2X  وجود دارد که سایزی ۶.۸ اینچی دارد و علاوه بر رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی، از بیشتر قابلیت‌های پرطرفدار و مهم‌تر از همه قلم S-Pen معروف سری نوت، برخوردار است.

خیلی از مخاطبان به این اعتقاد دارند ک این گوشی در واقع سری جدید نوت است و تنها تغییر نام داده تا در خانواده S بنشیند. به هرحال این گوشی سامسونگ سری s بی نظیر است. صفحه نمایشگر بی نقص که یکی از بالاترین نور را در بین گوشی‌های هوشمند دارد با گوریلاگلس ویکتوس پلاس نگه داری می‌شود.

اگر ب دنبال گوشی سامسونگ با تنوع لنز و وضوح عالی برای عکس گرفتن هستید با خریدن آخرین مدل گوشی سامسونگ سری s برای همیشه خودتان را اسوده خاطر کنید. ۴ لنز واید، تله فوتو، اولتراواید و پریسکوپ تله فوتو دارد. نقطه خوب دوربین این گوشی، سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی آن است.این سری جدید از باتری خوب ۵۰۰۰ میلی‌آمپری و فست شارژ ۴۵ واتی برخوردار است.

سامسونگ گلکسی سری S

گلکسی S22 پلاس

گوشی بعدی که عالی است Galaxy S22 Plus است. این گوشی سامسونگ، سری s بعد از نسخه اولترا، بهترین گزینه برای خرید میباشد. پنل نمایشگر گوشی s22 پلاس از مدل Dynamic AMOLED 2X است و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی آن بهبود میبخشد. ک بازی‌های سرگرم کننده آن بسار راحت تر از همیشه نمایش داده خواهد شد..

از نظر دوربین نیز لنزهای سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی بسیار شگفت انگیزی برای رونمایی دارد و در لیست دگزومارک به عنوان دومین گوشی برتر سامسونگ قرار دارد به خاطر کیفیت بالایی ک در زمینه گرفتن عکس دارد. چه چیزی بهتر از اینکه لحظه های قشنگتان را با کیفیت بالا ثبت و ماندگار کنید.

ناگفته نماند این مدل نمایشگر و سخت افزاری شبیه به 23 اولتراs سامسونگ دارد و در بطن آن تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ استفاده شده است.
فریم آلومینیومیست و هر یک از پنل آن با گوریلاگلس ویکتوس پلاس حفاظت می‌شوند. تا علاوه بر ماندگاری بالا در مقابل یک سری از ضربه های شدید، هنگام کار با آن حس پرمیوم و لوکس بودن به شما منتقل شود. این گوشی از جمله مدل‌هایست که بهترین کیفیت ساخت را دارد.

بخوانید  آموزش تعویض باتری تبلت tab a سامسونگ

ممکن است برایتان این سوال پیش بیاید ک چرا با وجود آپشن هایی که داره طراحی شبیه به نسخه پایه “Galaxy S22” است و چرا در لیست سری جدید سامسونگ ها جای نگرفته است ؟ ما در این مقاله ویژگی های برتر گوشی ها رو عنوان میکنیم و قیمت گوشی مد نظر ما نیست و  ملاک های مهم تر و اصلی تری را بررسی میکنیم.
به عنوان مثال نمونه بارز آن باتری و فست شارژ بهتر آن است ک نسبت ب گوشی های دیگر ک قطعاً نوع محبوب تر و ایده‌آل‌تری برای عموم کاربران است برتری دارد.

سایر گوشی های جدید سامسونگ سری S

Galaxy S21FE 5G

این دستگاه که یکی از میان ردها محسوب میشود و نسبتا با استقبال خوبی هم مواجه شده است با صفحه نمایشی که دارد میشود گفت با رده بالاهای خود برابری میکند. پنل Dynamic AMOLED 2X نصب شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و گوریلاگلس ویکتوس دارد. ناگفته نماند که داشتن گواهی IP68 که بالاترین استاندارد ضدآب است را داراست. حتی فریم آلومینیومی این مدل، کیفیت ساخت بالای آن را نمایان میکند

از بی نظیر ترین قسمت های این گوشی لنزهای سه‌گانه آن است که ۱۲ مگاپیکسلی است اما آن را دست کم نگیرید. چرا که از اکثر لنزهای ۶۴ و حتی ۱۰۸ مگاپیکسلی بازار، کیفیت بهتری دارند و این موضوع را مدیون پردازش قدرتمند تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ است.

پرچمدار به روز سامسونگ انرژی خود را از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپری تأمین می‌کند که استفاده درست از آن ،موجب خوشنودی شما میشود. و با فست شارژ ۲۵ واتی تنها در نیم ساعت از ۰ به ۵۰ درصد خواهد رسید. این گوشی به بهترین ویژگی‌ها در این خانواده نیز شکل گرفته. این شرکت برای اقتصادی کردن قیمت نهایی این گوشی قسمت‌هایی از قطعات گوشی را ضعیف تر کرده است.

طراحی و کیفیت ساخت

به عنوان مثال پنل پشت را پلاستیکی طراحی کرده و لنز پریسکوپ تله فوتو یا سنسورهای ۱۰۸ مگاپیکسلی را حذف کرده است. و اما این راهم عنوان کنیم ک این گوشی قابلیت این را دارد ک بی نظیر ترین تراشه سال گذشته یعنی Exynos 2100 است که قادر به اجرای تمامی بازی‌های گرافیکی به روز دنیا را با بالاترین کیفیت دارد. و نسبت به بهترین های سامسونگ کمتر داغ میکند.

گلکسی اس ۲۲ و ۲۳ اولترا گوشی های سامسونگ سری s از ان دسته گوشی هایی هستن ک از دوربین های با کیفیتی برخوردارند. دوربین اس ۲۳ اولترا با کسب امتیاز ۱۴۰ در دگزومارک توانسته رتبه ۱۳ را کسب کند. بالاترین رتبه از میان گوشی‌های سامسونگ متعلق به « S23 ultra و S22 ultra» مهم ترین ویژگی های دوربین این دو مدل موارد زیر هستند:

بخوانید  گوشی Redmi 8A

ویژگی های زوم صوتی کارآمد و کم شدن نویز باد، کارکرد خوب در بیشتر شرایط نوری. زوم کردن فعال وخودکار بسیار خوب در عکس و فیلم، دست شما را باز میگذارد تا در اکثر شرایط نوری لحظات را ثبت کنید. عملکرد همیشگی دوربین در همه ویژگی‌ها، آن را به یک دوربین بی نظیر برای ثبت لحظه ها تبدیل می‌کند.

کار کرد زوم تله بسیار بالا در مسافت‌های دور، پخش صدای خوب هم با بلندگوهای داخلی و هم با میکروفون. به طور کلی تجربه ثابت کرده ویدیو های بسیار زیبا و با کیفیت را تحویل ما میدهد.

گوشی سامسونگ سری S

“لنز های دوربین اصـــــلی و چهـارگانه اس۲۲ اولترا شامل”

✓لنز بالا عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌ی ۱۲۰ درجه
✓لنز اصلی از مدل واید با قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسل و مزایایی مثل زوم کردن خودکار و لرزشگیر تصویر اپتیکال.

✓سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با قدرت زوم اپتیکال ۳ برابری

✓لنز پریسکوپ تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با فاصله‌ی کانونی ۲۳۰ میلی‌متر و دهانه‌ی دیافراگم f/4.9 و قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری، همچنین حمایت از فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر اپتیکال

” از آپشن های شگفت انگیزی که باعث شده این برند، به عنوان بهترین بالاترین قدرتمند ترین گوشی سامسونگ s از نظر کیفیت دوربین تیک بخورد. می‌توان به موارد زیر اشاره کرد “

✓گوناگونی لنز عالی
✓ب نمایش گذاشتن رنگ فوق‌العاده

✓محدوده‌ی دینامیکی بزرگ
✓کنترل نویز فاقد مشکل

✓ در پشت این دوربین فوق‌العاده، پردازنده‌ی اگزینوس ۲۲۰۰ وجود دارد، که پردازش شگفتی روی تصاویر دارد و به بهترین شکل از دوربین حمایت می‌کند.

✓اکسپوژر بسیار خوب و جزئیات بسیار عالی در ثبت عکس‌هایی با نور فلش.

✓ضبط ویدئو با نویز بسیار پایین در اغلب شرایط، به همراه نمایش رنگ‌ عالی و دقیق و کامل کننده‌ی بسیار خوب برای ثبت ویدیو های استاتیک دستی

تعمیرات گوشیهای سری S سامسونگ

تعمیرات تمامی مدلهای سری S سامسونگ در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با استفاده از قطعات اورجینال و با کمترین هزینه و حداقل زمان ممکن صورت میپذیرد. و تعمیر آن هم برای شما عزیزان گارانتی میشود. و تمامی باتری های سری اس موجود بوده و با گارانتی 6 ماهه است تا با خیالی آسوده به استفاده از آن بپردازید.

چنانچه نیازمند تعمیرات در محل هستید میتوانید از طریق پرتال موجود در سایت یا شماره های موجود با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا تکنسین مربوطه را جهت تعمیر دستگاهتان به محل شما ارسال نمایید.

پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل را دنبال نمایید تا از تازه ترین اخبار دنیای تکنولوژی مطلع شوید.

 

چنانچه نیازمند راهنمایی و یا مشاوره در رابطه با تعمیر دستگاه خود هستید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید.

02188904324    _____         09359941394         ____     09129361689

سپاس از نویسنده مقاله سرکار خانم جغتایی

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها