مشکل قطع شدن آنتن نوت 12 شیائومی

یکی از پرفروش ترین گوشی های شیائومی که فروش بسیار بالایی داشته است و همچنان هم در بازار موجود و در حال شکستن رکورد فروش خود است، گوشی نوت 12 شیائومی است. که نسبت به مشخصات و امکانات و طراحی جذابی که دارد، بسیار گوشی خوش قیمتی است. اما یکی از مشکلات و باگهای این دستگاه در برخی موارد مشکل قطع شدن آنتن نوت 12 شیائومی است که  پس از رفتن  آنتن دستگاه قطع شده و تماس قطع میشود.

و دارندگان این سری از وجود این باگ خبر میدهند و مجموعه ما هم از این مورد خرابی و ایراد برای این مدل بسیار داشته ایم. اگر شما دارنده گوشی شیائومی نوت 12 هستید و با این مشکل مواجه شده است هیچ نگران نباشید. ما در خدمت شما عزیزان هستیم تا ایراد و خرابی آنتن دستگاهتان را با حداقل هزینه و با استفاده از قطعات 100% اورجینال برایتان رفع مینماییم.

همچنین ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل دستگاهتان را به چرخه استفاده برمیگردانیم پس نگران نباشید فقط کافیست از طریق شمارهای موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شمارا راهنمایی نمایند.

 

 

 

دیگر خدمات چه برندهای دیگری جز شیاومی در مرکز تعمیرات موبایل آقای تعمیرات موبایل صورت میپذیرد؟

تعمیرات موبایل اوپوو

تعمیرات موبایل موتورولا
موبایل ریلمی
و تعمیرات موبایل وانپلاس
تعمیرات ریلمی
موبایل هواوی
تعمیرات موبایل سامسونگ
و تعمیرات موبایل اپل
موبایل نوکیا
تعمیرات موبایل اچ تی سی
موبایل آنر

قطع شدن آنتن نوت 12 شیائومی

تعمیرات در محل
چنانچه جهت تعمیر دستگاه خود وقت حضور در محل ما را ندارید و یا حوصله ترافیک تهران را ندارید؛ میتوانید از طریق پروتال مربوطه فرم را تکمیل نمایید. و یا با همکاران ما تماس حاصل نمایید. تا تکنسین مربوطه را جهت تعمیر دستگاهتان به محل شما فرستاده و تعمیر دستگاهتان را در حضور خودتان انجام دهند.

بخوانید  تعمیرات موبایل در منطقه ستارخان تهران

پیج اینستاگرام مارا دنبال نمایید و از تازه ترین اخبار دنیای موبایل  و تکنولوژی مطلع شوید.

 

شما میتوانید جهت مشاوره و یا استعلام قیمت تعمیر دستگاه خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.
09197374015       _        09359941394     _                02166172159

 

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها