اگر شماهم گوشی redmi note12 دارید و با مشکل مواجه شده است و به دنبال رفع ایراد و تعمیرات ردمی نوت 12 خود هستید. در این مطلب با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی ردمی نوت شیائومی در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تکنسین حرفه ای در کمترین زمان و با بهترین قطعات موجود در بازار.

مشخصات redmi note12

یکی از گوشیهای سری نوت شیائومی که پس از عرضه بسیار مورد پسند قرار گرفت و جز گوشی های پرفروش بازار قرار گرفت redmi note12 شیائومی است. که مشخصات خوب و قیمت مناسب آن دلیلی بر پرطرفدار بودن و پر فروش بودن آن است .

گوشی redmi note12 که با وزن 188 گرمی و درسه نسخه   128GB 4GB RAM؛ 128GB 6GB RAM ؛ 128GB 8GB RAM ؛   256GB 8GB RAM  به بازار عرضه شد. و قابلیت پشتیبانی از دوسیم کارت را داراست. این دستگاه در سه رنگ آبی، سفید و مشکی  وجود دارد که cpu آن هشت هسته ای است و اندروید آن 12. 13میباشد.

دوربین پشت آن دوگانه است که 48 و 2 مگاپیکسلی است. و دوربین سلفی آن تک لنز 8 مگاپیکسلی است. ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر میباشد و از شارژر 33 واتی استفاده میکند. صفحه نمایش این دستگاه از نوع amoled میباشد که از کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالایی برخوردار است. قابل ذکر است که این دستگاه در حال حاضر (شهریور 1402) در بازار موجود میباشد.

تعمیرات تخصصی گوشی ردمی نوت 12

تعمیرات تخصصی گوشی ردمی نوت 12

اگر به دنبال تتعمیر و رفع ایراد گوشی ردمی نوت 12 خود هستید، به مدت 10دقیقه وقت بزارید و تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و پاسخ  بسیاری از سوالاتی که در رابطه با تعمیر گوشی در ذهن دارید را خواهید فهمید. همچنین بطور کلی در رابطه با تعمیر گوشیتان اطلاعات بسیاری کسب خواهید نمود که کمکتان خواهد کرد پس در ادامه با ما باشید.

بخوانید  بررسی گوشی پوکو X3 GT شیائومی

تعویض ال سی دی redmi note 12

redmi note12 دارای صفحه نمایش از جنس amoled  است. و بر اثر ضربه خوردن و افتادن و یا نفوذ مایعات به صفحه نمایش باعث رفتن یا لکه دار شدن تصویر یا خطدار شدن ال سی دی میشود. که باید ال سی دی را تعویض کنید. متاسفانه صفحه نمایش این مدل به دلیل بالا بودن کیفیت تصویر قیمت نسبتا بالایی دارد.

لازم به ذکر است که از اصلی (اورجینال) بودن ال سی دی  نصب شده بر روی گوشی redmi note12 خود اطمینان حاصل کنید. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل صفحه نمایش های گوشی redmi note12 را با ضمانت 100% اورجینال بودن، در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهیم. (البته گاهی به خواست مشتری غیر اورجینال نصب میشود).

مشکل باتری redmi note 12

گوشی redmi note12 دارای باتری با ظرفیت 5000  میلی آمپری است که به مرور زمان مثل باتری دیگر گوشی ها، باتری این گوشی هم نیازمند تعویض است. باتری گوشی از مواردی است که اگر ضعیف شود، به سرعت شارژ خالی میکند و بسیار عذاب آور است. و نکته ای مهم  در هنگام تعویض باتری گوشی redmi note12 این است که به اصلی بودن و دارای گارانتی بودن آن دقت کنید.

ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل تمامی باتری ها را 6 ماه گارانتی نموده و اورجینال100% بودن آن را در فاکتور قید مینماییم.

تعمیر هارد گوشی redmi note 12

هارد گوشی redmi note12  برخی مواقع به دلایل متعدد همچون ضربه خوردگی یا آب خوردگی ایراد پیدا میکند. گاهی اوقات هم بدون آبخوردگی یا ضربه خوردگی آسیب میبیند و نیاز به تعمیر دارد. اگر  استفاده از قطعات اورجینال برایتان مهم است ما تضمین بکارگیری قطعات اورجینال را به شما میدهیم. و تعمیر صورت گرفته را برایتان گارانتی مینماییم، تا با خیالی آسوده به استفاده از دستگاه خود بپردازید.

بخوانید  به زودی شاهد معرفی می بند 5 شیائومی خواهیم بود

فقط کافیست با شماره های موجود در سایت آقای تعمیرات موبایل با همکاران ما تماس گرفته تا همکاران ما روند و مراحل تعمیر دستگاه را برایتان توضیح دهند.

ایراد CPU گوشی ردمی نوت 12

ایراد CPU گوشی ردمی نوت 12

خرابی CPU در گوشی redmi note12 برابر است با خاموش شدن گوشی! و تا cpu تعمیر نشود به هیچ عنوان گوشی روشن نمیشود. اینکار نیازمند تخصص و مهارت و همچنین سابقه بالایی است. اگر گوشی redmi note12 تان با مشکل cpu مواجه شده باید در نظر داشته باشید که این تعمیر حساس را به یک مرکز معتبر ارائه دهید. چرا که استفاده از قطعات اورجینال و داشتن متخصصین و سابقه کاری بسیار مهم است و در غیر اینصورت امکان برگشت ایراد و هزینه مجدد بالاست.

خاموش شدن ناگهانی گوشی

خاموش شدن گوشی دلایل بسیار زیادی دارد. یکی ایراد هارد و دیگری ایراد سی پی یو میباشد. و دلایل متعدد دیگری هم مانند نداشتن شارژ، خرابی دکمه پاور دارد. در برخی موارد به دلیل اتصالی در قسمتهای مختلف برد گوشی خاموش میشود و دیگر روشن نمیشود. و گاهی بر اثر آبخوردگی و وجود سولفات مسیرهای روی برد قطع میشود.

مطلب مهم در زمان تعمیر این ایراد اینست که باید گوشی را به یک مرکز تخصصی جهت تعمیر ارائه دهید که تعمیر صورت گرفته را گارانتی نمایند. تا در صورت ایراد مجدد، متحمل هزینه ی دوباره نشوید. ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل، تعمیر مورد نظر بر روی گوشی redmi note12 شما را گارانتی مینماییم.

مشکل آنتن دهی ردمی نوت 12

اگر گوشی شما با مشکل عدم یا ضعیف بودن آنتن دهی و قطع و وصلی آنتن مواجه است، نگران نباشید. همکاران ما دستگاه شما را ابتدا از قسمت نرم افزاری آنتن و در صورت اینکه ایراد نرم افزاری نباشد قسمت سخت افزار دستگاهتان را بررسی و ایراد را برایتان رفع نموده و تعمیر صورت گرفته را برایتان گارانتی مینمایند.

بخوانید  گوشی شیائومی Poco phone

مشکل دیر شارژ شدن redmi note12

مشکل دیر شارژ شدن redmi note12

قابلیت فست شارژ redmi note12 یکی از موارد بسیار مهم و خوبی است که دارندگان آن بسیار از این قابلیت راضی هستند. اما گاهی اوقات این قابلیت عمل نمیکند و شارژ شدن گوشی بسیار زمان بر میشود. و یا بیش از 10 ساعت طول میکشد که گوشی شارژ شود که این مشکل بسیار ناخوشایند است.

این مشکل باید رفع ایراد شود و دلایل متعددی هم دارد. میتواند مدار شارژ یا آی سی شارژ ویا…. ایراد داشته باشد. اما هیچ جای نگرانی نیست تیم ما ایراد دستگاه شما را در کمترین زمان برطرف نموده و گوشی را به چرخه استفاده مجدد برمیگردانند.

از دیگر مشکلات احتمالی که ممکن است گوشی ردمی نوت 12 شما با آن مواجه شود را در زیر فهرست کرده ایم.

مشکل خشاب سیم کارتredmi note12

ایراد گلس تاچ گوشیredmi note12

خرابی و مشکل بردredmi note12

شکستن  شیشه لنزredmi note12

خرابی  صدا در گوشیredmi note12

خرابی دوربین redmi note12

آبخوردگی گوشی redmi note12

مشکل فریم وشاسیredmi note12

ایراد شارژ نشدنredmi note12

خرابی  اثر انگشتredmi note12

شکسته شدن  درب پشت redmi note12

خرابی و کار نکردن تاچ گوشیredmi note12

در صورت مشاهده هرکدام از این مشکلات و ایرادها با شماره های درج شده در سایت آقای تعمیرات موبایل تماس بگیرید. و همکاران ما به بهترین نحو شما را راهنمایی خواهند کرد.

تعمیرات ردمی نوت 12
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها