در اوایل این ماه، OnePlus کمپین تبلیغاتی خود را برای Open آغاز کرد که دستگاه را از برخی زوایا نشان می داد. و چیزی که به نظر می رسد یک جزیره دوربین بزرگ را در پشت خود پنهان می کند. در این مطلب به مشخصات احتمالی وانپلاس اپن میپردازیم. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های وانپلاس در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب با دستگاه های پیشرفته.

یک منبع معمولاً قابل اعتماد تعداد زیادی رندر از تلفن هوشمند تاشو آینده را برای ما آورده است، که تک تک جزئیات را نشان می دهند. و در واقع، یک جزیره دوربین غول پیکر در پشت وجود دارد.

مشخصات احتمالی وانپلاس اپن

مشخصات گوشی وانپلاس اپن

رندرها حاکی از آن است که OnePlus Open در دو رنگ ارائه می شود. مشکی چرم مصنوعی و سبز براق. این گوشی مجهز به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود که با توجه به شایعات مبنی بر عرضه آن در ماه جاری منطقی است. اما کوالکام تنها چند روز پس از آن اسنپدراگون 8 نسل 3 را معرفی خواهد کرد و این امر باعث می شود که Open در یک نقطه نامعلوم قرار گیرد.

قیمت شایعه شده در ایالات متحده 1699 دلار برای این گوشی است که تنها 100 دلار کمتر از قیمتی Samsung Galaxy Z Fold5 است. بنابراین نمی‌توان Open را در نقطه‌ای مقرون‌ به‌صرفه‌تر از بازار قرار داد.

به هر حال، OnePlus Open با حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5X و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، صفحه نمایش بیرونی 6.31 اینچی و صفحه نمایش اصلی منعطف 7.8 اینچی که از BOE است، عرضه خواهد شد. طبق شایعات قبلی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، فوق عریض 48 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 64 مگاپیکسلی 3 برابر خواهد بود.

بخوانید  تفاوت سامسونگ Z Flip 3 5G و Z Flip 5G

این گوشی حداقل به ایالات متحده و اروپا راه خواهد یافت. سایر کشورها بعد از عرضه مشخص خواهد شد.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها