این گوشی با اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای درخشان ترین صفحه نمایش در بین سایر گوشی های بازار است. در بررسی گوشی شیائومی 14 متوجه خواهیم شد، این گوشی دارای مشخصات نمایشگر دیوانه کننده است. شیائومی با رونمایی از شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو خود، نویدبخش عملکرد سطح حرفه ای در اندازه های جمع و جور با مشخصات نمایشگر چشمگیر است.

بررسی گوشی شیائومی 14

بررسی گوشی شیائومی 14

هر دو گوشی دارای حداکثر روشنایی 3000 نیت هستند که بالاترین میزان در یک گوشی هوشمند است. که دید واضح را حتی در نور مستقیم خورشید تضمین می کند. این گوشی ها دارای نرخ نوسازی متغیر 1 هرتز تا 120 هرتز هستند که تاثیر باتری را به حداقل می رساند. و شامل تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3، دوربین های 50 مگاپیکسلی، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی است.

در فصل معرفی گوشی که قبلاً شاهد عرضه پرچمداران آیفون 15 و آیفون 15 پرو در کنار معرفی‌های جدید پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو بودیم. شیائومی اکنون وارد عمل میشود. این شرکت به طور رسمی از شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو رونمایی کرده است و چیزهای زیادی برای گفتن دارد.

از جمله مشخصات نمایشگر بسیار چشمگیر شیائومی 14، تلفنی که این شرکت وعده داده عملکردی حرفه ای در ابعاد جمع و جور ارائه می دهد. دارای صفحه نمایش 6.36 اینچی است. در حالی که شیائومی 14 پرو دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.73 اینچی است. اما جالب ترین رقم روشنایی این گوشی هاست.

در حالی که این دو گوشی دارای نمایشگرهایی با اندازه های مختلف هستند، هر دوی آنها قادر به حداکثر روشنایی 3000 نیت هستند که بزرگترین عددی است که در یک گوشی هوشمند دیده ایم. مطمئناً این رقم قابل توجهی است و باید اطمینان حاصل کند که این دو تلفن حتی در مستقیم ترین نور خورشید به راحتی دیده می شوند.

بخوانید  نقد و بررسی و مشخصات گوشی S21 ultra

با این حال، اینکه آیا این تأثیر منفی بر عمر باتری خواهد داشت یا خیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم. صرف نظر از این، 3000 نیت باید برای تماشای محتوای HD باشکوه باشد. از نظر سایر مشخصات در داخل، هر دو گوشی دارای تراشه جدید Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 و همچنین تمام دوربین هایی هستند که انتظار دارید.

دوربین

دوربین شیائومی 14

هر دو مدل دارای دوربین های مشابه هستند و سنسور اصلی آن 50 مگاپیکسلی است. انتخاب یک عکس فوق عریض همچنین به معنای سنسور 50 مگاپیکسلی است در حالی که گزینه زوم نیز در هر دو مدل وجود دارد. از دیگر مشخصات قابل توجه می توان به 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای هر دو مدل اشاره کرد.

در دسترس بودن و قیمت بین المللی هنوز در دسترس نیست، اما قیمت های محلی نشان می دهد که Xiaomi 14 Pro می تواند از حدود 680 دلار شروع شود در حالی که Xiaomi 14 از حدود 550 دلار شروع می شود.

بررسی گوشی شیائومی 14
منبع: به گزارش از pocketlint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها