تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4

اگرچه شما هم دارنده یکی از گوشی های سامسونگ سری Z هستید و گوشیتان با مشکلات و ایراداتی چه نرم افزاری وچه سخت افزاری برخورد کرده است و به دنبال تعمیر و رفع ایراد آن هستید و سوالی در ذهنتان میباشد که تعمیرات گوشی سامسونگ گلکسی Z Fold 4 انجام میشود یا نه؟باید خدمتتان عرض کنیم ما در مجموعه آقای تعمیرات موبایل با بیش از 10 سال سابقه و دارا بودن به روز ترین تجهیزات در خدمت شما عزیزان هستیم تا ایراد دستگاه شما را با استفاده از قطعات صد درصد اورجینال و در کمترین زمان ممکن و حداکثر کیفیت رفع نماییم فقط کافیست با شماره های موجود در سایت با همکاران ما تماس حاصل نمایید و ایراد دستگاهتان را اعلام نموده تا همکاران ما شرایط و موارد مربوط به تعمیر را به شما اعلام نمایند.

 

 

ایرادات

تاچ و ال سی دی

باتری

شاسی و فریم

برد شارژ

هارد

CPU

دوربینهای

آنتن دهی

درب پشت

گلس فنی

ایرادات لولای دستگاه

سنسورها

کار نکردن تاچ دستگاه

 

 

و در ادامه….

شایعات و مشخصات گلکسی Z Fold 4 ! در این مطلب به همه اخباری که در مورد Galaxy Z Fold 4 تا کنون شنیده ایم، از جمله زمان عرضه، ویژگی ها و اینکه نسبت به Galaxy Z Fold 3 چه پیشرفت هایی داشته است خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های سامسونگ گلکسی در مرکز آقای تعمیرات موبایل.

مشخصات احتمالی گلکسی Z fold 4

گلکسی زد فولد 3 سامسونگ یک گوشی تاشو فوق العاده است. اما با توجه به رونق بازار گوشی‌های تاشو، همه نگاه‌ها به آنچه که سامسونگ در نسل بعدی سری Z خود ارائه خواهد کرد، معطوف شده است.

تاریخ عرضه و قیمت 
سپتامبر 2022
حدود 1799 دلار؟

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 قرار است در آگوست 2022 یا سپتامبر 2022 عرضه شود. در حال حاضر، هیچ تاریخ خاصی اعلام نشده است. اما گلکسی زد فولد 2 در سپتامبر 2021 و گلکسی زد فولد در سپتامبر 2019 در دسترس قرار گرفت. بنابراین ماه سپتامبر محتمل به نظر میرسد. از نظر قیمت، Galaxy Z Fold 3 از 1799 دلار در ایالات متحده شروع میشود. ما انتظار داریم که گلکسی زد فولد 4 هم همینطور باشد. شایعاتی وجود دارد که نشان می دهد احتمالا ارزان تر باشد، اگرچه جزئیات آن مشخص نیست.

بخوانید  مشخصات گوشی وان پلاس 11 فاش شد

در ادامه مشخصات گلکسی Z Fold 4، طراحی، نمایشگر و…را خواهید دید.

طراحی

مشابه Z Fold 3
دارای رتبه IPX8
قلم S داخلی؟

احتمالا سامسونگ گلکسی زد فولد 4 از نظر طراحی مشابه مدل قبلی خود خواهد بود. شاید کمی کوچکتر و باریکتر باشد. اما در عوض روی دوام آن تمرکز دارد. اگر اینطور باشد، دوباره انتظار طراحی کتابی با محفظه دوربین سه‌گانه پشتی را میتوانیم داشته باشیم.

این بار در مورد بیشتر از یک دوربین زیر نمایشگر صحبت شده است. احتمالاً یکی در صفحه نمایش خارجی به همراه دوربین داخلی نمایشگر.و همچنین صحبت از یک قلم S داخلی مانند Samsung Galaxy S22 Ultra است. همچنین برخی شایعات اشاره کرده اند که قلم S داخلی برای این دستگاه وجود ندارد. بنابراین این ویژگی در حال حاضر هنوز تایید شده نیست در هر صورت، بدون شک با S Pen سازگار خواهد بود.

در ابتدا یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای Galaxy Z Fold 4 ذکر شد. گلکسی زد فولد 3 ضد آب IPX8 و همچنین قاب سخت‌تری نسبت به مدل قبلی خود ارائه میدهد، بنابراین انتظار داریم که Z Fold 4 اگر پیشرفتی نداشته باشد، همان رتبه IP را حفظ کند.

صفحه نمایش

نمایشگر Z Fold 4

6.19 اینچ خارجی
داخلی 7.56 اینچی
نرخ نوسازی 120 هرتز

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی زد فولد 4 با نمایشگرهایی مشابه به گلکسی زد فولد 3 عرضه خواهد شد. صفحه نمایش خارجی 6.19 اینچی است، در حالی که صفحه نمایش داخلی تا 7.56 اینچ باز میشود. انتظار می رود که هر دو نمایشگر داخلی و خارجی مانند Z Fold 3 نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه دهند و همچنین  از HDR10+ هم پشتیبانی کنند.

اشاره شده است که سامسونگ یک UTG (شیشه فوق العاده نازک) سخت تر و بهبود یافته را برای گلکسی زد فولد 4 ارائه خواهد کرد.

بخوانید  بررسی مشخصات گوشی های ریلیمی 10 پرو و ریلیمی 10 پرو پلاس

سخت افزار و مشخصات

اسنپدراگون 8 نسل 1؟
باتری بهبود یافته

هنوز چیز زیادی از نظر سخت افزار برای سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ذکر نشده است. اگرچه میتوان انتظار بهبود 10 تا 20 درصدی باتری را برای دستگاه جدید داشت. ظاهرا ظرفیت باتری ترکیبی 4270 میلی آمپر ساعتی با باتری 2002 میلی آمپر ساعتی و باتری 2268 میلی آمپر ساعتی وجود خواهد داشت.

گلکسی زد فولد 3 از چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده میکند. که اکنون اسنپدراگون 8 نسل 1 جایگزین آن شده است. Z Fold 4 بدون شک مشخصات پرچم‌دار را ارائه می‌کند. بنابراین انتظار داریم که شاهد قابلیت‌های 5G، حداقل 12 گیگابایت رم و حداقل 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی باشیم.

دوربین ها

عقب سه گانه
زوم 3 برابر
دارای بارگیری دوربین پشتی مشابه با گلکسی اس 22

قابلیت زوم از 2 برابر در Z Fold 3 به 3 برابر در دستگاه 2022 افزایش خواهد یافت. اگرچه رزولوشن ممکن است از 12 مگاپیکسل به 10 مگاپیکسل کاهش یابد که با S22 مطابقت دارد.

Samsung Galaxy S22 دارای یک دوربین سه گانه پشتی است. که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و OIS، به علاوه یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض با دیافراگم f/2.2، و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با f. /2.4 دیافراگم. لنز تله فوتو زوم اپتیکال 3 برابری را ارائه میدهد.

شایعات سامسونگ گلکسی زد فولد 4: تا کنون چه اتفاقی افتاده است؟

گلکسی زد فولد 4

همه اخباری که تا به حال در مورد Samsung Galaxy Z Fold 4 شنیده ایم.

22 آوریل 2022: ظرفیت باتری های گلکسی زد فولد 4 سامسونگ فاش شد.
سامسونگ گلکسی زد فولد 4 دارای ظرفیت باتری ترکیبی 4270 میلی آمپر ساعتی با باتری 2002 میلی آمپر ساعتی و باتری 2268 میلی آمپر ساعتی خواهد بود.

8 آوریل 2022: سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهند داشت
سامسونگ استفاده از فناوری اثر انگشت زیر نمایشگر را برای نسل چهارم گوشی‌های هوشمند تاشو خود در نظر گرفته است «اما اخیراً تصمیم گرفته از آن استفاده نکند».

بخوانید  جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022 در کلاس های مختلف

6 آوریل 2022: Samsung Galaxy Z Fold 4 دارای دوربین زوم تله فوتو بهبود یافته است؟
گلکسی فولد 4 به جای زوم 2 برابری در مدل فعلی فولد، از زوم اپتیکال 3 برابری برخوردار است. با این حال، رزولوشن از 12 مگاپیکسل به 10 مگاپیکسل کاهش می یابد. همچنین گفته شده که دوربین جلویی احتمالاً مشابه دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی Fold 3 خواهد بود.

24 مارس 2022: سامسونگ گلکسی زد فولد 5 دوربین زیر نمایشگر بسیار پیشرفته ای خواهد داشت.
سامسونگ در حال کار بر روی فناوری نمایشگر نسل بعدی است. که نه تنها سیستم های دوربین، بلکه سیستم های بیومتریک را نیز در زیر نمایشگر قرار می دهد.

15 مارس 2022: Samsung Galaxy Z Fold 4 باتری بزرگتری خواهد داشت.
Samsung Galaxy Z Fold 4 ظرفیت باتری را احتمالا بین 10 تا 20 درصد افزایش می دهد. همچنین دوربین ها شاهد پیشرفت خواهند بود.

بررسی مشخصات گلکسی Z Fold 4
منبع: به گزارش از pocket lint.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل بپیوندید.

 

در مجموعه آقای تعمیرا ت موبایل تعمیرات چه برندهای دیگری صورت میپذیرد؟
تعمیرات گوشی های سامسونگ
تعمیرات گوشی های شیاومی
تعمیرات گوشی های آیفون
تعمیرات گوشی های موتورولا
وانپلاس
ریلمی
اوپوو
هواوی
بلکبری
داریاباند
لنوو
نوکیا
الجی
آنر

 

تعمیرات در محل
چنانچه جهت تعمیر دستگاه خود وقت حضور در محل ما را ندارید و یا حوصله ترافیک تهران را ندارید میتوانید از طریق پروتال مربوطه فرم را تکمیل نمایید یا با همکاران ما تماس حاصل نمایید تا تکنسین مربوطه را جهت تعمیر دستگاهتان به محل شما فرستاده و تعمیر دستگاهتان را در حضور خودتان انجام دهند.

 

 

جهت مشاوره و یا استعلا م قیمت تعمیر دستگاه خود با شماره های زیر تماس حاصل نمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند.
09197374015       _        09359941394     _                02166172159

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها