سامسونگ یک برند سیاستمدار در خصوص عرصه ی تولید گوشی های هوشمند در جهان می باشد، زیرا طبق روال همیشه گوشی های پرچمدار و با کیفیت از نظر دوربین، صفحه نمایش عالی و پردازنده قوی را راهی بازار می کند و به دلیل داشتن این ویژگی ها محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده است. سامسونگ به دلیل اینکه تمام اقشار را داشته باشد علاوه بر گوشی های پرچمدار جدید و بروز، گوشی های مقرون به صرفه را نیز وارد بازار کرده است که شامل گوشی های میان رده و اقتصادی هستند که هر کاربر با در نظر گرفتن بودجه خود می تواند هر یک از این گوشی های برند سامسونگ را خریداری کند. ما در این مقاله جدیدترین گوشی های سامسونگ 2022 در کلاس های مختلف به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

جدید ترین گوشی های پرچمدار سامسونگ 2022

S22 Ulrat سامسونگ

S22 Ultra جدید ترین پرچمدار حال حاضر سامسونگ که پس از مدت ها انتظار در سال 2022معرفی شد و جدی ترین رقیب پرچمداران جدید برند های دیگر به شمار می رود. یک گوشی فوق العاده جذاب که میزبان بالاترین رزولوشن تصویر، بهترین سرعت پردازش و البته از حرفه ای ترین دوربین گوشی های سامسونگ برخوردار است. گوشی S22 Ultra سامسونگ ازفناوری Dynamic AMOLED 2x بهره مند است. ظرفیت باتری این گوشی 5000 میلی آمپری با فست شارژ 45 واتی می باشد. صفحه نمایش گوشی  S22 Ulrat سامسونگ از رزولوشن 1440*3088 پیکسل برخوردار است و همچنین از استاندارد +HDR10 و نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند.

مزایا

کیفیت ساخت بالا

نرخ نوسازی 120 هرتزی

کیفیت دوربین فوق العاده

دارای قلم s-pen

ضد آب

سخت افزار قوی

دوربین سلفی عالی

 

معایب

قیمت نسبتا بالا

 

S22+ سامسونگ

یکی دیگر از پرچمداران برند سامسونگ که محبوبیت زیادی در بین کاربران پیدا کرده، گوشی S22+ سامسونگ است. گوشی بسیار جذاب، خوش دست وکیفیت ساخت بالا نسبت به نسل قبل خود دارد. اس 22 پلاس سخت افزارقدرتمند و طراحی بسیارجذاب قیمت مناسب دارد. Snapdragon 8 gen 1 یک تراشه 4 نانومتری که به عنوان سریع ترین پردازنده گوشی های اندرویدی را به خود اختصاص داده است. اس 22 پلاس از ظرفیت باتری 4500 میلی آمپر با پشتیپانی از فست شارژ 45 واتی بهره مند است همچنین از نظر دوربین بیشترفت چشمگیری داشته و عکس های باکیفیتی ثبت می کند.

مزایا

صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت

کیفیت ساخت بالا

ضد آب

دوربین عالی

فست شارژ 45 واتی

 

بخوانید  مشخصات احتمالی watchOS 9

معایب

قیمت بالا

 

Galaxy S22 سامسونگ

سامسونگ همواره سعی کرده گوشی های هوشمند پرچمدار خود را با آخرین تکنولوژی ها به بازار موبایل عرضه کند. امسال نیز یکی از پرچمداران محبوب خود را یعنی S22 را راهی بازار کرده است. طراحی این گوشی تفاوت چندانی با نسل قبلی خود ندارد اما از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تغییراتی ایجاد شده است. سامسونگ در این گوشی از پردازنده اگزینوس 2200 بهر برده و از صفحه نمایش 6.1 اینچی با وضوح 2340*1080 پیکسل استفاده کرده که گوشی اس 22 را به یک گزینه مناسب تبدیل نموده گوشی اس 22 از یک باتری با ظرفیت 3700 میلی آمیری برخودار است همچنین دوربین این گوشی عکس های با کیفتی را ثبت می کند.

مزایا

پردازش فوق العاده قدرتمند

نمایشگر با کیفیت و درخشان

پشتیبانی از HDR10 Plus

معایب

قیمت بالا

کاهش ابعاد نمایشگر نسبت به نسل قبل

 

Galaxy Z Fold 4 سامسونگ

زد فولد 4 یک گوشی خاص و منحصربه فرد و همچنین گران قیمت ترین گوشی سامسونگ که به تازگی وارد بازار موبایل ایران شده است. این گوشی تاشو برای کسانی که به تبلت نیاز دارند بسیار مناسب است. طراحی لوکس و مدرن  این گوشی باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. صفحه نمایش این گوشی از نوع Dynamic AMOLED 2x و از نرخ نوسازی 120 هرتزی پشتیبانی می کند. سامسونگ  در این گوشی از پردازنده قدرتمند Snapdragon 8 gen 1 استفاده کرده است که همه ی برنامه ها و بازی های سنگین را به راحتی اجرا می کند. دوربین با کیفیت از دیگر ویژگی های این گوشی محسوب می شود.

مزایا

ظاهر زیبا و مدرن

نمایشگر بزرگ و باکیفیت

پردازنده قوی

نرم افزار بروز

 

بخوانید  ارائه مشخصات رسمی گوشی OnePlus 8 Pro

معایب

قیمت نسبتا بالا

 

جدید ترین گوشی های میان رده سامسونگ 2022

Galaxy A33 سامسونگ

 

 

یکی از پرفروش ترین میان رده های سامسونگ Galaxy A33 است. که با نمایشگر سوپر آمولد 90 هرتزی و پردازنده اگزینوس 1280 بسیاری از کاربرانی  را که قصد خرید a53  دارند به سمت خود می کشاند. دوربین a33 ترکیبی 48 مگاپیکسلی از چهار تا لنز باکیفیت تشکیل داده است و باتری آن 5000 میلی آمپری به همراه فست شارژ 25 واتی است. به طورکلی گوشی a33 یکی از مناسب ترین و بهترین انتخاب های شما خواهد بود.

مزایا

دوربین باکیفیت

کیفیت ساخت بالا

سخت افزار قدرتمند

نمایشگر بسیار عالی

رفرش ریت 90 هرتزی

 

معایب

بدنه پلاستیکی

طراحی معمولی

 

Galaxy 53 سامسونگ

گلکسی a53 یکی از محبوب ترین میان رده های سامسونگ محسوب می شود که بهترین جایگزین مدل پرفروش a52 می باشد. سامسونگ با انتخاب ترکیب دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی خوب و تراشه اگزینوس 1280 میان رده ی را ساخته است که برای عکاسی فوق العاده عمل می کند. جالبه بدانید که این گوشی 3 اندروید دیگر را نیز دریافت می کند و تا 4 سال آپدیت امنیتی خواهد داشت. 

مزایا

سخت افزار قوی

بتری با دوام

رفرش ریت 120 هرتزی

دوربین با کیفیت

نرم افزار بروز

پشتیبانی از اینترنت 5G

 

معایب

بدنه پلاستیکی

قیمت بالا

 

Galaxy 73 سامسونگ

یکی از بهترین میان رده ی حال حاضر سامسونگ که از همه نظر عملکرد فوق العاده ای دارد Galaxy 73 سامسونگ است. نمایشگر سوپر آمولد 120 هرتزی نهایت رزولوشن Full HD+پردازنده اسنپدراگون 778 اینچی و دوربین 108 چهارگانه که عکس های فوق العاده ای را ثبت می کند.

مزایا

سخت افزار قوی

ضد آب

باتری بزرگ

دوربین عالی

نرخ نوسازی 120 هرتزی

نرم افزار بروز

 

بخوانید  تعمیرات تخصصی گوشی آیفون11

معایب

لنز فرعی معمولی

 

جدید ترین گوشی های اقتصادی سامسونگ 2022

Galaxy A04 سامسونگ

جدیدترین مدلی که در گوشی های اقتصادی می توان پیدا کرد Galaxy A04 سامسونگ است. این گوشی دوربین و پردازنده قدرتمند ندارد اما باتری 500 میلی آمپری خوب و طراحی شیک و مدرن دارد. به طور کلی Galaxy A04 سامسونگ گزینه مناسبی برای دانش آموزان و دانشجویان است. این گوشی توانسته بخش زیادی از بازار اقتصادی ها را به دست بگیرد و با توجه به قیمت خود رقیب جدی برای برندهای دیگر باشد.  

مزایا

قیمت ارزان 

باتری بزرگ و قوی 

نمایشگر باکیفیت 

 

معایب 

دوربین نسبتا ضعیف

عدم از فست شارژ

سخت افزار ضعیف 

 

جمع بندی

همانطور که ملاحظه کردید، در این مطلب جدید ترین گوشی های سامسونگ 2022 در کلاس های مختلف را به شما عزیزان معرفی کردیم. سامسونگ هرسال گوشی های جدید و بروز را راهی بازار موبایل می کند تا بتواند توجه همه ی کاربران را به خود جلب کند. شما با در نظر گرفتن بودجه خود می توانید هر یک از این گوشی های فوق العاده را انتخاب کنید. جدید ترین موبایل هواوی ، بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ

                                                                                                                                     

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها