مشخصات Google Pixel 9 در رندرهای فاش شده سه دوربین پشتی و کناره‌های صاف را نشان میدهد. در ادامه به مشخصات احتمالی گوگل پیکسل 9 میپردازیم.

طی چند روز قبل، برخی از رندرهایی از Google Pixel 9 Pro آینده منتشر شد و اکنون زمان آن رسیده که برادر کوچکتر و مقرون به صرفه تر آن را بشناسید. خانم‌ها و آقایان، Google Pixel 9 !

انجام تمامی تعمیرات گوشی های گوگل پیکسل در مرکز آقای تعمیرات موبایل. همچنین جهت خرید انواع لوازم جانبی و قطعات گوشی های گوگل و … از طریق شماره های موجود در سایت با ما در تماس باشید.

مشخصات احتمالی پیکسل 9

مشخصات احتمالی گوگل پیکسل 9

در تصاویر یک مورد به وضوح برجسته میبینیم. برخلاف پیکسل 8، پیکسل 9 دارای سه دوربین در پشت است که یکی از آنها بدیهی است که دارای لنز زوم پریسکوپ است. این یک به‌روزرسانی بزرگ برای خط پیکسل «vanilla» است و از نظر مشخصات آن را با Pro بسیار هماهنگ می‌کند.

در ادامه، نکته واضح دیگر این است که گوگل نیز تحت تأثیر طراحی کناره های صاف که چندی پیش توسط اپل آغاز شد، قرار میگیرد. قاب منحنی پیکسل 8 دیگر وجود ندارد. و طراحی پیکسل 9، آیفون مانند است. به هر حال، جزیره دوربین نیز متفاوت است. اکنون کل جزیره بیضی شکل است.

(در پیکسل 8 تنها بیتی که در واقع دوربین ها را در خود جای داده بود بیضی شکل بود) و هنوز هم تقریباً کل عرض تلفن را اشغال می کند. فقط به قاب ختم نمی شود، حالا نزدیک آن به پایان می رسد. همچنین به نظر می رسد جنس آن مانند قبل از فلز است. در حالی که با آنچه در پیکسل‌های قبلی دیده‌ایم یکسان نیست.

بخوانید  تفاوت سامسونگ گلکسی S23 اولترا و آیفون 15 پرومکس

در قسمت جلو، حاشیه های صفحه نمایش کاملا متقارن به نظر می رسد که بسیار مورد استقبال قرار می گیرد. و در قسمت میانی بالای صفحه نمایش یک بریدگی منفرد سوراخ برای دوربین سلفی وجود دارد. با توجه به منبع این رندرها، پیکسل 9 دارای ابعاد 152.8 در 71.9 در 8.5 میلی متر خواهد بود.

تفاوت با پیکسل 8

Google Pixel 9

(در حالی که برآمدگی دوربین ضخامت آن را به 12 میلی متر می رساند). این باعث می شود که نسبت به نسل قبلی خود؛ بلندتر، پهن تر و باریک تر باشد. انتظار می رود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی باشد که کوچکتر از پیکسل 8 است اما ممکن است نسبت تصویر کمی متفاوت داشته باشد.

هنوز جزئیات دیگری در مورد پیکسل 9 مشخص نیست، اما با توجه به اینکه تا هشت ماه دیگر رسمی میشود باید منتظر مشخصات جدید لو رفته ی ان بمانیم.

منبع: به گزارش از gsmarena.com.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها