Motorola Moto G Power 5G (2024) در رندرهای لو رفته ظاهر می شود. در  این مطلب به بررسی مشخصات و طراحی موتورولا جی پاور میپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

انجام تمامی تعمیرات گوشی های موتورولا در مرکز آقای تعمیرات موبایل توسط کادری حرفه ای و مجرب.

موتورولا در آوریل 2023 از Moto G Power 5G با تراشه Dimensity 930 و دوربین 50 مگاپیکسلی رونمایی کرد. دقیقا نمی دانیم موتورولا چه زمانی جانشین خود را عرضه می کند، اما به لطف گزارش ها و اطلاعات OnLeaks، می دانیم که دارای چه ویژگی هایی خواهد بود.  زیرا رندرهایی از موتورولا Moto G Power 5G 2024 را به اشتراک میگذارد و طراحی آن را آشکار می کند.

طراحی موتورولا جی پاور  Moto G Power 5G 2024

طراحی موتورولا G Power 2024

موتورولا Moto G Power 5G 2024 مانند مدل قبلی خود حول یک صفحه نمایش سوراخ دار ساخته شده است. اما از صفحه نمایش Moto G Power 5G بزرگتر است (6.7 اینچ در مقابل 6.5 اینچ). این گوشی در پشت دارای دو دوربین است که در یک جزیره مستطیل شکل با فلاش قرار دارند.

این گوشی هوشمند دارای لبه های تخت است. در لبه سمت راست دکمه‌های تنظیم صدا و کلید پاور قرار دارند که می‌توانند به عنوان اسکنر اثرانگشت عمل کنند. و در سمت چپ شیار سیم‌کارت قرار دارد. در پایین پورت USB-C قرار دارد که با جک هدفون 3.5 میلی متری، میکروفون اصلی و بلندگو به آن وصل است و در بالا میکروفون ثانویه قرار دارد.

این منبع ادعا می‌کند که Motorola Moto G Power 5G (2024) دارای ابعاد 167.3 x 76.4 x 8.5 میلی‌متر است، اما چیز دیگری در مورد گوشی هوشمند فاش نکرده است. با این حال، انتظار میرود که با نزدیک شدن به راه اندازی آن، اطلاعات بیشتری در مورد آن ارائه کنیم.

بخوانید  مشخصات سامسونگ گلکسی زد فولد 4 | Samsung Galaxy Z Fold4

به گزارش از gsmarena.
برای دریافت به روز ترین اخبار تکنولوژِی روز دنیا به پیج اینستاگرام آقای تعمیرات موبایل  بپیوندید.

×
واتساپ
اینستاگرام
پشتیبانی در پیام رسان ها